כסף וצרכנות

אילון מאסק מעלה מחירים: כך תעלה התקנה של סטארלינק

חברת SpaceX, בבעלותו של האיש העשיר בעולם, שלחה מייל ללקוחותיה לפיו מחיר רכישה והתקנה של שירות "האינטרנט מהחלל" יעלה בכ-20% ויגיע ל-600 דולר, זאת בעקבות ה"אינפלציה הגואה"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום flickr)
"תוכנית האינטרנט מהחלל" של SpaceX  בבעלותו של האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, מעלה את המחירים הן עבור רכישת ערכות Starlink והן עבור השירות החודשי, כך על פי אימייל חדש שנשלח ללקוחות. החברה אומרת ש"המטרה היחידה של ההתאמות הללו היא לעמוד בקצב האינפלציה הגואה".
במקור, ההצטרפות ל-סטארלינק דרשה רכישה מוקדמת של ערכת התחלה עם כל האספקה ​​הדרושה בסך 499 דולר, כולל נקודת הגישה של המשתמש, או אנטנה, לחיבור ללוויינים של SpaceX. לאחר מכן, הלקוחות ישלמו תשלום חודשי של 99 דולר כדי לשמור על הפעלת השירות. כעת, המחיר החודשי החדש לעתיד יהיה 110 דולר. כל ההזמנות החדשות של ערכת סטארלינק יעלו כעת 600, ומי שיפקיד פיקדון עבור הערכה המקורית שעלותה 499 דולר, יצטרך לשלם כעת במקום זאת 549 דולר. המחירים החודשיים החדשים ייכנסו לתוקף בזמנים שונים עבור לקוחות שונים.
 
נראה שהמחירים החדשים נפרדים משירות הפרימיום של סטארלינק שמציע ללקוחות 2,500 דולר לרכישת הערכה ו-500 דולר לחודש לביצועים גבוהים יותר. שירות 'סטארלינק פרימיום' החדש נחשף השנה, למרות העובדה שנשיא SpaceX, גווין שוטוול, אמר בעבר שלחברה אין תוכניות להוסיף רמות מחיר עבור השירות.
סטארלינק היא התוכנית השאפתנית של SpaceX, שמטרתה לשגר עשרות אלפי לוויינים כדי להקרין כיסוי אינטרנט בפס רחב לכל העולם. כדי להתחבר למערכת, המשתמשים חייבים לכוון את מסוף המשתמש שלהם לחלקה גדולה של שמיים פתוחים, ולהתחבר לכל הלוויינים שנמצאים מעל הראש. לוויינים אלה מעבירים אותות לתחנות הקרקע השונות של SpaceX על פני כדור הארץ, המחוברות לתשתית סיבים אופטיים קיימת. עד כה, החברה שיגרה יותר מ-2,000 לווייני סטארלינק, ובכיר בחברת SpaceX טען השבוע של-סטארלינק יש 250,000 משתמשים ברחבי העולם, כך לפי CNBC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה