כסף וצרכנות

עליית המחירים ממשיכה להשתולל: כמה תשלמו יותר לנסיעה בקורקינט?

אחרי שורה של חברות מהמובילות במשק שהזניקו מחירים, גם חברת הקורקינטים השיתופיים Wind מייקרת את השירות ב-2 שקלים נוספים לכל נסיעה, רגע אחרי פתיחת שנת 2022
כפיר אדר |  4
קורקינט WIND (צילום יחצ)
חשבתם שמקדונלדס, גולדה, רשתות הקפה, אסם, דיפלומט, יוניליוור, סנו ועוד רבות מהחברות החזקות במשק היו היחידות? רגע לפני כניסת שבת, גם חברת השכרת הקורקינטים WIND הצטרפה לחגיגת גל ההתייקרות שפוקד את ישראל והודיעה לקהל הלקוחות כי היא מייקרת את תעריפי השימוש בכ-2 שקלים לנסיעה.
על פי ההודעה שנשלחה למשתמשים בשירות שם נמסר על 'שינוי תמחור השירות, הובהר בין היתר כי: "עקב עלייה בעלויות בכל התחומים הרלוונטיים, אנו מבצעים שינוי בתמחור החל מ-10.01.2022 על מנת להתאים לסטנדרט השוק. מחיר הרכיבה נשאר אותו הדבר, ועמלת שחרור נעילה בסך 2 שקלים מתווספת לכל הרכיבות העתידיות".
 
יש לציין כי רק לפני כשלושה חודשים חברת הטכנולוגיה יאנדקס רכשה את המותג  Windתמורת כ-50 מיליון דולר ובעקבות המהלך, גם בישראל החלו בתהליך הצטרפות למטה המקומי של יאנדקס שמונה כיום כ-250 עובדים בסך הכל.
במהלך חודש אוגוסט החולף הוחלף מנכ"ל WIND איתי עזרא אחרי כחצי שנה בלבד בתפקיד בהמשך לעסקת רכישת WIND על ידי יאנדקס. הרכישה כללה בין היתר גם את טכנולוגיית הקורקינטים החשמליים של Wind, יכולות צוות המחקר והפיתוח שלה ואת התפעול בשטח בישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אל תשכירו מהם צריך לעשות חרם על כל החברות האלו שכולאים (ל"ת)
    משה 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יש פתרון פשוט מאוד
    gri 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועטים בכל הקורקינטים שלהם ברחבי העיר.
    סגור
  • 2.
    אהבל מי שמשכיר מהם
    מיכה 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תשכירו במשך חודש והם יורידו את המחירים לחצי .. מה שלא בא מהראש יבוא מהכיס
    סגור
  • 1.
    התחילו עם מחיר של 250 ש"ח - והיום 450 ש"ח
    אריגטו9 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשהם נכנסו לארץ הם לקחו מחיר של 250 ש"ח עבור מנוי חודשי ללא הגבלה אח"כ הם הגדילו את המחיר ל450 ש"ח (עליית מחיר של 80% ....) המחיר לנסיעה מזדמנת עלתה מחצי שקל לדקה לשקל שלם לדקה (עליית מחיר של 100% ...) המדינה צריכה להציע שרות או לפקח על המחירים (כמו במוניות ) . בניגוד למי שחשב - שוק חופשי ללא רגולציה הופך להיות שוק לעשירים בלבד .
    סגור