כסף וצרכנות

נסרין חוגגת עשור בקיסריה: כמה יעלה כרטיס?

נסרין תחגוג עשור של פעילות מוזיקלית במופע חגיגי באמפי קיסריה. אלו מחירי הכרטיסים
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
10 נים בדיוק עברו מאז שפרצה לחיינו הזמרת נסרין קדרי, אז בתוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24. מאז הספיקה להוציא שלושה אלבומי אולפן, לשמש כמנטורית ב'בית ספר למוסיקה' וב'דה וויס', וגם להשתתף בתוכניות הריאליטי 'גולסטאריות'. כזכור, רק לפני יומיים שיתפה נסרין בעמוד האינסטגרם שלה סרטון ובו היא חושפת את מין העובר. בסרטון הופיעה עוגה בשני צבעים, ורוד וכחול, וכשנסרין חתכה את העוגה - סוכריות כחולות נשפכו ממנה, מה שאומר - זה בן!
אתמול בערב (מוצאי שבת) שיתפה בחשבון האינטסגרם שלה את התחושות לפני מכירות הכרטיסים שהחלו היום ב-12:00. "אהובים שלי, מי היה מאמין שעברו עשר שנים מאז שהכרנו. כמה עברנו יחד? מי ישמור עלי ויאהב אותי אם לא אתם? למדנו ללכת, לבשנו חיוכים, אנחנו חצי משוגעים וחצי לא נורמליים😅 אמרנו לכולם שאנחנו אוהבים כמו שעושים בתל אביב, בבקרים אמרנו בוקר טוב עולם ובלילות אם רק תגידו לי אני אבוא. ובנאדיק,כל העולם שמע אותנו וזה לא הספיק אבל בסופו של דבר מה שברור לי יותר מתמיד זה שכשיש לי אתכם אני לא צריכה כלום תכוונו שעונים ⏱ כי עשור ללא חגיגות זה לא בא בחשבון!!!"
 
במופע, שיתקיים ב-27.6 אמפי קיסריה, הכרטיס הכי יקר הוא צמוד לבמה, במתחם האורקסטרה, שם תשלמו 299 שקל. מאחור במתחם הפודיום כרטיס יעלה לכם 269 שקל. ביציע התחתון באמצע כרטיס יעלה 229 שקל, ובצדדי היציע 199 שקל. ביציע העליון - באמצע כרטיס יעלה 179 שקל, ובצדדי היציע 159 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה