כסף וצרכנות

רשות המיסים בהודעה מפתיעה: אלו היישובים שיקבלו הטבת מס

הטבות המס לתושבי עוטף עזה יוארכו לראשונה בארבע שנים נוספות, תקודם  בהליך מהיר בכנסת לאחר שאושרה בועדת שרים לחקיקה בשבוע שעבר. עם השלמת החקיקה הצפויה במהלך ינואר, תודיע רשות המסים על האפשרות לפנות לקבלת אישורי תיאום מס מעודכנים
מערכת ice | 
הטבות במיסים (צילום pixabay)
החקיקה שיזם שר האוצר אביגדור ליברמן, בשיתוף עם חברת הכנסת נירה שפק, לפיה הטבות המס לתושבי עוטף עזה יוארכו לראשונה בארבע שנים נוספות, תקודם  בהליך מהיר בכנסת לאחר שאושרה בועדת שרים לחקיקה בשבוע שעבר .
עם השלמת החקיקה הצפויה במהלך ינואר, תודיע רשות המסים על האפשרות לפנות לקבלת אישורי תיאום מס מעודכנים. יובהר כי ההטבות הכלולות  במסגרת הצעת החוק המקודמת הינן זהות להטבות שניתנו עד ה31.12.2021 ולא חל בהן שום שינוי.
 
כל זאת, כאשר במקביל משרד הבינוי והשיכון מקדם את תכנון היישוב החדש 'חנון' (שם זמני), ולמועצה הוגש תזכיר תכנוני שהוכן ע"י המינהל לענייני הכפר במשרד האמון על קידום והקמת יישובים חדשים.
 הקמת היישוב החדש הינה בהתאם למדיניות הממשלה לקידום פיתוח הפריפריה וחיזוק ההתיישבות בפריפריה בנגב ובגליל ובעוטף עזה. הישוב החדש ייתן מענה לביקושי ההתישבות באזור, ויחזק את גבולנו הדרומי מול רצועת עזה. הקמת היישוב החדש באזור זה תיתן  תנופה התיישבותית משמעותית באזור, וזאת על פי הצורך הגדל והולך של קהל חדש המוצא עניין בהתיישבות בחבל ארץ זה, יענה על הביקושים, ללא פגיעה נופית או סביבתית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה