כסף וצרכנות

עדן בן-זקן וזהבה בן מגיעות לירושלים: כמה יעלה כרטיס?

3 שנים בלבד לאחר שנזנחה ביום העצמאות, זהבה בן פורחת בהופעות שמוכרות סולד אאוט בקצב מהיר. לאחר שהרימה יחד עם עדן בן זקן את היכל מנורה, יגיעו השתיים בחודש הבא להיכל ארנה בירושלים. כמה יעלה כרטיס?

מערכת ice |  2
עדן בן זקן וזהבה בן (צילום אינסטגרם)
במוצאי שבת שעברה עדן בן זקן וזהבה בן הרימו יחד מופע בין-דורי מרשים מול כ-12,000 איש בהיכל מנורה. מעבר לביקורות המפרגנות על הביצועים שהביאה על הבמה, אי-אפשר להתעלם מהקאמבק המפואר שעושה לחיינו הזמרת הוותיקה, שיש שהכתירו אותה "המבצעת הטובה בישראל".
כזכור, לפני כ-3 שנים, ביום העצמאות 2019, זהבה בן התראיינה לישראל היום ואמרה בעצב כי זהו יום העצמאות הראשון בו היא תשב בבית, משום שאף עיר לא הזמינה אותה להופיע. "אני מתקשה להבין את הפער בין אהבת הקהל לעובדה שלא הזמינו שום מופע." אמרה אז, "אני מופתעת מכל ראשי הערים שלא חשבו להזמין אותי ואת חבריי." לאחר הדברים הללו משה פרץ הכריז כי זהבה תצטרף אליו להופעות שלו באותו ערב עצמאות.
מאז זהבה בן זכתה כאמור לחזרה משמחת לכותרות, והגיעה לשיא שגם מתבטא במחירי בכרטיסים להופעות שלה. כרטיס להופעה השנייה יחד עם עדן בן זקן, שתתקיים ב-9.4 בהיכל פיס ארנה בירושלים, עולה בין 149 שקל ל-199 שקל. בהיכל מנורה היה מעט יותר יקר, והכרטיסים עלו החל מ-169 שקל.
וכדי להוכיח שגובה המחיר הוא לא רק בגלל זמרת העשור עדן בן זקן, נזכיר שזהבה בן תופיע עם עידן רייכל ב-20.4 באמפי אשדוד, שם יעלה כרטיס בין 134 ל-274, ותופיע גם במסיבה של "הפשוטע", שמארגן דף הפייסבוק הפופולרי, תמורת 155 שקל לכרטיס.
בהשוואה, זמרים ותיקים ומוערכים כמו רמי קליינשטיין וריטה גובים למופע המשותף שלהם בין 160 ל-240 שקל, עילי בוטנר וילדי החוץ עולים בין 150 ל-184 שקל למופע העשור שלהם, וזמר שנמצא כיום בשיא שלו כמו הראפר טונה, שממוקם במקום הרביעי בזמרים הכי מואזנים בספוטיפיי, לוקח 170 שקל לכרטיס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כרטיס להופעה .
    לביאה 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אישה שאוהבת מאווווווד מוסיקה . ובמיויד את שניכן . צוות מושלם ??????? אשמח לקנות כרטיס ...
    סגור
  • 1.
    תם עידן
    חנניה 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לפני שנה זהבה בן היתה בבית בלי עבודה, כעת מתברר שעדן בן זקן לא מסוגלת לבדה להרים מופע ומי נקרא לסייע במבוכה....זהבה בן, זהבה שבאמת זכתה להתברך בלהיטי נצח מטורפים, נזכיר אצ התותח שבהם: "רציתי שתהיה לי מלך אמיתי.."שיר של פעם ב 100 שנה!!!. החיים גלגל, ניתן לקרא למופען: עדן וזהבה בן זקן.
    סגור