כסף וצרכנות

חברת החשמל מתנערת מהתואר המפוקפק: "קל לצאת בהכרזות"

לאור קבלת התואר 'מלכת הבירוקרטיה', בחברת החשמל הגיבו לבחירה: "הכרזה הזו לא קשורה למציאות: חברת החשמל לא פועלת במרחב סטרילי והיא בעצמה תלוייה ונדרשת לאישור של 36!!! גורמים שונים לכל הזמנה, רק בשלב התכנון".
מערכת ice |  2
חברת החשמל, נמל אשדוד (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר, יניב נדב, Pixabay)
לאחר שסקר שנערך בקרב 2,000 קבלנים קבע כי התואר שמגיע לחברת החשמל הוא 'מלכת הבירוקרטיה', על רקע העיכובים בקבלת אישורים וכפועל יוצא בבניית הדירות בישראל, בגוף הענק החליטו להגיב בעוצמה.
בתגובה מסרה: "חברת החשמל פועלת כל הזמן לשיפור השירות ללקוחות. כמובן, שקל מאוד לצאת בהכרזות על בירוקרטיה, אבל הכרזה הזו לא קשורה למציאות: חברת החשמל לא פועלת במרחב סטרילי והיא בעצמה תלוייה ונדרשת לאישור של 36!!! גורמים שונים לכל הזמנה, רק בשלב התכנון".
 
"זאת, בנוסף לדרישות מופרזות מצד רשויות מקומיות, תיאומי חפירות ומשטרה. כל אלה גורמים לעיכובים למרות הלחץ המאסיבי אותו מפעילה חברת החשמל אל מול השותפות, בכדי לחבר בזריזות לחשמל. לצורך ייעול התהליכים הפנימיים, לאחרונה, פיתחנו כלי לשירות עצמי ( self-service), והעמדנו אפליקציה ייעודית חדשה "המעגל" לאנשי המקצוע על מנת שיוכלו לנהל את כל תהליך הזמנת העבודה והקשר מול החברה מבלי להגיע למשרדי החברה, ממקום אחד-one stop shop. אפליקציית "המעגל" זוכה לפידבקים מצויינים מצד אנשי המקצוע של הקבלנים, מצמצמת משמעותית את משך התהליכים ומסייעת לשקיפות מול הלקוחות".
"החברה שואפת לצמצם את משך הטיפול בכל בקשה ומנכ"ל החברה אף הגדיר זאת כיעד מרכזי, כך שכל הנושא נמצא כל הזמן במגמת שיפור והתייעלות עם הפנים ללקוח. לעניין חיבורים בפועל, לא מוכרת לנו תופעה רחבה של עיכובי חיבורים מטעם חברת החשמל, בהתאם לאמות המידה אותן קבעה רשות החשמל. להיפך, לרוב, דווקא חברת החשמל מוצאת את עצמה מקדימה עבודות שטח ומחכה לאנשי השטח של הקבלן שיקדמו הקמת חדרי שנאים ויבצעו עבודות הכשרת הקרקע להן מחוייב הקבלן".
"נראה לנו כי קיים פער בין המידע אשר קיים אצל הקבלן לבין הדיווחים אותם הוא מקבל מאנשי המקצוע שלו בשטח, דבר שככל הנראה הביא לתוצאות המדווחות. יחד עם זאת, חברת החשמל עושה הכל ותמשיך לעשות כדי לשפר ולייעל את השירות ולצמצם בירוקרטיה, תלמד ממצאי כל מחקר או סקר בהתאם לכך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גזירות (ל"ת)
    פיני 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קל לצאת בהכרזות, אבל...
    חיים 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קל לצאת בהכרזות, אבל זה לא שווה כלום אם לא ממלאים אותם בטפסים הנכונים אוספים את החתימות הנחוצות, מפקססים אותם ב 3 עותקים וכמובן לא לשכוח להתקשר לוודא קבלת הפקס במספר שאף אחד לא עונה שם אי פעם
    סגור