כסף וצרכנות

שופרסל תוריד מחירים? זו ההתחייבות שלה לגבי מוצרי הבשר

משרד הכלכלה מפרסם את רשימות הזוכים במכסות פטורות ממכס לבשר בקר טרי לשנת 2022. הזוכים: שופרסל, נטו מלינדה, מרב כל ובלדי, התחייבו לשווק בשר טחון טרי במחיר לצרכן של 28-30 שקל לק"ג (לעומת 29-31 שקל אשתקד)
כפיר אדר |  9
איציק אברכהן (צילום סיון פרג', freepik)
משרד הכלכלה והתעשייה פרסם היום (שני) את תוצאות המכרז ליבוא בשר טרי במכסות פטורות ממכס בהליך תחרותי. הזוכים התחייבו לשווק בשר טחון טרי במחיר נמוך יותר מהקיים בשוק לצרכן, של 28-30 שקל לק"ג.
חברת שופרסל זכתה במכסה פטורה ממכס בהיקף של - 4,250 טון. כנגד המכסה תשווק החברה בסניפיה בכל שנת 2022 בשר טחון טרי במחיר לצרכן של 28 שקל לק"ג בלבד. חברת נטו מלינדה זכתה במכסה פטורה ממכס של 5,000 טון אותם תשווק במאות קצביות פרטיות וברשת ויקטורי בתמורה להתחייבותה למכור בשנת 2022 בנקודות המכירה האלה בשר טחון טרי במחיר לצרכן של 29 שקל לק"ג.
 
חברת מרב כל, זכתה במכסה פטורה ממכס של 3,000 טון אותם תשווק בסניפי אושר עד בתמורה להתחייבותה למכור בשנת 2022 בשר טחון טרי במחיר לצרכן של 30 שקל לק"ג. חברת בלדי זכתה במכסה פטורה ממכס של 1,500 טון אותם תשווק בסניפי הרשת בתמורה להתחייבותה למכור בשנת 2022 בשר טחון טרי במחיר לצרכן של 30 שקל לק"ג. וועדת המכסות תפרסם בשבועות הקרובים את יתרת המכסה הפטורה ממכס בהיקף 3,370 טון אשר תחולק ליבואנים בהליך תחרותי נוסף.
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי ציינה: "בשר טחון הנו מוצר בסיסי, אשר צריך להיות נגיש במחיר הוגן לצרכנים. המכסות מייצרות לצרכנים אלטרנטיבה זולה יותר, באיכות גבוהה ומעודדות תחרות. לצד זאת, אנחנו מגבירים את האכיפה בנקודות המכירה, כך שהצרכנים יזכו בהטבה זו במלואה – נגישות, מחיר ואיכות"
דני טל, יו"ר וועדת המכסות במשרד הכלכלה והתעשייה, ציין כי למרות התייקרות של עשרות אחוזים במחירי בשר הבקר בשוק הבינלאומי במהלך השנה האחרונה, מאפשר ההליך התחרותי להנגיש לציבור הצרכנים בישראל את הבשר הטחון, המשמש חומר גלם בסיסי במטבח הישראלי, במחירים זולים יותר לעומת אשתקד. המכסות הפטורות מהוות כלי בידי משרד הכלכלה והתעשייה וועדת המכסות, להפחית את מחיר הבשר לצרכן הסופי ולהנגישו במחיר שווה לכל כיס".
 
הבשר שבמכסות צפוי להגיע לישראל בתחילת השנה והזוכים במכסות מתחייבים לשווק בשר טחון טרי ואיכותי ששיעור השומן בו נמוך מ 14% במשך כל השנה באופן נגיש וזמין על המדפים. בנוסף, יהיו הזוכים מחויבים לפרסם את מחיר הבשר הטחון הטרי בדף המבצעים השבועי המודפס או המפורסם באתרי האינטרנט שלהם. רשימת נקודות המכירה, תוסיף להתפרסם באתר משרד הכלכלה והתעשייה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שזופרסל
    אורה 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שחיברו אותי ...לרשת באונליין ..שעובדת בשיטת ליקוט רובוטית...אין לי מבחר בשר בקר לרכישה...3 מוצרים וזהו...בשר טחון ארוז יבוא!! פילה בקר ארוז.. וסטייק...וזהו..גם דגים ...וכך במספר מוצרים כמו פסטרמות ונקניקים אין הזמנה במשקל ועוד...בגלל הרובוטים...אני רוצה בני אנוש שיתפרנסו ויכולת מבחר של מוצרים...ושהמחירים יוזלו !!!!
    סגור
  • 7.
    בשר בזול
    עמרי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן לבטל את המכסות ולפתוח את המדינה לשוק חופשי נטול מכסים ולאפשר ייבוא ללא הכשר. אנחנו לא בשנות ה80 שצריך להגן על טייקונים. פתיחת השוק תוריד את יוקר המחייה.
    סגור
  • 6.
    בושה וחרפה- מכרז להוזלה של 1 שקל. חחחחחחח
    מישהי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה הזויה. מחירים מופקעים בכל התחומים.
    סגור
  • 5.
    שופרסל, קופות אוטונומיות
    ע. 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי צריך את אלפי הקופאיות? (עלות אסטרונומית) נחליף אותן באוטומטים שיחייבו את הלקוחות.. רגע, מי צריך את האולמות בגודל אלפי מטרים של שופרסל? (עלות אסטרונומית) נחליף בהאנגרים מחוץ לערים אולי בנגב? ושם יוכנו ההזמנות שיתקבלו במייל/נייד?! מי יצטרך את אלפי מכיני ההזמנות? (עלות אסטרונומית) יוחלפו ברובוטים.. מאוחר יותר תשאל השאלה: מי צריך את האיציק אברכהן הזה? יושב על הכיסא והרובוטים ממילא מזמינים לבד, מלקטים לבד, שולחים לבד.. ישב לו האיציק ב- 9 לכל חודש ויחתום על צ'ק 1 (!) המשכורת עבור עצמו..
    סגור
  • שופרסל והרובוטיקה
    אורה 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לתגובה ....כל מילה בסלע !!!!!!!
    סגור
  • 4.
    באמת עשו על זה כתבה ? (ל"ת)
    אנה 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כן כן.
    ג.ש 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן כן מתחייבים לספק בשר טחון עם 14 אחוזי שומן ומי מפקח על זה?? הבשר הזה יהיה באיכות ירודה עם הרבה יותר אחוזי שומן
    סגור
  • 2.
    מי שרוצה לשלם יקר ישלם יקר.
    האמת 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופרסל גנבים חושבים שכולם כאלה.
    סגור
  • 1.
    איזו בדיחה עצובה
    אופיר 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרז להורדת 30 סנט. שקל אחד...
    סגור