כסף וצרכנות

גיא לרר והצינור מארגנים מחאת ענק: למה הפוליטיקאים בחוץ?

מגיש התכנית ברשת 13 שיצרה את המחאה נגד אסם והחלה במכירת 'מארזי מחאה', תקיים מחר הפגנת ענק בכיכר הבימה נגד יוקר המחייה: "אני מעריך בכנות את הפניות של פוליטיקאים מהממשלה ומחוצה לה לבוא לדבר בארוע מחר בכיכר הבימה. לכמה מהם הנושא באמת בוער. אבל התשובה היא לא. זו מחאה עממית באמת"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מחאת הפסטה עולה שלב ומחר (רביעי) בכיכר הבימה מגיש הצינור, גיא לרר, יחד עם צוותו אמיר שואן, בר שם אור ויתר צוות התכנית ברשת 13 יקיימו מפגן מחאה נגד יוקר המחייה בישראל והעלאות המחירים.
לרר כתב ברשתות החברתיותL "מכיוון שנמכרו כבר עשרות אלפי מארזים וצריך לחלק חלק ניכר מהם פיזית, מכיוון שהפסטה היא רק שער הכניסה לדבר על הדברים הגדולים באמת, אז יצא לנו הדבר הזה, כולל פינוק בחינם לנפגעים העיקריים מיוקר המחיה, הצעירים. כיכר הבימה מחר! עזרו לנו בשיתוף".
 
לאחר מכן הוסיף: "אני מעריך בכנות את הפניות של פוליטיקאים מהממשלה ומחוצה לה לבוא לדבר בארוע מחר בכיכר הבימה. לכמה מהם הנושא באמת בוער. אבל התשובה היא לא. זו מחאה עממית באמת. ידברו בה רק אלו שכואב להם באמת. החיצים מופנים כלפי המונופולים וגם כלפי הממשלה שלא עושה מספיק. תגיעו רק אם אתם רוצים לחבל בה".
 
בתכנית האמנותית, יחולקו מארזי מחאה נוספים של 'הצינור', הכוללים מוצרים מוזלים המתחרים במותגים היקרים כמו אסם ודיפלומט, שהביאו ליצירת המארזים, לאחר מכן יישאו דברים פעילים במחאה ולאחר מכן תתקיים מסיבת 'מחאה'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחאה עממית? בגלל זה יש לה פרסומות
    אני 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלי התקשורת? תתביישו
    סגור