נדל"ן ותשתיות

שיתוף הפעולה בין רשת המלונות לקיבוץ יוליד ריזורט יוקרתי

רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי על שפת הכנרת. הריזורט יוקם בחלקו הצפוני של קיבוץ עין גב בסמוך לנמל עין גב בהשקעה של 150 מיליון שקל. ומה שטח הפרויקט?
אור בוקר | 
חוף דוגה כנרת (צילום איגוד ערים כינרת)
רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי, בסטנדרט של חמישה כוכבים דה לקס, על שטח של כ- 26 דונם, הממוקם על שפת הכנרת, בקצהו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב. מדובר בריזורט ייחודי בעל קונספט אקסלוסיבי וסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה ביותר, המיועד הן לישראלים והן לתיירים המחפשים נופש במלונות יוקרה איכותיים.
הריזורט שצפוי להיפתח במהלך שנת 2025 יכלול כ - 120 חדרים מפוארים ומעוצבים ברמת אבזור ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מחציתם עם בריכות פרטיות, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA יוקרתי ומפנק עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים מרווחים.
על תכנון הפרויקט הופקד משרד פייגין אדריכלים והוא יעוצב בסגנון מודרני, תוך שילוב של חומרי בנייה מקומיים טבעיים כגון: אבן בזלת, עץ וטיח, חיבור לטבע, ארכיאולוגיה והיסטוריה של אזור הכנרת.
חיים סתתיהו, מנכ"ל תיירות עין גב: "ענף התיירות מתפתח מאוד בשנים האחרונות באזור הכנרת והישראלים גילו את הכנרת הנפלאה מחדש. עבורי, כחבר קיבוץ עין גב וכמנכ"ל ענף התיירות, הקמת המלון, הוא בהחלט חלום שמתגשם, לאחר שנים של חשיבה ותכנון.
ההחלטה על השותפות עם רשת פתאל, מביאה אותנו לתכנון והקמת מלון יוקרתי, ברמה בינלאומית לחוף הכנרת, ולאחר שניצלנו את תקופת הקורונה להקמת 59 וילות משפחתיות מעוצבות ומרווחות, בכפר הנופש על הכנרת, יהווה המלון נדבך נוסף והכפלת כח, במתן אפשרות נופש נוספת ברמה גבוהה. זכינו בשותף מקצועי ומכובד לדרך, 'רשת מלונות פתאל', שותף טוב ונכון, כאשר כולנו מוכוונים לאותה מטרה- הפיכת האירוח במלון לחוויית נופש".
אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל : "רשת פתאל שמחה לבשר על הרחבת פעילותה בארץ בתחום מלונות היוקרה, עם המלון בקיבוץ עין גב, שיציע לאורחים נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בארץ, על שפת הכנרת".
אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי, רשת מלונות פתאל: "קבוצת פתאל זיהתה את הצורך במוצר יוקרתי ואיכותי על שפת הכנרת, שיהווה מוקד משיכה לתיירים וישראלים כאחד. מדובר במלון ייחודי שיוקם עפ"י סטנדרט מלונאי גבוה ביותר, הצפוי להיפתח בעוד 3 שנים ויהווה חלק ממותג מלונות היוקרה שהקבוצה תשיק בקרוב".
 
תיירות קיבוץ עין גב, בבעלות קיבוץ עין גב, הינו הקיבוץ הראשון שעלה על הקרקע במזרח הכינרת מול הרמה הסורית, במבצע חומה ומגדל. ענף התיירות כולל את 'כפר נופש עין גב' השוכן על שפת הכנרת, בין מדשאות ומרחבים ירוקים הנושקים לחוף רחצה, מהיפים והמטופחים בכנרת, המציע 174 יחידות נופש, מתוכן 92 יחידות משפחתיות, השאר זוגיות.
כפר הנופש כולל את 59 הסוויטות המשפחתיות החדשות, ברמה גבוהה, שנבנו בתקופת הקורונה. בנמל עין גב שתי מסעדות- 'מסעדת הדגים' הוותיקה, ו'מפגש הדייגים', הממוקמות על קו המים, כמו גם חנות למכירת דגים טריים מהכנרת עם מותג "חי בריא", היחיד בישראל לדגים. קיים שיתוף פעולה בין ענף הדייג לתיירות, במיזמי תיירות חווייתית, ובחוף הרחצה מוצע מגוון פעילות ספורט ימי. כמו כן מתקיימים בנמל פסטיבלים מוכרים כגון: פסטיבל עין גב לשירה עברית, בשיתוף המועצה האזורית עמק הירדן, פסטיבל בירה ועוד.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה