כסף וצרכנות

עובדי בנק לאומי במחווה מרגשת לבית החולים וולפסון

עובדי בנק לאומי בתרומה לקהילה: תרמו מכשיר רפואי מיוחד לבדיקות עיניים. המכשיר יסייע לצוות הרפואי להעניק קשת רחבה של טיפולים רפואיים לרווחת המטופלים המבוגרים
מערכת ice | 
עובדי בנק לאומי וולפסון (צילום יחצ)

ארגון העובדים בלאומי תרמו מכשיר רפואי מיוחד לבדיקת עיניים, למחלקת העיניים בבית חולים וולפסון. היום (רביעי) חנכו את המכשיר בנוכחות מנהל מחלקת עיניים בביה"ח וולפסון פרופ' גיא קליינמן.

המכשיר, הקרוי בשם BI-900, יסייע לצוות הרפואי להעניק קשת של טיפולים רפואיים מתקדמים לרווחת המטופלים בבית החולים.
 

יו"ר ארגון עובדי בנק לאומי רון לוי ויו"ר ארגון המנהלים רועי קנת תרם את המכשיר בשם העובדים והמנהלים בבנק לאומי. ע"פ חברי הוועד, בשנתיים האחרונות, האוכלוסייה המבוגרת עברה להשתמש באמצעים טכנולוגיים על מנת להתגבר על הריחוק החברתי בעקבות התחלואה.

 


התרומה המרגשת הוענקה דווקא למחלקת העיניים בבית החולים וולפסון על רקע מגפת הקורונה, מתוך מחשבה שמבוגרים עם בעיות ראייה אינם יכולים להשתמש במכשירים טכנולוגיים. בנוסף, השימוש במכשירים טכנולוגיים מדרדרים את ראייתם של המבוגרים, מה שיכול לפתח אצלם מחלות אחרות כמו דמנציה.


רון לוי, יו׳׳ר ארגון עובדי בנק לאומי אמר: "אנו מודים מעומק הלב לעובדות ועובדי הבנק שנרתמו וסייעו לקדם את התרומה החשובה. ארגון עובדי הבנק מחובר מאוד לקהילה והתרומה הזו מוכיחה את עוצמת החיבור".
 

רועי קנת, יו׳׳ר ארגון המנהלים הארצי אומר כי "אנו שמחים בכל פעם מחדש לקדם מיזמים ומהלכים למען הקהילה. הפעילות הזו מתווספת ליוזמות רבות שקידם ארגון עובדי הבנק, בזכות הסיוע של עובדים ומנהלים רבים, לסיוע לקשישים ולחיילים בודדים ואנו שמחים על כך מאוד. נמשיך לפעול למען הקהילה במגוון מקומות כי אין זכות גדולה מזו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה