כסף וצרכנות

וולט קורסת שוב: פעם שלישית בתוך שבוע

אפליקציית משלוחי המזון המהיר הפופולארית וולט רשמה בשבוע האחרון כבר שני מקרים של קריסה בהם לא ניתן היה לקבל שירותי משלוח דרכה. הערב זה קורה שוב
מערכת ice |  7
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)

אפליקציית וולט שוב קורסת. פורמט משלוחי המזון המהיר חווה הערב (ראשון) כשלים בפעילות האפליקציה, וזאת בפעם השלישית בשבוע וחצי האחרונים כשבערב יום הכיפורים, זמן השיא של ההזמנות נרשמו תקלות טכניים באפליקציה, וכן מספר ימים קודם לכן. 

כעת, ערב חג סוכות שמהווה מעין סוף שבוע, בדומה לערבי חמישי, שוב נרשמות תקלות באפליקציה ומשתמשי הפורמט לא יכולים להזמין דרך האתר והאפליקציה את המנה האהובה עליהם. הפעם אמנם התקלה טופלה לאחר כחצי שעה, והאפליקציה שבה לפעילות מלאה.
כזכור, רק לפני ימים ספורים, החל משעות הצהריים המוקדמות לא ניתן לבצע הזמנות באפליקציית וולט ורק לקראת הערב סודר היישומון וניתן היה להזמין את המשלוחים אחרי שעות של תקלה שלא נמצא לה מענה.

הודעת וולט, הערב

בערב יום הכיפורים התקלה העולמית באפליקציית המשלוחים לא מאפשרת הזמנת משלוחים, החלה בסביבות השעה 20:00 בערב, שעון ישראל והיא מתרחשת ממש והחשש היה שגם בצאת הצום כשהפעילות תשוב, תהיה קריסה נוספת בשל עומס הזמנות הצפוי לחברה. דווקא עם צאת הצום האפליקציה התמודדה ולא נרשמו תקלות, אולם הערב זה שוב קורה ולא ניתן להזמין דרכה.
מוולט נמסר: ״ חווינו תקלה רגעית שטופלה במהירות, חזרנו לפעילות מלאה״.

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שליחים עבריינים
    נחמן 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתקל בלא מעט שליחים אלימים עבריינים בכבישים במיוחד של החברה הזאת
    סגור
  • 4.
    המתנה של שעתיים וחצי
    טופל תוך חצי שעה? 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא מענה בשירות הלקוחות, הזמנה שמעולם לא הגיעה, גם אחרי שעתיים וחצי כשסופסוף טרחו להחזיר לי תשובה, וללא מחשבה שמגיע פיצוי כלשהו ללקוח עבור חוויה עלובה שכזו. ממש חבל שאין לוולט תחרות אמיתית בארץ. נקווה שזה עניין זמני.
    סגור
  • אין סיכוי שוולט לא פיצו אותך על הזמנה שלא קיבלת
    .. 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אכן ביצעת הזמנה (אושרה ושולמה) וחיכית להגעת השליח לביתך אך לא קיבלת דבר, וולט מפצים על זה, אין מצב שלא. הם לא פיצו לקוחות שהתכוונו להזמין והם הרסו להם את היום לחלוטין (לקוחות שהם יודעים שהתכוונו להזמין). אבל אם הזמנתך אושרה ולא קיבלת את המשלוח, ברור שהם יפצו אותך.
    סגור
  • 3.
    שיקרסו סופית
    אבי 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרסו את תחום המזון . שליחים פסיכים וחברה פח
    סגור
  • הקנאה אוכלת אותך
    דון 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יבבון כלומניק, לא יכול לראות ולפרגן להצלחה.
    סגור
  • 2.
    משהו קורה בוולט... תקלות כה תקופות וארוכות
    קיורטוש 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמשביתות את מערך המשלוחים של החברה ששולטת בתחום המשלוחים בארץ שליטה כמעט בלעדית, זה לא דבר שבשגרה (למרות שזה מתחיל להפוך לשגרה). מעניין האם אלה באמת תקלות טכניות שנובעות בעקבות אחד מהעידכונים שלהם או שזה נגרם מגורם חיצוני, האקרים.. אגב, אייס, מה קרה לכם? הפכתם ל - ynet עם השגיאות? "כשבערב יום הכיפורים, זמן השיא של ההזמנות נרשמו תקלות טכניים באפליקציה" - תקלות טכניות, לא טכניים.. זה יותר מתאים לטמקא, לא לכם :-)
    סגור
  • 1.
    שרה... די כבר לטחון... כמה אפשר? (ל"ת)
    טיטו 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור