כסף וצרכנות

בשורה לבעלי אייפון: התיקונים יעלו הרבה פחות

איידיגיטל הודיעה על מבצע של חודש, במסגרתו תציע אחריות מורחבת שתוזיל משמעותית את תיקון התקלה הנפוצה ביותר במכשירי אייפון

יאיר מור | 
אייפון שבור (צילום Pexels)
בעלי אייפון בישראל הולכים ליהנות מהאפשרות לחסוך הרבה מאוד כסף על תיקון התקלה הנפוצה ביותר במכשירים – שברים במסך. iDigital, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, המחזיקה גם מעבדת תיקונים מוסמכת מטעם חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, הודיעה היום כי מי שקונה אייפון בסניפים או באתר שלה החל מהיום ועד ה-10 ביולי ייהנה מאחריות מורחבת על תיקוני מסך למשך שנה.
 
במסגרת האחריות המורחבת, רוכשי אייפון באיידיגיטל יוכלו לתקן שני שברי מסך בשנה הראשונה במעבדת החברה, תוך שעתיים מרגע המסירה, בתשלום השתתפות עצמית של 199 שקל בלבד. המחיר הזה זול משמעותית מהחלפת מסך בעלות מלאה, שעלולה להגיע למחיר של 1,800 שרל, ואף מהחלפות מסך במעבדות פרטיות המשתמשות בחלפים שאינם מאושרים על ידי אפל, וכוללת כמובן מסך מקורי של החברה – מה שאומר שהמשתמשים ייהנו גם מהאיכות הטובה ביותר, גם מהבטחת המשך האחריות על המכשיר והעמידות שלו למים ואבק, וגם מתמיכה ברכיבים כמו מצלמת זיהוי הפנים, שבמסכים של ספקים חיצוניים אינה נתמכת, ותצוגת True Tone.
איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל, אמרה: "כרשת אשר שמה בראש מעייניה את השירות ומתן ערכים מוספים לקהל לקוחותיה, ולאור העובדה ששבר מסך הינו התקלה הנפוצה ביותר באייפונים ובעלת משמעות כספית משמעותית החלטנו לצאת במבצע חדשני ובעל ערך רב ללקוחות ובמסגרתו נעניק לכל רוכש אייפון אחריות על שברי מסך מתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה