כסף וצרכנות

זארה סוגרת את הסניפים: רוסיה חוטפת ממותגי האופנה

בזמן שאזרחי אוקראינה נמלטים מהמדינה, ברוסיה, אף אחד לא אמור לזוז לשום מקום, אבל הסנקציות שמטילות חברות בינלאומיות על המדינה נמשכות. אלה החברות שלא ימכרו ברוסיה עד להודעה חדשה
מערכת ice |  3
זארה סוגרת את הסניפים ברוסיה (צילום ויקיפדיה)
עוד מכה לרוסיה, הפעם מצד מותגי אופנה בינלאומיים. המדינה הסובייטית שהתחילה לפני עשרה ימים סבב לחימה מול שכנתה אוקראינה, תחטוף הפעם מהכיוון הצרכני מכה נוספת, אחרי שרשתות האופנה זארה, פול אנד בר וברשקה הודיעו על סגירת הסניפים במדינה.
רוסיה נאלצת לספוג סנקציות בשלל תחומי שוק, כאלה שכואבים לצרכנים, וגם כאלה שכואבים לכלכלה כולה. הרובל הרוס כבר צנח לשווי של 0.010 דולר והמלחמה עדיין לא מראה סימני דעיכה מבחינת רוסיה. ביום רביעי, ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה על סגירת המכירות של מוצריה ברחבי רוסיה.
ביום שלישי, דיסני הודיעה על החרמה של רוסיה והצהירה כי לא תשדר את תכניה במדינה וכי הסרטים והסדרות החדשים שאמורים לצאת לא ישדרו בבתי הקולנוע ובשירותי התוכן. ויזה ומאסטר קארד הודיעו על הצטרפות לסנקציות הכלכליות, וכל אלו רק בשבוע האחרון.
 
קדמו לכך הניתוק של רוסיה ממערכת הסליקה הבינלאומית ובריחה של עשירי רוסיה לאן שהם רק יכולים. כל אלו מחלישים את השוק ברוסיה בחלקם, וחלקם מגיעים למעשה כדי להשפיע דרך העם ברוסיה. בינתיים, לא בטוח שזארה היא זו שתכריע את הכף במלחמה הזאת, מה גם שהחברות עצמן מפסידות מהסנקציות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Zara
    D 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 2.
    זה דיל ברייקר.. מה פוטין יעשה עכשיו בלי ג'אקטים של זארה
    אביב 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מעניין לו את הישבן הזקן שלו אם האזרחים שמהם הוא גונב כסף לא יוכלו לראות סרטים
    סגור
  • 1.
    המדינה הסובייטית????
    ביי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחייאת קצת שיעורי בית. מדובר פה ב30 שנה כן? פשוט מביך.
    סגור