כסף וצרכנות

מהלך המיליונים של תנובה: תביא אליכם ביצים וחלב

תנובה מודיעה על מהפך בשירותי האספקה שלה ועוברת לשווק בפלטפורמה נוספת - הפעם מול הצרנים עצמם, זה המהלך של החברה בשיתוף פעולה עם חברת הפצת התוצרת החקלאית שוקבוק
שירה יום טוב |  4
משאית תנובה (צילום Bizportal)
תנובה, יצרנית המזון הגדולה בישראל, מודיעה על הקמת אתר סחר, "תנובה מרקט". במסגרת האתר תמכור החברה מוצרי חלב, ירקות, פירות, לחמים ומוצרי מזון נוספים. האתר יוקם בשותפות עם חברת שוקבוק, המתמחה במכירה ישירה של פירות וירקות ישירות מהחקלאים. כמו כן, תנובה חתמה על הסכם לרכישת שליטה בחברת שוקבוק בתוך שנתיים. מהלך זה הוא חלק מהתוכנית האסטרטגית של תנובה לפתח פעילותה הקשר  הישיר עם הצרכנים. האתר החדש יושק במהלך הרבעון הרביעי של 2021.
"תנובה מרקט" יציע מגוון מוצרים טריים ואיכותיים בהם: ירקות ופירות, מוצרי חלב, לחם מאפים וכן מגוון מותגי מזון ייחודיים. אספקת המוצרים לבית הלקוח תעשה על-ידי המערך הלוגיסטי של שוקבוק במטרה לספק שירות מהיר ויעיל וכן לשמור על טריות המוצרים מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעת המוצרים לבית הצרכן. תנובה תשקיע במהלך שלושה מיליון שקלים בשלב הראשון, כשבנוסף לשיתוך הפעולה הנוכחי נחתם הסכם לרכישת 51% מחברת שוקבוק על ידי תנובה בתוך שנתיים בהיקף השקעה של 2-3 מיליון שקל.
מבדיקות שערכה תנובה, בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בהרגלי הקניה של הצרכנים, שעוברים מקנייה מרכזית אחת לשבוע לפיצול קנייה של מוצרים טריים ומוצרים ייחודיים. לאור זאת, באתר ישווקו מוצרים טריים ומצוננים במטרה לספק לצרכן במקום אחד את מוצרי המזון שנקנים ונצרכים בתדירות גבוהה יחסית לאורך השבוע.
הקמת זירת הסחר היא מהלך מרכזי באסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה, אחד ממנועי הצמיחה אותם הקבוצה הגדירה לשנים הקרובות, זאת לאחר שהחברה נכנסה השנה לתחום המכירה הישירה של אבקות החלבון וחטיפי חלבון תחת מותג תזונת הספורט GO, אותם היא משווקת באמצעות זירת סחר ייעודית. זירת הסחר "תנובה מרקט" תהווה את לב הפעילות הישירה של הקבוצה.
אביבית רוטליין מנהלת מנועי הצמיחה בתנובה: "השנה האחרונה לימדה אותנו שהאונליין הפך לפלטפורמת מכירה מרכזית וצרכנים מבקשים לקבל פתרונות זמינים, מהירים, נוחים וטריים. מהלך זה הוא צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה לחזק את הקשר הישיר עם הצרכנים, והוא צפוי להתרחב עם הצעות ערך נוספות".
אייל יעקובי, מנכ"ל שוקבוק: "שוקבוק הינה הפלטפורמה הטכנולוגית היחידה בארץ שמאפשרת חיבור ישיר בין הצרכן לחקלאים ברחבי הארץ. שיתוף הפעולה בין תנובה לשוקבוק, החולקות ערכים משותפים של טריות ואיכות  הינו טבעי ונותן מנעה לצורך אמיתי של הצרכנים שלנו"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קודם שיביאו ביצים לרשתות
    משה 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אני צריך לרכוש תביצים של תנובה רק בחנויות הרי המחיר זהה לביצים שמוכרים ברשתות מעניין
    סגור
  • 2.
    ועל זה נאמר
    Ruhama David Oren 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסינים מאד יעילים. שאפו מצד אחד בזאעאת מצד שני.
    סגור
  • 1.
    כבר היה פעם היפרשוק תנובה
    יוחכי 08/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנובה שכחה שהיה להרשת סופרמרקטים ענקית בשם היפרשוק תנובה
    סגור
  • זה לא אותו הדבר
    חיים 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שבעבר החזיקה תנובה ברשת מרכולים משלה, אך מאז השתנו הרבה דברים בתחום הסחר וההפצה. כיום תנובה צריכה רק להקים כמה מרכזים לוגיסטיים (כמו ששופרסל וסופר פארם עושות) ומהם להוציא הפצה ללקוח הסופי. זה לא אחזקה וניהול של רשת מרכולים אלא אחזקה וניהול של מחסנים בלבד.
    סגור