כסף וצרכנות

אחרי בר רפאלי: זה הצעד הבא של רשת פמינה

FEMINA רשת החזיות וההלבשה התחתונה מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים - בבאר שבע, אשדוד וראשון לציון בהשקעה כוללת של כ-1.7 מיליון שקל. סמנכ"לית השיווק: "שנה קריטית וחשובה עבורנו בה הכפלנו את תקציבי השיווק"
מערכת ice |  1
דרור בלומנשטוק (מנכ"ל משותף), בר רפאלי ואורי גור (מנכ"ל משותף) (צילום רפי דלויה)
רשת החזיות והלבשה תחתונה FEMINA ממשיכה להתרחב ופותחת 3 סניפים חדשים בגראנד קניון באר שבע, הסניף השלישי בעיר, ביג פאשן אשדוד וקניון הזהב בראשון לציון, בהשקעה כוללת של כ- 1.7 מיליון שקל וכעת הרשת מונה 27 סניפים בפריסה ארצית.
בימים אלו החברה עובר תהליך אסטרטגיה מחודשת דרך משרד הפרסום החדש של החברה "מקאן תל אביב" כאשר הפעימה הראשונה הייתה בחירת פרזנטורית חדשה לחברה – דוגמנית העל הבינלאומית ואשת העסקים בר רפאלי, כאשר בימים אלו מצטלם קמפיין חדש בכיכובה מוצגים תהליכי העיצוב והייצור, לצד סצינות בכיכובה של הפרזטורית החדשה.
הצילומים התקיימו בוילה מפוארת בסביון כאשר את הצילומים הובילו הצוות המקצועי צלם האופנה אייל נבו ועל הסטיילינג הסטייליסט הצמוד של בר, סיימון אלמלם. יום הצילום הנוכחי התקיים כחלק מקמפיין לאסטרטגיה החדשה של המותג שיעלה בקרוב. הצילומים נעשו באווירה של סרט הפרסומת בשני לוקיישנים: חדר שינה ובסטודיו לעיצוב הלבשה תחתונה. על הסט נכחו בכירי הנהלת המותג דרור בלומנשטוק ואורי גור, מנכ"לים משותפים ובעלים וטל כדורי סמנכ"לית השיווק של המותג. 
 
הקמפיין יעלה בתחילת חודש מרץ בטלוויזיה ובדיגיטל ונעשה בסכום השקעה של 2 מיליון שקל. על הסט נכחו בכירי הנהלת המותג דרור בלומנשטוק ואורי גור, מנכ"לים משותפים ובעלים וטל כדורי סמנכ"לית השיווק של המותג. 
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של FEMINA מוסרת כי: "Femina היא חברת הלבשה תחתונה וחזיות המייצרת ומשווקת כבר מעל ל-60 שנים בשוק הישראלי. ב- 5 השנים האחרונות פתחנו רשת חנויות המונה כיום 26 סניפים ועתידה להכפיל את עצמה עד סוף 2025, במטרה להפוך למותג הלנז'רי המוביל בישראל. שנת 2022 היא שנה קריטית וחשובה עבורנו בה הכפלנו את תקציבי השיווק ושמנו לעצמנו למטרה להעלות את המודעות למותג, לגעת בקהל חדש ולהביא את הבשורה שיש למותג להציע לצרכנית הישראלית – איכות ומומחיות גבוהה לצד מחיר נוח והוגן. מסרים אלו לצד ערכים כמו נשיות ואלגנטיות המאפיינים את המותג ומזוהים מאוד עם בר רפאלי, הפרזנטורית החדשה שלנו. אנחנו שמחים ומברכים על כניסתה של רפאלי למשפחת FEMINA ומחכים לצאת לדרך משותפת ולהוביל את המותג למקומות חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו בין 2 גברים עם "חולצה פתוחה"
    יונתן 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שזה נקרא דוגמנות? בגלל למכור חזה/ייה? כאילו זה נורמאלי,? אה אני מיושן לא התקדמתי... חחח לעשות כסף מהצגת הגוף... כן נירמלתם אתכל ההזיות.. נשאר להתחתן עם עץ כלב חתול ותוכי
    סגור