כסף וצרכנות

סימילאק בריקול: איזה מוצר אתם צריכים לבדוק מחשש לחיידיקים?

ענקית מזון התינוקות אבוט הודיעה על ריקול ענק לפורמולות אבקה למזון תינוקות, ביניהן של סימילאק, בשל חשש להמצאות חיידקים של קרונובקטר וסלמונלה. באבוט ישראל הבהירו: "המוצרים הנ״ל משווקים בבתי מרקחת ובאישור רפואי. כל מוצרי סימילאק האחרים המשווקים ברשתות אינם מושפעים ממהלך זה"

מערכת ice | 
פורמולה לתינוק (צילום ויקיפדיה, freepik)
חברת המיכשור הרפואי תרכובות מזון לתינוקות ותוספי התזונה האמריקאית אבוט, יוזמת ריקול יזום, מטעמה, של פורמולות אבקה, כולל סימיליאק, מהפורמולות הנפוצות ביותר בישראל המיוצרות בסטורגיס, מישיגן, אחד ממתקני הייצור של החברה. 
אבוט מחזירה מרצונה את המוצרים הללו לאחר ארבע תלונות צרכנים הקשורות לחיידקי קרונובקטר או חיידקי סלמונלה בהם נדבקו התינוקות שצרכו אבקת פורמולה לתינוקות שיוצרו במתקן זה.
 
בנוסף, כחלק מתהליכי האיכות של אבוט, נערכו בדיקות שגרתיות עבור מחוללי מחלות אחרים במתקני הייצור שלנו. במהלך בדיקות במתקן., בהודעתה מסרה החברה: "מצאנו עדויות של קרונובקטר במפעל באזורים שאינם מגע עם מוצר. לא מצאנו עדות לסלמונלה ניופורט. החקירה הזו נמשכת".
אבוט מבצעת בדיקות איכות מקיפות על כל אצווה שלמה של תחליף חלב לתינוקות, כולל ניתוח מיקרוביולוגי לפני השחרור. כל המוצרים המוגמרים נבדקים עבור החיידקים שנמצאו לכאורה ופתוגנים אחרים והם חייבים להיבדק שלילית לפני שחרור מוצר כלשהו. בנוסף, דגימות שנשמרו הקשורות לשלוש התלונות נבדקו שליליות, וגם המדגם שנשמר הקשור לתלונה על סלמונלה ניופורט נבדק ותוצאתו הייתה שלילית.
בעוד שבדיקת המוצר המוגמר של אבוט לא גילתה פתוגנים, באבוט הודיעו על החזרת נוסחת האבקה המיוצרת במתקן זה עם תפוגה של 1 באפריל 2022, או מאוחר יותר. שום פורמולות נוזליות, פורמולות אבקה או מוצרי תזונה ממתקנים אחרים לא מושפעות מהריקול.
"אנחנו יודעים שהורים תלויים בנו כדי לספק להם את נוסחאות התזונה האיכותיות ביותר", אמר ג'ו מאנינג, סגן נשיא בכיר, מוצרי תזונה, אבוט. "אנחנו נוקטים בפעולה זו כדי שההורים ידעו שהם יכולים לסמוך עלינו שנעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, כמו גם שלהם. אנו מצטערים מאוד על הדאגה ואי הנוחות שמצב זה יגרום להורים, מטפלים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות".
למוצרים הנזכרים יש מספר רב ספרתי בתחתית המיכל המתחיל בשתי הספרות הראשונות 22 עד 37, מכיל K8, SH או Z2 ועם תאריך תפוגה של 1 באפריל 2022, או לאחר מכן. כדי לברר. חלק מהמוצרים הופץ למדינות מחוץ לארה"ב וניתן למצוא רשימה של מוצרים אלה בכתובת similacrecall.com
בחברת אבוט ישראל הבהירו: "המוצרים הנ״ל משווקים בבתי מרקחת ובאישור רפואי. כל מוצרי סימילאק האחרים המשווקים ברשתות אינם מושפעים ממהלך זה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה