כסף וצרכנות

לא יכולים לחכות? הרכב החשמלי הסיני מגיע להרצליה

קבוצת בליליוס פתחה חנות פופ-אפ זמנית בקניון שבעת הכוכבים, בו תציג לציבור את המכונית החשמלית Aiways U5 שאותה השיקה לאחרונה בישראל, עד לפתיחת חנות קבועה של המותג
יאיר מור |  3
אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים; דני בליליוס, בעלי קבוצת בליליוס; ענבר נחשון, CMO ופיתוח עסקי Aiways; אלחנן יהב, מנכ"ל פעילות Aiways (צילום רונן טופלברג)
קבוצת בליליוס, יבואנית הרכבים החשמליים של חברת Aiways הסינית, פתחה חנות פופ-אפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בה ניתן להתרשם מהדגם הראשון של החברה שהגיע לישראל, Aiways U5.
ה-SUV החשמלי שהוצג ב-2019 בתערוכת הרכב במינכן, אליה הגיע בנסיעה בסין ששברה את שיא העולם לנסיעה ברכב חשמלי, החל להימכר בארץ בחודש מרץ האחרון. הוא נמכר כאן ברמות גימור סטנדרט או פרימיום ובמחירים של החל מ-157,500 שקל. עד כה החברה סיפקה אפשרות להזמין נסיעת מבחן עד הבית במספר ערים בישראל, וקיבלה יותר מ-100 הזמנות לרכבים, שהחלו להימסר לרוכשים בימים האחרונים. עתה, היא מתחילה להציג את הרכב ברחבת הכניסה לקניון שבעת הכוכבים בקומה -1, עד לסיום בניית החנות הקבועה שלה בהרצליה פיתוח, הצפויה עוד כחודשיים.
בסוף השנה הנוכחית או תחילת השנה הבאה צפוי להגיע לארץ גם דגם ה-SUV קופה של החברה, U6, המבוסס על אותה פלטפורמה, מהגדולות הקיימות בתחום הרכבים החשמליים. החברה הסינית, שהוקמה ב-2017 והצליחה לפתח ולייצר רכב תוך כשנתיים בבלד, שואפת לייצר ולמכור 150,000 רכבים בשנה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פחד מוות לנסוע ברכב בעל איכות סינית
    מפחיד 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא יכול להתפרק בזמן נסיעה
    סגור
  • 2.
    בטיחות זה דבר קודם כל
    רם 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלי הבטיחות זה מקום ראשון, בגלל זה הלכתי על MG ZS EV
    סגור
  • 1.
    חבל
    יוסי65 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת רכב מרשים רק חבל שהוא לא בטיחותי
    סגור