תקשורת ומדיה

עיתונאי 'הצינור' נגד תומכי לפיד: "מזהמים את הפיד בפקודה"

בר שם אור נקלע לעימותים עם תומכיו של ראש הממשלה החליפי לאחר שהתבדח על חשבונו: "לפיד העריך שלא תהיה מלחמה באוקראינה", לאחר מכן תקף: "מישהו כנראה סימן אותי שם כאויב המשטר והמנהיג העליון. אז כבר אומר, אמשיך למתוח ביקורת על איזה פוליטיקאי שבא לי"
מערכת ice | 
יאיר לפיד שר החוץ (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
עיתונאי הצינור בר שם אור בסך הכל כתב עקיצה קטנה ליושב ראש יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד ומיד ספג מבול של תגובות פוגעניות ממי שתומכים בראש הממשלה החליפי ומפלגתו. את התגובות שקיבל, הציג היום (ראשון) שם אור בטוויטר שלו והביע זעם רב.
שם אור תקף: "לפיד העריך שלא תהיה מלחמה באוקראינה. פשעתי בכך שהתבדחתי על זה. בתגובה עשרות לפידיסטים פצחו במסע גידופים. זה קורה אגב בכל פעם שמותחים ביקורת על לפיד - עדר מטנפים שרובם בשמות בדויים מתחיל לזהם את הפיד כמו בפקודה. אחרי זה טוענים שביביסטים זה כת ושיש מכונת פייק משומנת לנתניהו".
 
"מאות תחקירים, אלפי כתבות, חשיפות, 14 שנה במקצוע העיתונות. אבל ביקורת מתונה אחת על שר החוץ יאיר לפיד, ולא מוגזמת במיוחד, ועשרות פרופילים פיקטיביים ופעילי יש עתיד תוקפים את ״האמינות שלי״, ו״רמת השיח״. מכונה משומנת כבר אמרנו?".
בין התגובות שקיבל נכתב: "אתה לא במקצוע העיתונות נשמה, אתה רץ קנקן בצינור", "אתה פאתטי בר שום-אור. מכונה משומנת תקרא לערימת השקרים שלך. בזכות לפיד ובזכות התמוכים המסורים שלו, החלפנו פה שלטון שכמעט החריב את הדמוקרטיה. ואחרי שאמרתי את זה, אתה מוזמן לחזור לטנף עלינו. אה, ותמסור ד"ש לנווה דרומי".
 
אחר כתב לו: "אתה לא עיתונאי כמו שברדוגו לא עיתונאי, אתה שופר" ומגיבה נוספת תקפה: "למה אתה חושב שנחשבת לאמין לפני כן? אני אפילו לא יודעת באיזה ציוץ מדובר, אני רק יודעת שיצא לי לגחך כששמעתי אותך".
לאחר מבול התגובות תקף: ״אין מצב שיקרה משהו. לפיד העריך שלא תהיה מלחמה״. זה הציוץ המקורי. וכן, גם הבוקר, בגלל הציוץ הזה פעילי יש עתיד ממשיכים להפגיז את הפיד שלי. מישהו כנראה סימן אותי שם כאויב המשטר והמנהיג העליון. אז כבר אומר, אמשיך למתוח ביקורת על איזה פוליטיקאי שבא לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה