כסף וצרכנות

גיא לרר יאלץ לבטל את האירוע? "בואו עם מטפים"

בזמן שסמוך לכיכר הבימה מיתמר עשן ממוקד שריפה, במערכת הצינור של גיא לרר ממשיכים להיערך לקראת אירוע המחאה המתוכנן נגד יוקר המחיה. זו הפניה של לרר לעוקבים 
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
מגיש תוכנית "הצינור" ברשת 13 יצא לפני שעה קלה בפניה לעוקבים שלו ברשתות החברתיות וביקש מהם להגיע לאירוע המחאה שמתוכנן להתקיים הערב (רביעי) בכיכר הבימה). את האירוע מקיים לרר אחרי שבשבועות האחרונים התחיל להוביל את מחאת הפסטה, שהתחילה לאור הכוונות של חברות המזון להעלות מחירים. מאז יצאו במכירת מארזי מחאה עם מוצרי מזון במחירים זולים בפער מאלה של מותגי המזון המוכרים, וכעת מכנס לרר אירוע מחאה בכיכר הבימה כולל הופעה של דיג'י סקאזי, ויני ויצ'י ואיתי גלו.
ברקע הפניה, החלו דיווחים על שריפה באיזור כיכר הבימה, מה שרק חיזק את לרר שפנה לעוקביו: "הערב ב-19:00 בכיכר הבימה, בואו עם מטפים".
קודם לכן, לרר כתב לעוקביו, "הפעם זו מילה אישית: מזה כשלושה שבועות אני, הצוות שלי והשותפים למאבק עובדים בטירוף ימים ולילות. אין לנו אינטרס או מניע נסתר, אף אחד מאתנו לא מתכנן קריירה פוליטית, ההשקעה באה על חשבון מעט הזמן שלנו עם המשפחה וגם העבודה על התכנית נפגעה. את כמות הלחצים אתם רק יכולים לתאר.
"הדלק היחיד שלנו הוא הידיעה שאתם תמיד בגב שלנו. החל מעשרות אלפי השיתופים לפוסט שהצית הכל ועד עשרות אלפי(!) מארזי המחאה שרכשתם. זה כל כך, כל כך מרגש. הבקשה הכי חשובה שלי היא: בואו הערב לכיכר הבימה. כן, זה קשה בהתראה כזו, ברור. אבל ברשותכם אני אסביר בקצרה למה זה כל כך חשוב.
 
"העניין כאן הוא לא הפסטה וגם לא ההישג על ביטול עליות המחירים, אפילו לא התכנית שהציג שר האוצר. העניין הוא יצירת תלכיד אזרחי חדש - וחשוב מזה: הרתעה. עד היום הם עשו מה שהם רוצים כי הם ידעו שאנחנו מנמנמים. מרד הפסטה הוכיח שקיימת אופציה נוספת. מעכשיו, כל מונופול ענק שירצה להעלות מחירים יחשוב פעמיים. אני יודע את זה.
"זה המאזן שכבר שיפרנו מול ענקיות המזון. אבל מה עם הממשלה? גם בממשלה חשבו שהם יכולים להעלות הכל בלי אבחנה כי אנחנו אדישים. ההקלות שהוצגו לא מספיקות. הן פלסטר. הן לא נוגעות בדיור למשל. אבל. אם הם רק יראו אתכם ברחוב הם ידעו שהפעם זה רציני. שהפעם אנחנו דורשים פתרונות ארוכי טווח.
"עשו מאמץ להגיע הערב לכיכר הבימה. החלק הצנוע שלכם. הוספנו גם צ׳ופר קטן אחרי חלוקת המארזים ואירוע המחאה. אם כבר כל כך יקר פה, לפחות תרקדו בחינם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לרר אתה מקסים תמשיך ואנחנו איתך (ל"ת)
    נוני 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גיא,יש לך גיסה-מצד שאתך-מאג 'חכמה' -תתייעץ איתה
    ב.ר 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והמבין יבין....
    סגור