כסף וצרכנות

כתבת הצרכנות של חדשות 12: "להימנע מקינדר בתקופה הקרובה"

בעוד היבואן הרשמי של קינדר בארץ מנסה להוריד את רף הלחץ ופרסם את שלושת המוצרים הספציפיים איתם יש בעייתיות, כתבת הצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, מאמינה כי הריקול יתעצם וממליצה: "אולי כדאי לוותר ספציפית על קינדר בתקופה הקרובה"
מערכת ice | 
מעיין פרתי (צילום פייסבוק מעיין פרתי)
על אף שהיבואן הרשמי של פררו בישראל מנסים שלא ליצור לחץ והטעייה צרכנית, ומדברים על ריקול של שלושה מוצרים בלבד המיוצרים במפעל בבלגיה, כתבת הצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, אומרת היום (שני) כי היא מאמינה שהריקול יילך ויתעצם "ופשוט אולי כדאי לוותר ספציפית על המוצר הזה בתקופה הקרובה".
כזכור, לאחר שהתגלתה אפשרות לסלמונלה במפעל בבלגיה, דרשו בחברה כי בישראל יחזירו שלושה מוצרים שיירדו מהמדפים:  קינדר שוקו בונס 46 גר', שוקו בונס 125 גר' וקינדר ביצת הפתעה מקסי 100 גרם - כאשר מוצרים אלו מיוצרים במפעל בבלגיה. אך יחד עם ההודעה, הדגישו כי הדבר לא נוגע לכלל מוצרי קינדר אלא רק למוצרים אלו בלבד ורק במוצרים אלו על היבואן ורשתות השיווק להוריד מהמדפים, ואף מי שכבר רכש אותם מתבקש שלא לצרוך אותם.
 
לדברי פרתי הבוקר, היא מאמינה כי הריקול יילך ויתעצם עם הזמן "ופשוט אולי כדאי לוותר ספציפית על המוצר הזה בתקופה הקרובה". הסיבה לכך: כי זה "מבאס" לקנות את המוצר ואז לזרוק אותו, במידה והריקול יתעצם לעוד מוצרים, ומה גם שהרוב לא ייצרו קשר עם היבואן או רשת השיווק להחזר כספי ופשוט יזרקו את המוצר לפח.
 
לאור זאת, אומרת כתבת הצרכנות של חדשות 12: "אולי ספציפית להימנע מזה עכשיו כל עוד לא נגיע לתום החקירה ונראה לאם הדברים הולכים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה