כסף וצרכנות

נופשים בישראל, מרגישים באירופה: המלון שהוא שחזור של ארמון

דונה גרציה הוא בית המלון היחיד בארץ שמשלב מוזיאון, עם שחזור של ארמון מהמאה ה-16 ואלמנטים מתקופת הרנסנס. כמה עולה חדר ללילה ומה המיקום האטרקטיבי?
מערכת ice | 
מלון הקונספט הייחודי דונה גרציה בטבריה המשלב באופן ייחודי בין בית מלון למוזיאון (צילום סוזי לוינסון)
הכירו את בית המלון היחיד בארץ המשלב בין מלון קונספט למוזיאון: "דונה גרציה". בית המלון שעיצובו האדריכלי הנו שחזור של ארמון מהמאה ה- 16, מגולל את סיפורה של המנהיגה חנה נשיא בנבנישתי ומספק חוויה בלתי נשכחת הכוללת בין היתר פעילות תיאטרלית עם תלבושות תקופתיות לאורחי המלון.
זהו בית מלון שאין דומה לו בישראל. מלון קונספט המספר את סיפור גירוש ספרד ובני האנוסים ובעיקר מגולל את סיפור חייה המרתק של המנהיגה האגדית, דונה גרציה, שצמחה לעם היהודי והקדישה את הונה להצלת אחיה הפליטים היהודים כשמטרתה הייתה לייסד עבורם בית בארץ- בטבריה. מלון דונה גרציה, מאפשר מסע בתחנות מרכזיות בחייה ביניהן ליסבון, ונציה ואיסטנבול כשכל אולם במלון מעוצב בהשראת מדינות אלו, כשהאלמנטים השולטים הם מתקופת הרנסנס.
מוזיאון דונה גרציה, הממוקם במלון בקומת הלובי ובקומה השנייה, מהווה רקע מושלם לסיפורה המופלא של המנהיגה המועבר לקול צלילי פסנתר באווירה ייחודית ומרתקת. גולת הכותרת לאורחי המלון הנה פעילות תיאטרלית, המזמינה מבוגרים וילדים כאחד להתלבש ברוח התקופה בתלבושת ססגונית מחדר התלבושות העצום הכולל כ-100 תלבושות שונות. פעילות זו מצולמת וניתנת כשי למזכרת. נוסף לכך, מוצגת במוזיאון תערוכת בובות קבועה ומרהיבה התורמת בהעברת רוח התקופה.
 
בית המלון כולל 66 חדרי אירוח נוחים, נקיים וממוזגים, שעיצובם בסיסי וצנוע. במלון קיימים סוגים שונים של חדרים המותאמים לזוגות, למשפחות וגם לקבוצות של עד 6 אנשים בחדר. חדרים רבים משקיפים לנופה האורבני של טבריה, חלקם גם לכנרת ומספר מועט של חדרים פונים לפנים המוזיאון, כדומה למלונות עתיקים באירופה.
מיקומו של המלון הנו במרחק שתי דקות הליכה ממרכז הקניות של טבריה וחמש דקות הליכה לטיילת המרכזית של העיר ולכנרת. כמו כן, המלון ממוקם כנקודת יציאה נוחה ומהירה לטיולים מסביב לכנרת ולגולן, כאשר עלות ללילה לאדם בחדר זוגי היא החל מ-500 שקל.
יעקב אמסלם, הבעלים של מלון דונה גרציה: "הנצחת מפעל חייה של דונה גרציה הוא סיפור המפעל הציוני של כולנו, בו באים לידי ביטוי הזכות שלנו, הזהות שלנו ומנהיגות בדגש על העצמת מנהיגות נשית. היה חשוב לי מאוד שהפרק הזה יונצח בחיינו, ישמש כמורשת לשיח בכל יום בדור שלנו ויונחל לדורות הבאים. המלון שלנו אהוד מאוד על קבוצות רבות המגיעות מרחבי העולם בשל השונות שלו והסיפור אותו הוא מספר בצורה כה מיוחדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה