כסף וצרכנות

איקאה במהלך חדשני: עמדות טעינה חשמליות לבעלי מוגבלויות

עמדות הטעינה הנגישות הותאמו לבעלי מוגבלויות הנעזרים בכיסאות גלגלים כדי שיוכלו להטעין את רכבם באופן נגיש. שרת האנרגיה: "בשנה הקרובה נפרסם מכרזים נוספים בכדי לעודד הקמת עמדות טעינה בכל הארץ" 
מערכת ice | 
עמדת טעינה באיקאה (צילום רונן טופלברג)

לראשונה בישראל, איקאה בשיתוף פעולה עם ספקית שירותי הטעינה EV-Edge המפעילה למעלה מ-3,000 נקודות טעינה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה יותקנו למעלה מ-20 נקודות טעינה נגישות בחמש החנויות של איקאה, כאשר 10 מתוכן נגישות עבור אנשים עם מוגבלויות.

כוונת שיתוף הפעולה היא לתת מענה לאדם עם מוגבלות שנדרשות בעבורו התאמות נגישות שונות ומיוחדות כדי לאפשר לו להטעין את הרכב בעצמו, למרות מוגבלותו. 
 


 

בכל חניון תהיינה נקודות טעינה מותאמות לאנשים עם מוגבלויות בשיתוף ובהדרכת עמותת נגישות ישראל המובילה את תחום הנגישות בישראל. העמדות הותקנו בגובה המותאם לאדם הנעזר בכיסא גלגלים, כך שיוכל להטעין את רכבו באופן הנוח ביותר עבורו.


באירוע ההשקה שנערך במעמד שרת האנרגיה קארין אלהרר, הושקו עמדות הטעינה הנגישות בחנות איקאה בראשון לציון. אלהרר אמרה: "המעבר לרכב חשמלי הוא אחת המשימות הגדולות הנמצאות על שולחני כשרת האנרגיה של ישראל. בשנה הקרובה יפרסם משרד האנרגיה מכרזים בהיקף של 25 מיליון שקל במטרה לעודד הקמת עמדות טעינה ברחבי הארץ". 

אבי יוקטאן, סמנכ"ל תפעול ושירות איקאה ישראל: "איקאה חרטה על דגלה ליצור חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר, ואנו מרגישים שזו חובתנו לסייע ולאפשר לאנשים עם מוגבלויות ליהנות מאותם שירותים ומוצרים ככל מבקרי החנויות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה