כסף וצרכנות

אבי גבאי נכנע למתנחלים: התנצל בפני ראשי רשויות באיו"ש

אחרי שסלקום ערכה שביתה ביום שלישי האחרון למען הדו קיום וראשי הרשויות באיו"ש רצו לסיים את ההתקשרות ולפתוח מכרז חדש, אמש מנכ"ל החברה התנצל בפני ראשי הרשויות
מערכת ice |  9
אבי גבאי (צילום פייסבוק/אבי גבאי)
ביום שלישי האחרון סלקום הודיעה על שביתה למען דו קיום ושוויון, השביתה נערכה באותו היום שבו נערכה השביתה של ערביי ישראל ולכן עוררה סערה בקרב הציבור הישראלי. ראשי ההתנחלויות ביהודה ושומרון הודיעו כי הם יסיימו את ההתקשרות עם החברה ויפתחו במכרזים חדשים, מנכ"ל סלקום אבי גבאי התנצל אתמול.
כזכור, ביום שלישי האחרון, סלקום הוציאה הודעה באותו היום: "של המצב התייצבו היום בצהריים (יום שלישי) מאות עובדי סלקום ברחבי הארץ, ועצרו את עבודתם למשך שעה תוך קריאות לשלום, אחווה, כבוד ודו קיום. חברת סלקום הינה חברה מגוונת המכילה את כלל שכבות האוכלוסייה בישראל, הפועלת באופן שוטף לשילוב, הכלה, וכבוד הדדי". 
אורלי פסקל, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת סלקום הוסיפה: "מדובר ביוזמה משותפת של הנהלת החברה וועד העובדים. סלקום היא חברה מגוונת, המקפידה לשמור על המרקם המיוחד שכולל כבוד ואחווה בקרב עובדיה, ותמשיך לעשות זאת".
כאמור אותה שביתה חוללה סערה. ראשי המועצות של שומרון, בנימין וגוש עציון הודיעו על הפסקת ההתקשרות עם החברה. ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: "התבלבלתם בחברת סלקום בין אוהב לאוייב, שכחתם מיהו הצד הטוב ומיהו הצד הרע. עם צמד המילים 'דו-קיום' אתם מטשטשים את העובדה כי מחבלים ופורעים ערבים קמים בימים אלה על העם היהודי. מדובר באבדן עשתונות ערכי שאני רואה חובה להתנער מהשתייכות אליו. על כן, הנחתי את גזברות המועצה להביא לסיום ההתקשרות עם חברת סלקום בהקדם האפשרי. הנחתי גם כן שההתקשרות החדשה תהיה עם חברה שאינה מגלה הזדהות עם פעולות של אוייבי ישראל בעת שאזרחי ישראל נתונים תחת מתקפת טרור ערבי בכמה חזיתות"
בסלקום הגיבו לסערה: "סלקום היא חברה ישראלית שמשרתת את כלל תושבי המדינה בעתות רגיעה ועל אחת כמה וכמה  בעתות חירום, כמו הימים הקשים שבהם אנו נמצאים. בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה. חלקם חוששים ומסכנים את עצמם ברגעים אלה ממש בכדי לתת שירות באזורים מסוימים, אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת. ההתכנסות היום היתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי. בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים. נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום".
אתמול, אבי גבאי התקשר לראשי הרשויות ביהודה ושומרון והתנצל על התזמון והעיתוי, בסמוך ליום הזעם הפלסטיני, גבאי אמר: "אנחנו מבינים את הטעות שלנו ומתנצלים על התזמון. אנחנו משקיעים המון ביהודה ושומרון וזה לא הוגן מה שעשו לחברה". המניה של החברה לא עשתה שינוי דרמטי ביומיים האחרונים,  ביום של השביתה היא מעט ירדה והייתה יחסית יציבה. אלפי לקוחות ביקשו להתנתק מהחברה אך רק מאות נותקו בפועל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    למה לחשוב אם אפשר להתלהם?
    ע. 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהוא באמת, אבל באמת חושב שזאת היתה כוונת סלקום?? מסתבר שהמתנחלים וסמוטריץ׳ לא רוצים דו-קיום. ממש מפתיע... לא מבין על מה יש להתנצל. מה סה משנה מתי מביעים תמיכה בדו-קיום. ואני ימני בדעותיי.
    סגור
  • 5.
    סלקום
    מגל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר יומיים אני מנסה להתנתק מסלקום ולא מגיע אליהם. איך מגיעים?? למישהו יש רעיון? ודרך אגב: ההתנצלות הצבועה לא מתקבלת. המוני הערבים העובדים מסלקום לא מתנצלים. הם האוייבים שלי.
    סגור
  • אני לא מתחבר לחברה שאי אפשר להתנתק ממנה דרך האינטרנט
    חושב בקול 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולן או 019 מתנתקים בשניה באתר
    סגור
  • 4.
    ההתנצלות היא גם לכותב המאמר והכותרת השקרית כאן באייס.
    אייס=פייק 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההזדהות עם פורעים ורוצחי יהודים משפיעה גם על הכותב כאן שהפך את כל הישראלים ל"מתנחלים".
    סגור
  • 3.
    מילים לא מעניינות, המעשה נעשה. התנתקתי (ל"ת)
    אני 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    כותרת של הסתה, ששמה את המתנחלים כאויב שאסור להיכנע להם
    יהודי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתם אתר עלוב!!! תומכי טרור שכמוכם. המתנחלים כמו כל היהודים הם הקרבן והמותקף. כמה רשעות יש לכם להציג אגנדה שיקרית.
    סגור
  • חחח... כל דבר שלא מתאים לכם הוא הסתה?
    שי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איפה פה ההסתה? סלקום יצאה באמירה. המתנחלים זעמו. אבי גבאי יכול היה להתייצב בכל כוחו מאחורי האמירה או להכנס לזעם המתנחלים. הוא בחר להכנע לזעמם. הסתה? הסתה זה לכתוב שהכותרת הזאת היא הסתה...
    סגור
  • לשי האם תושבי הדרום תושבי לוד תושבי עכו תושבי יפו
    דרומי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם תושבי הדרום תושבי לוד תושבי עכו תושבי יפו לא ראויים לגינוי זה בסדר שיורים עליהם קסאמים שערבים מתפרעים ורוצחים יהודים ביפו, בלוד, ברמלה, בעכו בירושלים? האם דמנו הפקר שאבי צריך להתנצל מול המתנחלים? זו ההסתה....
    סגור
  • 1.
    "נכנע למתנחלים"? ולהזדהות עם הערבים שנגדנו, בסדר? (ל"ת)
    מגיב שקול 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור