כסף וצרכנות

תן ביס מותקפת: "מתנהגים כמו גובי פרוטקשן", המסעדנים מתנתקים

מחאת המסעדנים נגד תן ביס נמשכת: יותר מ-300 מסעדנים הודיעו כי יתנתקו משירות המשלוחים. "אתם יושבים לכם במשרד עם מזגן, קפה ועוגיות, ומתעשרים בעוד 25% רק כי נראה לכם שאתם יכולים להרשות לעצמכם." כתבו המסעדנים במכתב לחברה
מערכת ice |  2
שליח תן ביס (צילום יחצ)
שירות המשלוחים "תן ביס" שמנהל את מערך ההזמנות והמשלוחים לאלפי מסעדות בארץ, הודיע לאחרונה לבעלי המסעדות כי יעלה את תעריפי הסליקה באשראי. העלאה זו מגיעה לאחר מחירי עמלות שכבר העלו את זעמם של המסעדנים, יותר מ-300 מסעדנים כבר הודיעו לחברה כי יתנתקו מהשירות עד שתשנה את המדיניות שלה.
איגוד המסעדנים אומר כי עמלות תן ביס למסעדנים עבור אכילה בישיבה הינה מינימום 6%, באיסוף טייק-אווי 10% ובמשלוח 27%. בתגובה להודעה על העלאת התעריפים, עשרות מסעדנים שלחו מייל חזרה לחברת תן ביס ובו ביקשו להתנתק מהשירות במידה והחברה לא תשנה את המדיניות שלה. חלק מהמסעדנים תלו שלט בכניסה לעסק שלהם שאומר: "בשל הודעת חברת תן ביס על עליית עמלות בגין שימוש הכרטיס במסעדות, אנו נאלצים להודיע בזאת כי מעתה לא יכובדו יותר כרטיסי תן ביס אלא אם יהיה שינוי בהחלטתם."
אבי חיימוב, אחד מבעלי המסעדות שעובדים איתם, שלח להם מכתב חריף: "בלתי נתפס שבחרתם לתת לנו עוד ביס בשורת הרווח שגם ככה נעלמה עם כל גוזרי הקופונים מסביבנו. העלאת התעריף פוגעת במסעדות, בחברות ההייטק שעובדות אתכם, ובלקוח הקצה. אתם משתלטים לנו על הפרנסה מבלי שיש לכם אפילו חצי סיבה מוצדקת להעלות תעריפים! לא ייתכן שבזמן שאנחנו מזיעים ונלחמים לבלום העלאות מחיר, וסופגים את רוב ההתייקרויות הבלתי נמנעות, אתם יושבים לכם במשרד עם מזגן, קפה ועוגיות, לוחצים על כפתור, ומתעשרים בעוד 25% רק כי נראה לכם שאתם יכולים להרשות לעצמכם."
 
הוא ממשיך לכתוב: "הפכתם את המסעדנים ואת חברות ההייטק ללקוחות שבויים שלכם. אנחנו אשכרה בני ערובה!! אתם ממילא נהנים מעליית המחירים שגם ככה משתוללת בעקבות הגלם והתובלה, למה לכם להוסיף שמן למדורה???  למה לרכב על הגל??? אתם קוראים לעצמכם שותפים??? ככה לא מתנהגים שותפים. ככה מתנהגים גובי פרוטקשן!!! אתם כורתים את הענף שאתם יושבים עליו."
הוא סיים את המכתב כך: "גם הכלב שלי מלקק לעצמו את הביצים, נחש למה? בדיוק כי הוא יכול...בקיצור, הפעם הגזמתם !!! אנו מתנגדים לכך בתוקף ומצפים שתןביס תחזור בה מהצעד הכל כך "חסר-תאקט" ורעבתני! במידה וההחלטה להעלות תעמוד בעינה- אנו ניאלץ להתנתק משירות תןביס מיידית ב 1.5.22. יום טוב, אבי חיימוב, שניצל פוינט."
 
מתן ביס נמסר כי: "אנחנו נמצאים בקשר ישיר ושוטף עם כלל המסעדנים ויחד נמשיך לתת את התמורה הטובה ביותר עבור לקוחותינו. עדכון התנאים המסחריים נובע מעלייה במחירי התפעול והפיתוח וגיוס כוח אדם לטובת הרחבת מוקדי השירות בחברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אכפת להם, גם ככה הכל מגולגל ללקוחות השבויים (ל"ת)
    איציק 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה הממונה על התחרות ? ישן
    עלייה של 75% 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמלה קודמת - 7% מארוחה ממוצעת של 60 ש"ח. זה 4.2 שח עמלה. עמלה חדשה - 9% מארוחה ממוצעת של 80 ש"ח. זה 7.2 ש"ח עמלה. זה שאמרנו - 75% עלייה . מ 4.2 ש"ח ל 7.2 ש"ח זה 75% עלייה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גנבים אמרנו ! ואיפה הממונה על התחרות. ישן
    סגור