כסף וצרכנות

החבילות בדואר יעברו רפורמה והדיור בר השגה יזכה לפיתרון?

לא מעט דיונים חשובים יתקיימו בוועדת הכלכלה, כאשר הוועדה תדון בפתרונות לדיור בר השגה, בישיבה בהשתתפות שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, תמשיך להכין לקריאה שנייה ושלישית את חוק הדואר ויועז הנדל ימסור דיווח על פעילות משרד התקשורת
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום מורן ישעיהו)
לא מעט אירועים משמעותיים יעלו לדיון בשבוע הבא בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ מיכאל ביטון, כאשר שר השיכון והבינוי זאב אלקין יגיע לדיון על דיור בר השגה ושר התקשורת יועז הנדל ידווח על פעילות משרדו בחצי השנה האחרונה.
הוועדה תדון גם באתגרי הדיור בחברה הערבית בישיבה בהשתתפות מנכ"ל משרד השיכון; מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה תשתתף בדיון על תמיכת המשרד בפרויקטים של אנרגיה מתחדשת; בנוסף תמשיך הוועדה להכין לקריאה שנייה ושלישית את הרפורמה בדואר ועוד.
 
ביום שני בשעה 09:00 הוועדה תדון בבקשת משרד האנרגיה להתקין תקנות מתוקף חוק משק הגז הטבעי, שנועדו להסדיר את חובות מסירת המידע של העוסקים במכירת ושיווק גז טבעי לרשות הגז הטבעי. בשעה 10:00 – הוועדה תעסוק בתמיכת המשרד להגנת הסביבה בקידום פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ברשויות מקומיות כאמצעי לטיפוח סביבתי והתחדשות עירונית. בישיבה תשתתף מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, גלית כהן.
ביום שלישי בשעה 09:00, הוועדה תעסוק באתגרי הדיור בחברה הערבית, בישיבה בהשתתפות מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן. בשעה 10:30 – הוועדה תדון בפתרונות לדיור בר השגה, בישיבה בהשתתפות שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. בשעה 13:00 – הוועדה תמשיך להכין לקריאה שנייה ושלישית את חוק הדואר, שנועד בעיקרו ליישם את המלצות ועדת רוזן, שהמליצה בין היתר לפתוח את תחום הדואר לתחרות, לבצע רפורמה בענף החבילות מחו"ל ולהרחיב את סמכויות הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת והשר.
כמו כן תדון הוועדה בדיווח שר התקשורת על דחיית תחילת סעיפי החוק שנועדו לאפשר לדואר ישראל להרחיב את השירותים הבנקאיים שהוא נותן, עד ל-31 ביולי 2022. וגם: ביום רביעי, בשעה 09:00 – שר התקשורת, יועז הנדל, ידווח לוועדה על פעילות משרדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה