כסף וצרכנות

מהפכה בסופר: הרשת הגדולה בישראל נפרדת מהקופות

שופרסל הודיעה כי היא מתחילה בפרישה של טכנולוגיה חדשה, שתאפשר לקונים בסניפיה ברחבי הארץ לצאת מהסופר בסוף הקנייה בלי לעבור בקופה
יאיר מור |  158
העגלה החכמה של Shopic (צילום יח"צ Shopic)
שופרסל, רשת המרכולים הגדולה בישראל, הודיעה היום כי חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי לפרישה של טכנולוגיה שתבטל את הצורך לעבור בקופות בסוף הקנייה בסניפיה.
 
הטכנולוגיה שתטמיע שופרסל היא זו של חברת העגלות החכמות הישראלית Shopic, שמאפשרת להפוך את הסופרמרקטים לחכמים תוך ימים בודדים, וללא צורך בהתקנת תשתיות ייעודיות בחנויות, בניגוד לפתרונות מתחרים. המערכת של Shopic היא מעין מודול עם מצלמה ומסך ש"מתלבש" על העגלות הקיימות של הסופר, ומסוגל לזהות את המוצרים שהקונה מכניס לעגלה על ידי זיהוי האריזות, בלי שהלקוח יצטרך למצוא את קוד העמודות ולהעביר אותו מול המצלמה לסריקה.
פיילוט של הטכנולוגיה התחיל במספר סניפים של שופרסל כבר בחודש אפריל האחרון, ועתה מודיעה החברה על הסכם לפרישה מלאה שלו בחנויותיה. מדובר בבשורה דרמטית לשוק הקמעונאות בישראל, שכן שופרסל היא רשת המרכולים הגדולה במדינה, עם יותר מ-260 סניפים תחת המותגים "שופרסל דיל", "שופרסל שלי" ו"שופרסל אקספרס", 90 חנויות פארמה תחת המותג "Be", ו-30 סופרמרקטים מותאמים לציבור החרדי תחת המותגים "יש חסד", "יש בשכונה" ו"שערי רווחה".
בשלב הראשון, יוכלו הלקוחות לקחת את המודול של Shopic בכניסה לחנויות, לנווט בעזרתו בהתאם לרשימת הקניות שהכינו באפליקציה, לקבל המלצות למוצרים דומים, ובסיום הקנייה לעבור בקופה מהירה ייעודית ללא תור. בהמשך אמורות גם הקופות הללו להתבטל לטובת תשלום מתוך העגלות עצמן.
שופיק הוקמה על ידי רז גולן (מנכ"ל), ערן קרביץ (סמנכ"ל טכנולוגיות) ודן בנדלר (מנכ"ל לשעבר), וגייסה עד כה כ-19 מיליון דולר בשלושה סבבים, כאשר שופרסל השתתפה בסבב ההשקעה השני בחברה ב-2020, וקרן אנטרה קפיטל השתתפה בכל השלושה. החברה ממוקמת בתל אביב ומעסיקה עשרות עובדים.
צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, שופרסל, אמר כי "אנו מייעדים את הפתרון לכ-200 הסניפים הגדולים שלנו. הפתרון יוטמע בהדרגה החל מתחילת שנת 2022. אנחנו מביאים את כל היתרונות של קנייה אונליין אל החנויות הפיזיות שלנו. הקנייה תהיה אישית יותר, מוכוונת עם המלצות רלוונטיות לכל לקוח, תוך הימנעות מהחלק הפחות אהוב על הלקוחות- העמידה בתור לקופות. שופיק פיתחה ביחד איתנו פתרון שעונה על כל הצרכים האלה".
רז גולן, מנכ"ל Shopic, הוסיף כי "אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוח טכנולוגיות לשוק הקמעונאות הוא הבנה עמוקה של השטח, של האתגרים התפעוליים והצרכים הייחודיים בחנויות. לכן שיתוף הפעולה עם שופרסל הוא בעל חשיבות קריטית עבורנו. שופרסל היא לא רק רשת הקמעונאות הגדולה בארץ, אלא גם מובילת החדשנות בענף. בזכות התעוזה והפתיחות של הרשת נוכל לקחת את הקונה הישראלי לדור הבא של חוויית הקניה".
תגובות לכתבה(158):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 104.
    טכנולוגיה כושלת לא ידידותית ומסובכת
    נו באמת 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובניתיים שופרסל סגרו את מערך הקופות העצמיות שבהן הלקוחות יכלו לסרוק ולשלם בעצמם, והופ - חזרנו לתורים המייאשים מול הקופאיות העייפות, כמו לפני 10 שנים...
    סגור
  • 103.
    פריסה לא פרישה (ל"ת)
    נעמי 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    מיותר מיותר מיותר
    עודף טכנולוגיה מיותר 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביוחננוף היה משהו דומה זה מציק ולא יעיל ומעייף, עדיף שיוסיפו קופות בשירות עצמי במקום עגלות כאלו...
    סגור
  • 101.
    לא כולם טכנולוגיים
    מושיקו 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקחו בחשבון שלא כולם טכנולוגיים ולא כולם קוראים עברית.
    סגור
  • 100.
    שישימו גם ספסלים לשבת ולנוח באמצע הסופר.
    עינב 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מקל על אנשים עם מוגבלויות או כאבים כרוניים.
    סגור
  • טען עוד
  • 99.
    מה יהיה עם כל הקופאיות כמה מובטלות יצטרפו לאבטלה
    גל 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עצוב
    סגור
  • 98.
    שופרסל פורשת מהתחום או מתחילה פריסה ארצית
    אורטל שפר 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טעות כתיב חמורה, שגורמת לחוסר הבנה של התוכן. שופרסל פורסת טכנולוגיה חדשה, לא פורשת (עוזבת) מי שכותב את הכתבה צריך לדעת קצת יותר עברית נכונה, בעיקר שזה טעות שמשבשת את מהות הכתבה וחזורת על עצמה מספר פעמים
    סגור
  • 97.
    הקופאיות
    טל 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ומה עם הקופאיות (בנות ה- 50 פלוס ) האדיבות שעובדות כל כך קשה, לאן הם ילכו? הסבה להייטק
    סגור
  • נו אז מה אתה מציע
    סתם אחד 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שאנשים לא יתקדמו טכנולוגית ויעשו לנו חיים נוחים יותר ..
    סגור
  • 96.
    רק חבל שהם כאלה יקרנים
    אזרחית 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יתפוצץ העולם לא קונה שם
    סגור
  • 95.
    דמיון
    איציק 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש דמיון לבנקים שם ככל שהם מרוויחים יותר. הם מפטרים פקידים יותר. עוד מעט כל הבנקים יהיו דיגיטליים.ומה יעשו המבוגרים שאין להם מושג בטכנולוגיות החדשות?.
    סגור
  • 94.
    מי נכנס לסופר??
    רשת של גנבים 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזמן גמרתי לקנות בסניפי סופר שירות חרא ומחירים מופקעים גם במדינה של גנבים
    סגור
  • 93.
    מקווה שהנהלת הרשת קוראת את רחשי הציבור
    נס 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני אישית לא אתן יד לפיטורי הקופאית ולא אקנה ברשת הזאת !!
    סגור
  • 92.
    כל הכסף למשכורת של המנכל (ל"ת)
    מריו 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 91.
    להפסיק להם את ההטבות מהמדינה
    בכיף 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להפסיק להם את ההטבות מהמדינה
    סגור
  • הראש
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הראש רקוב == הממשלה רקובה זו היא התוצאה נקודה...!!!
    סגור
  • 90.
    תורידו מחירים
    פריד 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אם יש לכם כל כך הרבה חיסכון במשכורות עובדים אז תורידו מחירים. המחירים שלכם לא נורמליים. מחירים יקרים מאירופה ורוב מדינות העולם.
    סגור
  • מחירים... רצח
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הישראלים סתומים גדולים צריך לעשות חרם ולא להכנס אילהם כלל ... י ק ר.. לא נכנס
    סגור
  • 89.
    תל אביב (ל"ת)
    ירמיהו 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 88.
    יעול
    מרכז 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לקוחות. יבינו מהר מאוד כי זה יעלה להם. ביוקר המוצרים היעול הזה ולכן אני מדירה את רגלי משם לא מעוניינת לשלם בעבור היעול הזה כי החברה חלילה לא תספוג את זה
    סגור
  • .
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבורכי יקרה את אמיצה ועניינית שאפו
    סגור
  • 87.
    רוצים להפוך את העולם לדיגטלי ניתוק חשמל מייד
    אייל 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם לא חושבים על כמה עובדים יפטרו פשטט חוצה מי שלא רוצה להשתמש באשראי נדפק? אז זהו שלו יש מקומות פרטים כמו שחיו פעם הטכנולוגיה הזאת עוד תהרוג את כולנו אנשים ניהיו עגלות פדלות דבוקים למסכים מאמינים לכל השטויות של משרד הבריאות העולמי רק בורא עולם יציל אותנו . מי שלא מבין את זה מסכן
    סגור
  • 86.
    לחרדים יש אפליקציות?
    יניב 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש קהל חילוני שבכלל נכנס לרשת הזאת אחרי שעשקו אותו כל השנים?
    סגור
  • 85.
    שופרסל קרטל של גנבים ונוכלים
    מיכאל 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שופרסל קבוצה של שודדים את קהל ללקוחותיהם אני קיימתי את הקניות ברשת שלהם ואני מתכוון לעמוד בכניסה לסורים שלהם ולהניע לקוחות ולערוך קניות בסופר שלהם
    סגור
  • 84.
    מחרים את שופרסל
    ירון 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אחרי ששקרו לציבור לא נכנס לשופרסל שקרנים להחרים אותם
    סגור
  • מידע מודיני
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמשר יפורסם ש..0ופר 0ל הם ממנים את הפלשטינים ואירגוני הטרור. הם שודדים את הלקוחות עבור הטרור המחבלים הערבים. בקרוב יפורסם .....!!!!!!!
    סגור
  • גם אני
    תומר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חזירים
    סגור
  • 0ופר חזירי 0ל
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאים שודדים נוכלים ומדינית אכזרית כלפי העובדים ולכלל לקוחותיה ...... פשוט גנבים.. נקודה.......!!!!
    סגור
  • 83.
    עוד צעד למעקב וביטול המזומן פיאט.. NWO
    Ravenclaw 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עוד מכפיית התו הירוק החרמתי את שופרסל.. פאשיסטים טכנוקרטים
    סגור
  • היו זמנים
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שודדים תמיד שודדים ואפילו רמאים שופר.. 0.תם.. ל.שדוד... עובדה !!!!!
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אייל 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    פחח
    ארז 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אולי לכם בא לעמוד בתור שלא נגמר בחגים . לי ממש לא
    סגור
  • 81.
    די לצביעות
    עד מתי.... 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כל אלו שחושבים על הקופאיות, אני לא רואה אתכם מזמינים קרח או חלב מאנשים שמחלקים את זה, למה אתם לא בוכים על זה שהמקררים לקחו להם את העבודה??? די! צריך להתקדם, אי אפשר להתקע בעבר. היו הרבה מקצועות שמתו ויהיו עוד הרבה שימותו, וחברה שלא תדע להסתגל לכך, פשוט לא יהיה לה עתיד. אז כמו שהיה תאריך תפוגה למחלקי חלב וקרח, ככה יש תאריך תפוגה לקופאים, נהגי מוניות, ואפילו למתכנתים. לכל מקצוע יש תאריך תפוגה, ואנחנו צריכים לסגל את עצמינו לעתיד ולא להתקע בעבר
    סגור
  • 80.
    לכל המחרימים
    חכם בלילה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תמשיכו להחרים, ככה יהיו פחות תורים בקופות. אין שכל, אין דאגות
    סגור
  • זו לא דיקטטורה
    מישהי 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשה לך לקבל שיש אנשים שלא חושבים כמוך... תתקדם. קצת גמישות מחשבתית לא תזיק לך.
    סגור
  • תגובה של טיפש, בדיוק מזה הם נפתרים (ל"ת)
    אחד העם 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תגובה של אדיוט (ל"ת)
    תומר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 79.
    וככה מרחיבים את מעגל האבטלה
    יעקב 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 4
    הכל כדי להרוויח עוד כמה לירות על חשבון הקופאיות, בושה וחרפה.
    סגור
  • 78.
    עוד סיבה להחרים את הרשת הזו
    יאיר הון 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 4
    עוד שיטה למעקב אחר האזרח , לפטר את נותני השרות שייזרקו לכלבים. זו הרשת הכי אפילה בארץ.
    סגור
  • תומכת טרור
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו היא רשת תומכת טרור במימון כספי לפלשטינים ולחמס בעזה .
    סגור
  • 77.
    חזירות בחסות הטכנולוגיה
    דנידליה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 4
    יש עוד רשתות, מינימארקטים וחנויות פרטיות. אותי הם יאבדו. יותר זול זה לא יהיה, למרות שאת הקופאיות ישלחו הביתה.
    סגור
  • 76.
    שופרסל
    אורה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כלומר,,,סופרמרקט...רק לצעירים ומומחי "אפליקציות" .....חחחחחחחחח...
    סגור
  • 75.
    לא מוסרי
    יובל 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    התפתחות טכנולוגית מדאיגה כיוון שהיא תגרום לפיטוריי הקופאיות. מה גם שהחברות הגדולות מקבלות הטבות מהמדינה היות והן תורמות לתעסוקת האזרחים.
    סגור
  • 74.
    רק בישראל זה קורה ( )
    ?? 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ביגלל זה שופרסל שולחים סכר לקהל מה טוב ומה חשוב לשפר ואוד, אני בטוח/ה שכתבו צריך לשפר הרבה דברים אולי ביגגל זה גם הסיקו מסקנות גם כשהסופרים מנשים לעשות דבר טוב והוגן "נגיד" זה לא יוצא לצד הטוב כי ישנם לקוחות מיתיידנים ונכים ואוד ופו זה ממש ממש מרתיח שאין חשיבות אין עיכפתיות .. גם לנו האזרכים הפשוטיי עם לא מרוצים מהמהפך הזה ,זה רק מתמטם יותר ונעש קנייה במקום נורמלי (נקווה שגם שם לא יעשו מהפך::
    סגור
  • 73.
    לפני הכנסת עגלות חכמות ..
    Osnat 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אולי שיתחילו קודם כל בהורדת מחירים משמעותית ?? כרגע הם הרשת היקרה ביותר בארץ בפער, לדעתי.
    סגור
  • דעה
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתך נכונה ומוצדקת 0ופר - 0.תם ל. גנוב הם יפלו בסד כמו מגה אמן
    סגור
  • 72.
    חכם זה לא מספיק
    רונ 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ואם אני מתחרט ומחזיר חזרה למדף מוצר שהכנסתי לעגלה המצלמה תדע גם לזכות אותי? ומה י יה עכשיו על אלפי הקופאים והקופאיות ששופרסל תפטר? אז במקום שהחזירים שמנהלים את שופרסל ישלמו להם משכורות מהרווחים העצומים שהם עושים מהפקעות המחירים אנחנו הקונים נצטרך לשלם להם דמי מחייה מכספי המיסים שלנו בצורת דמי אבטלה ומכספי הביטוח הלאומי שאנחנו משלמים. הפיתרון היותר פשוט והיותר הוגן הוא להמשיך לא לקנות בשופרסל ולעבור לקנות בסופרים של רשתות אחרות.
    סגור
  • .
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לקנות בסופר סל השודדים כלל !!!!!!!!! סכנה . אגב כל המוצרים לפי משקל וכך יחושבו הנתונים לפי קידוד המכשיר אשר ברשותינו במהלך הקנייה . ובסוף הקנייה
    סגור
  • יעול. אלאק
    מרכז 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גמרי צודק.
    סגור
  • 71.
    ומי שרוצה לשלם במזומן ולא יכול בכרטיס אשראי (ל"ת)
    נינ 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • .
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראשוני אשר הוצאו את הטכנולוגיה בארץ אילו הם....... "אושר עד" אפשר לקנות ולשלם במזומן זו היא הדרך שאני משלם . ונבנוסף אסור וחובה לא לקנות ב-0ופר 0.סתם ל. לגנוב סוף נקודה .
    סגור
  • 70.
    מעשה שטותי
    הקובע 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אני לא צריך לעשות להם את העבודה ואם כן שישלמו לי. חוצפה כל מוצר אני צריך להעביר במכשיר.אם זה יקרה אנילשופרסל לא ניכנס.
    סגור
  • .
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה תיהיה התחליף לעבודה של הקופאיות וינצלו אותך . ועוד בכרטיס אשראי שגובים בנוסף עמלות על כל קנייה. באושר עד יש אותם מכשירים והמחירים 46% פחות ומשלמים במזומן בטכנולוגיה של הקידוד.
    סגור
  • תקרא מה כתוב
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הם כותבים שאתה רק מכניס לעגלה והמערכת מזהה איפה פה בדיוק העבודה שלך? ומזה אתה דואג לא מאות העובדים שיימצאו את עצמם ללא מקום עבודה?
    סגור
  • שקר
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל הקנייה מקודדים עם מקודד שברשותינו במהלך הקנייה ולבסוף מעבירים את העגלה למשקל ועושים תאום לפי הקידוד . כך קיים ב "אושר עד" ושם אפשר לשלם במזומן גם והמחירים.. כ46% פחות מ0ופר 0ל השודדים
    סגור
  • 69.
    מעניין בכמה יעלו את מחיר המוצרים.
    אלי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    המשך ליוקר המחיה. לא לקנות אם המוצרים עולים. רק מוצרי בסיס.
    סגור
  • יוקר
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי מידע פנימי של סופר סל המחירים יתיקרו בכ %5 עד 8% שודדים כמו מגה שנפלו ונעלמו
    סגור
  • באופן עקרוני המחירים דווקא אמורים לרדת
    תום 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עלות שנתית של עגלה חכמה תעלה משמעותית פחות ממשכורת של קופאית. העניין הוא שלא בטוח שזה יהיה אכפת לשופרסל והם ינצלו את זה דווקא להעלאת המחירים.
    סגור
  • יעלו
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם יעלו עוד כ 5%עד8% והלקוחות יעשו את העבודה של הקופאיות ...נו....0ופר 0ל השודדים
    סגור
  • 68.
    חחחח
    רומאו 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה הם ידפקו את הלקוחות עכשיו בצורה חכמה יותר ?
    סגור
  • יותר
    אלדין??????? 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים יהיו יותר בכ 5%עד 10% לערך ממידע מתוך הנהלת שופר סל
    סגור
  • 67.
    תגובה
    שוקי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מעניין כמה הצרכנים ירוויחו בקניה אחרי שיפטרו את כל הקופאיות
    סגור
  • נראה לך
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נראה לך שיתחשבו במחיר? מבחינתם יפטרו את הקופאיות ויעשו רווח ענק עלינו למה אכפת להם? מה זה משנה צוות שלם שהולך הביתה בלי מקום עבודה?
    סגור
  • 66.
    האם זה חיקוי של amazon fresh?
    נו באמת 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איפה המקוריות?
    סגור
  • מה הקשר?
    א 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יכול לשאול איפה המקוריות של כל כך הרבה סופרים ש"מעתיקים" אחד מהשני את איך שהם עובדים.... משהו טוב, אז עושים אותו...
    סגור
  • 65.
    קופות
    רונית 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ככל שתכניסו עוד טכנולוגיה-כך ירדו המכירות. מחירי מוצרי המזון ואחרים רק עלו בשנים האחרונות.במקום להשקיע בטכנולוגיה תשקיעו ברמת הנקיון-שילוט המוצרים בולט יותר-אנשים פנויים לעזור לאנשים עם מוגבלויות.
    סגור
  • 64.
    קניות (ל"ת)
    אלונה אלון 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    זונות...
    משה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב ללקוח...רע למתפרנסים ממינימום שאין להם ברירה.
    סגור
  • 62.
    יגנבו לי מהעגלה
    עגלולה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשאנשים יחפשו במדף, אני אקח מהעגלה שלהם.
    סגור
  • שופרסל
    ירמיהו 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתם עושים פרנסה לאלפי משפחות עוד מעט לא ניתנה כלום כדור ביום במקום אוכל לכו כיבינמט אתם וכל השיטות שלכם
    סגור
  • 61.
    קופות אוטונומיות בשופרסל
    ע. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בזכות הקופות האוטונומיות- בקרוב, 4000 קופאיות שופרסל ילכו הביתה..ובקצה התהליך- גם המנכ"ל וסגניו יוחלפו בבינה מלאכותית אשר יודעת לבצע הזמנות ממחסני הספקים הממוחשבים, רובוטים יכינו את ההזמנות..וירוס הקורונה יגמור לאט לאט את המין האנושי..וישאר רק איילון מסק שיספיק בעזרת צוות קטן, להימלט ל'מאדים' ולהקים ציוויליזציה אנושית שתתחיל להרוס את הפלנטה הבאה.. סוף עצוב אך צפוי מראש.
    סגור
  • מקוה שאתה צודק
    חכם בלילה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה יושמד כל המין האנושי...הפסולת לסל וחסל
    סגור
  • 60.
    ומה יהיה עם הקופאיות? (ל"ת)
    מני 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • מה יהיה?
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יפטרו , יש אנשים שאין להם משהו אחר הקופאיות האלו אבודות עכשיו רק כי מבחינת שופרסל הם יחסכו בעובדים ובטח ישאירו את המחיר אותו דבר
    סגור
  • 59.
    עוד רווחים לעשירים עוד אבטלה למסכנים
    אלי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    19 2
    יש 300000 קופאיות בכל הרשתות הם יפוטרו ויצטרפו למעגל האבטלה אבל מחירים לא יירדו
    סגור
  • מדויק
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל סופר זה צוות של 15 איש שיפטרו בלי רחמים, נשים וגברים שעובדים שנים ברשת בלי משהו אחר להישען עליו, מציעה לכל הקופאיות ללכת למצוא עבודה אחרת ולהתפטר כבר עכשיו שזה לא ייפול עליהם משום מקום ויהיו ללא פרנסה
    סגור
  • 58.
    בושה וחרפה....סדר עולמי חדש.
    א.ש 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ומי נתפק אזרחים הקטנים.צריך כבר לצאת למרד ענק בכל עולם.זה לא קורה רק פה בישראל כל העולם הולך ומשתנה ומי מרווחי הגדול בעלי שליטה בעלי הון
    סגור
  • 57.
    ליברמן לקופאיות:
    רועי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לכו להיות סוכני נסיעות
    סגור
  • 56.
    למה צריך את השטויות האלו?
    עינב 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עדיף לעבור דרך הקופה ולדעת שיש לאנשים פרנסה
    סגור
  • גם כן פרנסה,
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קופאית בשופרסל מרוויחה מינימום של המינימום ולרוב הייתי קורעת את עצמי כשהייתי עובדת גם שש ימים בשבוע ובקושי הגעתי למשהו נורמלי, מציעה לקופאיות לברוח
    סגור
  • 55.
    מה עם העגלות??
    Sal Super 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה תגובות שליליות!. כל הכבוד שופרסל כבר שנים שהעגלות האלה מנסות לצאת ממעגל האבטלה! סוף סוף יש להן הזדמנות להתפרנס בכבוד. ומה זה הקטע הזה שעגלות חייבות לגנוב?! מדינה של גזענים! אבל באמת ח&א סופר
    סגור
  • 54.
    רעיונות לאבטלה
    דביר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מציע למשרדי הממשלה לא להעניק מענקים לפיתוחים שיגרמו לאבטלה
    סגור
  • הצעה
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מציעה שיהיו אנשים כמוך בממשלה שלנו
    סגור
  • 53.
    ביזיון, פשוט ביזיון
    אסתי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שנפגע הכי הרבה הם האוכלוסיות החלשות והמוחלשות, שיוחלשו עוד יותר עם האוטומציה ההזויה הזאת, בכך שיאבדו את פרנסתם. כי מה לעשות, הם לא אקדמאים או בעלי אמצעים. שלא לדבר על אוכלוסיית הקשישים הלא טכנולוגים.
    סגור
  • 52.
    כשעושים קניה לעבור רק דרך קופאית! פרנסה של נשים מוחלשות
    מאיר555 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 2
    היום זה הן מחר זה אנחנו!!
    סגור
  • הן לא מוחלשות,
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הן מרוויחות כ ל ו ם ביחס לעבודה שהן עושות זה כן אבל הן חזקות ולכן אני מציעה שיברחו כל עוד הן יכולות
    סגור
  • 51.
    זה קיים באושר עד ובשערי רווחה לפחות שנתיים
    ברכה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החרדים הקדימו את שופרסל גם בזה..
    סגור
  • 50.
    הרס
    חיים 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גם ככה השירות שלכם לא בשיא אז עכשיו בכלל הרס מוחלט
    סגור
  • 49.
    המדינה הייתה צריכה להערך לאבטלת האוטומציה...
    רוני111 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואתם אתם האזרחים רק אתם הייתם צריכים לדרוש את זה מהפוליטיקאים במקום לריב על ימין ושמאל.
    סגור
  • 48.
    גרועה
    ליל 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    רשת גרועה מחירים יקרים בטירוף וסחורה באיכות ירודה
    סגור
  • פשוט לא נכון
    שוקי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סחורה טובה בהרבה משאר הרשתות
    סגור
  • 47.
    כותבים בפריסה ולא בפרישה...
    מתי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כותבים בפריסה ולא בפרישה....
    סגור
  • 46.
    כולם בתגובות מדברים כמו כבשים
    ג'ון גאלט 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יש לי שאלה לכל מי ששואל לעתיד הקופאיות, לפני מאה-מאתיים שנה היו צריכים מאה איש שיקצרו את החיטה בשדה ואז המציאו את הטרקטור והספיק בנאדם אחד לצורך זה, שאלתם את עצמכם איך האנשים האלה לא מתו ברעב? הם הסתגלו, לשם האנושות הולכות. דרך אגב תחשבו שכמו אז גם היום יצטרכו אנשים במפעלים שיבדקו טת העגלות שיוצאות מפס הייצור העבודות לא נגמרות הן פשוט משתנות רק אנשים צרי ראייה חוששים משינוים טל תעצרו את הקידמה
    סגור
  • דוגמה לא טובה
    כיבשה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נפלת עם הדוגמה שהבאת כי גם לפני מאתיים שנה מאה האנשים שקצרו את החיטה מתו ברעב, ואם עדיין לא הבנת או שאינך יודע ... הם היו עבדים, כך שהמכונות לא חסכו בכוח עבודה שממילא לא עלה כסף, הם חסכו מבעל השדה את כוח העבודה ששמר ופיקח על עבודת העבדים בשדה.
    סגור
  • מבין שאישתך קופאית
    יגור 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בטח אישתך קופאית .
    סגור
  • מקווה שאשתך תיהיה אחת
    א . 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולי ככה יהיה לך כבוד לאנשים שנמצאים לפעמים עשורים עם הוותק אישה בת 50 שזה כל מה שהיא יודעת מה אתה מצפה ממנה לעשות?
    סגור
  • 45.
    לא הבנתי
    דין 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם אני שם מוצר בעגלה ואח"כ מתחרט ומוציא אותו זה גם נספר לי? לפי מה שכתבתם פה זה כן...
    סגור
  • 44.
    עובד היי-טק
    ויקטור 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 9
    כמה תגובות של אנלפבתים ממורמרים. לא צריך קופאיות שלא ידועות לעשות את העבודה, שילכו לחפש. כמה שפחות יד אדם, יותר יעיל ואיכותי. מי שלא מותאם לשוק העבודה, לא אמור לעבוד. אני דווקא אקנה שם!
    סגור
  • לעובד הייטק
    מגיב 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השבע אף פעם לא יבין את הרעב ...
    סגור
  • מקווה שהבת שלך תיהיה קופאית
    א. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אולי ככה אדם נחות וכפוי טובה שכמוך יבין משהו בחיים שלו על עבודה קשה את הכפית כסף שהאכילו אותך בה כשהיית תינוק אתה יכול לדחוף אתה יודע לאיפה אדם ממורמר ושפל
    סגור
  • נאד נפוח
    אישפשוט 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זכור מאיין באת ולאן תלך...
    סגור
  • אז מה הוא אמור לעשות חתיכת **** למות? (ל"ת)
    אלעד 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    האם יש אפשרות לתשלום במזומן (ל"ת)
    אני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 42.
    ואז יהיו יותר מובטלים, ממש חוכמה, צריך להחרים אותם (ל"ת)
    נתי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 41.
    ומי ישלם לקופאיות
    שפוי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לדעתי צריך לחייב אותם לשלם שכר לקופאיות /ם מגיל מסוים כדי לא לשלוח אותם להתפרנס מהמדינה לא יכול להיות שאנחנו נעשה את העבודה וגם נשלם את השכר . לפחות את השכר לעובדים שיוצאים מהקופות השופרסל צריך לשלם במקום הביטוח הלאומי .
    סגור
  • 40.
    ההסתדרות
    יולי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בימים בהם מתנהל שיח לגבי מהות ההסתדרות, זה המקום והזמן שההסתדרות חייבת להיכנס בכל הכוח בשופרסל ולמנוע פיטורי עובדים ואבטלה שתלך ותגדל. אם ועד העובדים שלעובדי שופרסל לא מתערב אנחנו הצרכנים פשוט לא נקנה בשופרסל ולא ניתן יד למהלך אכזרי שכזה.
    סגור
  • 39.
    חמדנות
    יולי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    22 3
    אני אישית אפסיק לקנות בסופר שבו יפטרו את כל עובדי הקופות. חשבתם על מה יהיה עם המשפחות שמתפרנסות מהמשכורות העלובות שאתם נותנים לעובדים שלכם??? אני נגד וקוראת לעוד לקוחות להצטרף.
    סגור
  • 38.
    רק למחזיקי כרטיסי אשראי ולקופאיות כדי שתחפשו
    חי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עבודה במקום אחר צפוי שתפוטרו ביי
    סגור
  • 37.
    לא נכנס אליהם בחיים.
    דינה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    13 3
    גנבים שפלים, מפלים בין חילונים לדתיים. אין לכם זכות קיום.
    סגור
  • 36.
    גנבים שפלים
    דון 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי נכנס אליכם? רק מטומטמים ופראיירים. באמת שאתם לא צריכים קופאיות..
    סגור
  • 35.
    רפי
    רפי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באושר עד יש את זה כבר תקופה
    סגור
  • טועה ומטעה
    רפול 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באושר עד מדובר במערכת ישנה בה נדרש לסרוק ברקודים כמו קןפאית. במקרה הזה מתבצע זיהוי אוטמטי של המוצרים שנכנסים לעגלה באמצעות מצלמה.
    סגור
  • 34.
    תמיד שמצליחים העובדים צריכים לרעוד
    מאיר 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    12 1
    בקומונה שופרסל היתה החברה הכי מצליחה בישראל פער של אלפי אחוזים מהשנים. את כל הרווחים הם השקיעו כמו כל העבודות בסילוק העובדים שנתנו להם את הנשמה ושבנו אותם
    סגור
  • 33.
    עצוב כי .
    מוני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בדרך כלל הטכנולוגיה הספיציפית הזו מדירה את האוכלוסיות החלשות. כי הרי קופאים וקופאיות האוכלוסיה המוחלשת עובדת. עולים חדשים , מוגבלים , מבוגרים , פנסיונרים , בעלי הכנסה נמוכה .
    סגור
  • 32.
    ממש קופאית של שבת (ל"ת)
    גורן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    יקר
    קוק 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שופרסל יקררררררררר
    סגור
  • 30.
    תגובה
    חיים כהן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולאן ישלחו את הקופאיות ?!
    סגור
  • 29.
    השרה לאיכות הסביבה צדקה
    מיכאל 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להיערך תוך שנה לקליטת מכונות פקדון בכל הסופרים אין זמן וכסף. ופה הכל במהירות האור. לא שזו הרשת השניה היקרה ביותר גם זה עכשיו. ואם מי להתווכח בידיוק שהמחיר במדף לא תואם למחיר במכשיר. ואלו שיש להם אפשרות לקנות במזומן בילבד מה איתם? זה רעיון מעולה אך בכל מקרא יצטרכו להחזיק שניים שלוש קופות במודל הישן.
    סגור
  • 28.
    שופרסל
    הלל 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 5
    עוד סיבה לא לקנות אצלם, חוסכים משכורות " עתק" של קופאיות
    סגור
  • 27.
    הופכים את הלקוחות לעובדים . מתדלקים לבד , בבנק עושים ו
    ..... 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 9
    את רוב הפעולות לבד עכשיו גם בסופרים ? אין סוף לחוצפה
    סגור
  • אין בעיה, זה הרבה יותר נוח, שיורידו את המחירים והעמלות (ל"ת)
    קובי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • יש לך טעות
    ...... 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבנק אתה משלם עמלה על פעולות שאתה עושה לא הבנקאים . הם לא יורידו מחירים זה רווח נקי שלהם בלבד
    סגור
  • 26.
    קידמת הקניות
    שופרסל 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומה עם הדור השלישי מישהו יעזור לו???? מדוע להקשות.על האנשים?
    סגור
  • 25.
    כך יהיה גם
    שמילו 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למוניות ובכל מקצוע רק שבסוף מרוב מובטלים לא יהיה מי שישתמש בעגלות שלכם. הודות לטכנולוגיה
    סגור
  • ...אמר העגלון לסתת...
    עמרי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    יהיו עבודות, יותר טכנולוגיות, יותר מבוססות חשיבה ומידע ופחות עבודות זיפיות. לשם העולם צועד, מי שלא מבין את זה יתחרה על משכורת מינימום לצד רובוטים
    סגור
  • שופרסל - שולחת הביתה את הקופאיות
    ע. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התכוונת בטח לכתוב: עבודות 'זיפתיות' ומי ישלם לקופאיות שישבו בבית? ת:- אתה(!) עם המעט מיסים שיצליחו לגבות ממיליוני ה'טכנולוגים' /חוכמולוגים..
    סגור
  • 24.
    זה יקשה על השוואת מחיר פר קילו
    צרכן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עבור מוצרים דומים, כאשר ייעלמו תגי מחיר שלהם. כי למי יש חשק לסרוק כל אחד בעגלה. הלקוח פשוט יבחר מוצר רנדומלי שהוא כמעט בוודאות לא יהיה הכי משתלם. לכל הפחות עגלה חייבת להציג כל החלופות למוצר הנבחר כולל ציון מחיר לקילו. אבל זה כנראה לא יקרה כי זה יפגע ברווחיות של החנות
    סגור
  • למה שיעלמו מחירי פר קילו? (ל"ת)
    למה? 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    קונה חכם
    חכמון 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וכך לא תוכלו לבדוק שהמבצעים עודכנו בעגלה הטיפשה. ואם אני צריך לקנות רק חלב, בשביל מה לסחוב עגלה?
    סגור
  • 22.
    מעולה, עכשיו יתווספו מלא קופאיות למעגל האבטלה.
    דוד 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    19 4
    יש כרטיס מועדון?
    סגור
  • 21.
    קידמה טובה
    חן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    נהדר,בלי תורים סוף סוף הקידמה,תמיד יהיו אנשים שיפחדו ממה יהיה אבל אחכ אי אפשר יהיה לחזור אחורה, לא נבין איך זה לא היה קודם.
    סגור
  • 20.
    ומה עם עאלק-ועד עובדים של שופרסל? יגיבו, חלילה וחס!
    אחד מבפנים 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מנסיון הם מגבים כל צעד של ההנהלה, בלי שום ויכוח. שומרים על שקט תעשייתי ומבטיחים להנהלה עוד רווחי עתק. שופרסל צריכה להכריז כאן ועכשיו שהיא משבצת את כל אלפי הקופאים שלה בתפקידים שמטרתם ייעול השירות ללקוח, אם לא, אז גם המחירים יישארו אותו דבר וכל החיסכון על אלפי משרות של קופאים ילכו לכיסים של בעלי המנויות.
    סגור
  • 19.
    כואב הלב על הקופאיות (ל"ת)
    רונן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • מה שנקרא הסתכלות מצומצמת
    אהרון 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כואב שהיו עד עד עכשיו קופאיות בשביל 5000 שקל ותתפלא עכשיו ימצאו להם עבודה ב7000 8000 עם לימוד של איזה מקצוע כל שהוא
    סגור
  • 18.
    לא קונים בשופרסל וbe. חילונים לא פרייארים
    חנוך 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מחרים
    סגור
  • 17.
    שיטה נוספת לגנוב ולסדר אותנו
    מיכאל 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כל פעם שאני קונה בשופרסל, מגלה טעויות בחשבונית, תמיד לטובת החנות. השלב החדש, טכנולוגיה לגניבת דעת לעשיית רווחים קלים ע"י שוד הלקוחות
    סגור
  • 16.
    לא תודה
    דני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כולם מנסים להעביר אותנו לתשלומים באשראי כדי שיהיה אפשר לעקוב אחר כל רכישה ולתת לחברות האשראי להתעשר על חשבוננו. אני ממשיך להשתמש במזומן תודה רבה.
    סגור
  • 15.
    Supersmart יותר טוב (ל"ת)
    אושר עד 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מחרים
    ששון 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    טכנולוגיה =פיטורים
    סגור
  • 13.
    שופרסל
    יעקב 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה יקרא עם המבוגרים זה יגרום לפטורי עובדים
    סגור
  • 12.
    ומה עם הקופאיות
    מוטי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    למה לא דאגתם כל הזמן הזה למצוא להם גם מקום ברשת, הרי אתם תוסיפו עכשיו עוד מובטלים, זה בסדר להתייעל אבל תדאגו גם לעובדים שגם ככ עובדים אצלכם בתנאים נמוכים ביותר
    סגור
  • 11.
    נכים עיוורים וזקנים
    פיין גואן 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    20 1
    איך בן אדם עיוור נכה זקן או כל מוגבל אחר אמר לתפקד לא על אחד יכול להשתמש באפליקציה ולא כל אחד מתנהל באשראי
    סגור
  • מוגבליות
    מיה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק לחלוטין, מסכימה עם כל מילה!
    סגור
  • 10.
    הצרכן צריך להיות חכם ולקנות רק מה שבזול
    צרכן חכם 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    15 0
    היה עדיף תמכרו את מרכולתם בזול לצרכנים ולא מחירים משכנתא,שעה ל כל מוצר שאתם מוכרים צריך לקחת הלוואה מהבנק ,תשקיעו בהוזלת המצרכים ולא בעגלות חכמות,תהיו אתם חכמים ולא לשדוד את הצרכן
    סגור
  • 9.
    יוצרים אבטלה ולא מרבלים הנחה בחיוב
    אפי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    18 2
    היום רוב המרכולים מנסים להטמיע את השרות העצמי על מנת לחסוך בכח אדם . זה יוצר אבטלה ועל שרות זה לא מקבלים הנחה מאחר ואנו עושים את העבודה של הקופאיות. מאחל להם שיפלו ויפיקו רק הפסדים.
    סגור
  • 8.
    יבנאל
    יאיר 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 2
    קודם כל הולכים לפטר הרבה מאוד אנשים שלא תהיה להם עבודה דבר שני מה קורה במצב בו שמנו משהו בתוך העגלה ואנחנו לא רוצים לקנות אותו איך מבטלים דבר שלישי מאלצים אותנו לשבת בבית ולעשות רשימות באפליקציה דבר רביעי מה בעניין ירקות ופירות איך שוקלים בקיצור מי שמרוויח מזה אך ורק מנכל שופרסל ומי שמפסיד אלו האנשים שמשלמים את הכסף שלהם על הקניות צריכים לעבוד יותר קשה וגם מפטרים אנשים עובדים שלהם בשביל להרוויח יותר כסף בקיצור במידה וזה קורה אני אישית לא יכנס יותר לשופרסל כי אז אני נותן יד במהלך של פיטור של מאות עובדים
    סגור
  • 7.
    }}} אני מחרים שופרסל.
    אזרח פשוט. 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    20 2
    }}} שופרסל מאפשרת רק למי שמחזיק כרטיס אשראי שופר סל לעבור בקופות בשרות עצמי. == הרשת הזו גם יקרה וגם לא פתוחה לכולם == == אין באמת תחרות במדינת היהודים ==
    סגור
  • 6.
    זה יביא לפיטורים בטוח!
    דוני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    21 1
    שאלה היא אם זה יגרום לירידת מחירים עקב צמצום עלויות כח אדם.
    סגור
  • 5.
    שגיאת כתב
    יורם רוזנברג 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צ"ל פריסה ולא פרישה !!! או שהכוונה לפרישת קופאים וקופאיות.
    סגור
  • 4.
    גועל נפש.בושה וחרפה
    גבר גבר 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    13 3
    מתכוונים לשלוח אלפי עובדים הביתה כי לא יצטרכו קופאיות...
    סגור
  • במילא מנצלים אותם כמו עבדים במשכורת מינימום.
    דודו 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עדיף שיעבדו במשהו מכבד יותר.
    סגור
  • 3.
    לא מתאים לישראל
    פפ 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    12 1
    עם ישראל זה עם תחמן ורובו גנב הלשון המעטה תיראו מוצרים פתוחים בסופר אכלנות ועשרות גנבים לכ מתאים .לא רק קופאית צריך כל קופה שומר
    סגור
  • רק בישראל
    ב 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חח רק במדינה שלנו עושים דברים כאלה שלא מיתחשבים בלקוחות
    סגור
  • 2.
    טיפשים
    מולייר 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי שקונה בשופרסל או שהוא עשיר או שהוא טיפש
    סגור
  • 1.
    ומה עם מוצרים שצריך לשקול?
    הגיוני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה מצלמה תעשה איתם?
    סגור
  • העגלה שוקלת
    גבי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרבה עובדים יפוטרו בקרוב
    סגור
  • אתה חכם מאוד
    גם הגיוני 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה לא חושב שהמפתחים חשבו על זה?
    סגור
  • מעלימים את המזומן (ל"ת)
    אין מזומן יותר שליטה 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור