כסף וצרכנות

ליברמן יתקפל? חברי הכנסת בקואליציה באיום דרמטי

10 ח״כים בקואליציה חתמו על מכתב שיזם ח״כ רם שפע ובו הם מאיימים להפסיק להגיע להצבעות באופן מיידי אם צווי הסרת מכסי הייבוא על פירות וירקות יחתמו בלי הבנות איתם.
מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/יונתן זינדל, נאסר אישתיה)
פרסום של דפנה ליאל במהדורה המרכזית10 חברי כנסת מהקואליציה חתמו על מכתב שנשלח לשר האוצר ליברמן. במכתב, שיזם ח״כ רם שפע, הם מאיימים להפסיק להגיע להצבעות באופן מיידי אם צווי הסרת מכסי הייבוא על פירות וירקות יחתמו בלי הבנות איתם.
בין החתומים: חברי הכנסת אפרת רייטן, סגן השר אלון שוסטר, מופיד מרעי, סגן השר יאיר גולן, יעל רון בן משה, נעמה לזימי, אמילי מואטי, אבתיסאם מרעאנה וגלעד קריב. על פי ההערכות עוד ח״כים צפויים להצטרף למכתב.
"לצערנו הרב", כתבו חברי הכנסת, "למרות כל הסיכומים והנכונות מצדנו ומצד נציגי החקלאים לנסות ולהגיע להבנות, בחירתכם לפרסם את הצו להורדת מכסי הייבוא, מהווה הפרה באופן חד צדדי, של הסיכום הברור לפיו הרפורמה בחקלאות תיושם רק לאחר משא ומתן מואץ, תוך הסכמות רחבות נלבד בין חברי הקואליציה".
 
חברי הכנסת מאיימים במכתב באופן מפורש שייעדרו מההצבעות "על מנת למנוע את הפגיעה הבלתי מידתית בחקלאות הישראלית". חברי הכנסת הללו רוצים לשנות את הרפורמה של השר ליברמן בחקלאות, שאמר בראיון סמוך להקמת הממשלה שהמועצות החקלאיות הן ארגונים ארכאיים שנשארו בארץ מתקופת מפא"י, והן מזיקות למשק הישראלי וגורמות לעליית המחירים, ולכן צריך לסגור אותן.
אך כנגדו חברי הכנסת, שבאים בעיקר ממפלגות מרצ והעבודה, מתכוונים להגן על המועצות הללו ולנהל משא ומתן עם שר האוצר על הסרת מכסי הייבוא.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין כמה מקבלים על החתימה הזאת? (ל"ת)
    אזרח 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ליברמן ההוזה
    הזועם 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליברמן המתעשר שעל עושרו יש חשדות למכביר והתקשורת שותקת הוא חלשלוש ותלוש מהמציאות והאיש שהבטיח לחסל את הניה לא עמד בדיבורו ונתגלה כפטפטן חסר תכלית ובמקום הניה הוא מחליט לחסל את החקלאות בישראל.ליברמן אתה איש קטן ועלוב שמנצל את ממשלת הננסים.
    סגור
  • 1.
    ליברדוג רק עושה את עצמו מפחיד כמו נמר בפועל הוא נמר מני (ל"ת)
    גארי 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור