כסף וצרכנות

ליברמן הבטיח מענק לעצמאים, האופוזיציה עקצה, אך האם תתמוך?

בצל המשבר הפוליטי, הנזקים הכלכליים של גל האומיקרון נמשכים, במשרד האוצר צפויים לקדם מענק סיוע לעסקים, כאשר שר האוצר אף סיפק הצהרה בסדרת ציוצים. ח"כ יואב קיש: "הגיע הזמן להפסיק להתעלל בעצמאים"
מערכת ice |  1
מליאת הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
האם האופוזיציה והקואליציה, יצליחו לקדם חוק ביחד? לקראת דיון מיוחד שצפוי להתקיים מחר בכנסת, שיגרו מספר מפלגות ב"גוש נתניהו" מכתב לראשי סיעות הקואליציה, תחת הכותרת: "תמיכה בחוק מענק סיוע לעצמאיים".
במכתב ששלח ח"כ יואב קיש ועליו חתומות: הליכוד, ש"ס, הציונות הדתית ויהדות התורה, קראו המפלגות להעלות את החוק להצבעה בקריאה ראשונה כבר ביום שני הקרוב והצהירו: "אנחנו באופוזיציה נתמוך", עוד הוסיפו במכתב: "אנו ראשי מפלגות האופוזיציה קוראים לכם, מספיק להתעלל בעצמאים! הגיע הזמן להעביר את החוק למענק סיוע לעצמאיים ולפיצוי נפגעי הקורונה כבר בפגרה! עלו את החוק להצבעה בקריאה ראשונה כבר ביום שני הקרוב ואנחנו נתמוך. אנו קוראים לכם הפסיקו את מריחת הזמן והמשך הפגיעה בעסקים ובכיסם".
 
למרות דיון בנושא שצפוי להתקיים מחר במליאה, הליכי החקיקה יתחילו בשבוע הבא עם תחילת מושב הקיץ של הכנסת. על פי הודעה של שר האוצר ליברמן בשבוע הבא צפוי דיון בשורה של חוקים בנושא, בראשם מתן סיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון, מתן תוספת משמעותית בגובה 40% למענק העבודה למשתכרי שכר נמוך ומתן נקודות זיכוי למשפחות עובדות בגובה 5,300 שקל בשנה למשפחה, על כל ילד בגיל בית ספר יסודי.
כמו כן, גם שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס לנושא בסדרת ציוצים שהעלה בטוויטר: "פותחים את מושב הקיץ בכנסת למען אזרחי מדינת ישראל. בשבוע הבא מיד עם שובה של הכנסת מפגרת מושב החורף נחזור להשלמת הליכי חקיקה חשובים למען אזרחי מדינת ישראל. בראשם מתן סיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון, מתן תוספת משמעותית בגובה 40% למענק העבודה למשתכרי שכר נמוך ומתן נקודות זיכוי למשפחות עובדות בגובה 5,300 שקל בשנה למשפחה, על כל ילד בגיל בית ספר יסודי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממתין לנקודות הזיכוי (ל"ת)
    שקרנים 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור