כסף וצרכנות

רגע לפני הכניסה לישראל: קארפור משווקת מוצר ראשון בארץ

דריסת רגל ראשונה של מותגי רשת המזון החדשה קרפור בישראל: קבוצת יינות ביתן החלה לשווק שוקולדים של החברה בסניפי הרשת שנכנסת לארץ
מערכת ice |  5
רשת קארפור (צילום pixabay, ויקיפדיה)
סנונית ראשונה למותגי הענקית הקמעונאית קרפור נחתה בישראל. היום (רביעי) החלה קבוצת יינות ביתן לשווק בכל סניפי הקבוצה, מגוון שוקולדים איכותיים של קרפור,  במחירים תחרותיים. מדובר בחמישה מוצרים של שוקולד איכותי צרפתי בסדרת selection במבחר טעמים, שני מארזי שלישיות שוקולד בסדרת ה-classic ושוקולד איכותי לאפייה באותה הסדרה.  
השוקולדים הם המוצרים הראשונים מבין אלפי מוצרים של קרפור שהקבוצה צפויה לשווק בישראל, בעשרות קטגוריות שונות. המוצרים עוברים מבדקי איכות קפדניים המבטיחים איכות גבוהה בתקנים המחמירים ביותר. השוקולדים של קרפור הם בעלי כשרות מהגוף הכשרות הגדול ביותר בצפון אמריקה. בשל היצע השוקולדים הנמוך בשוק, הקבוצה החליטה לייבא בשלב זה את השוקולדים בהטסה. את השוקולדים של המותג קרפור ניתן להשיג ברשתות הקבוצה השונות בלבד הכוללות את יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט ומגה בעיר.
 
מנכ"ל קרפור ישראל, אורי קילשטיין: "סדרת השוקולדים היא הראשונה מבין אלפי מוצרי קרפור שיגיעו לישראל. השוקולדים מציעים לצרכן מוצר מעולה במחיר נוח ותחרותי. בימים אלה אנחנו פועלים לייבא לישראל אלפי מוצרי מזון וצריכה של קרפור, שיאפשרו לנו להגדיל את הצעת הערך לצרכן, יחזקו את כושרנו התחרותי ויגבירו את התחרות בשוק, לטובתו של הצרכן".
פטריק לאספרגוס (Patrick Lasfargues), נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור:  "אני שמח שהמוצר הראשון של מותגי קרפור נכנס לסניפי קבוצת יינות ביתן. קבוצת קרפור פועלת במרץ לשיווק מוצרים רבים אחרים לשוק, במטרה לפתוח את החנויות הראשונות של קרפור בישראל בחודשים הקרובים".
מכירות קטגוריית טבלאות השוקולד הסתכמו אשתקד ב-550 מיליון שקל (סטורנקסט, מחירי צרכן). בחמשת החודשים הראשונים של השנה (ינואר עד מאי) רשמו מכירות הקטגוריה ירידה כספית של 3.2% והסתכמו ב-248 מיליון שקל, לעומת מכירות של 256 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
באפריל 2022 חתמה אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) על הסכם עם הענקית הקמעונאית קרפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בישראל תחת המותג קרפור. הסכם הזכיינות הוא  לתקופה של 20 שנים, עם הארכה אוטומטית ל-20 שנים נוספות ואפשרות להארכה נוספת לאותו פרק זמן.  במסגרת ההסכם, למעלה מ- 150 סניפי רשת יינות ביתן ישופצו באופן הדרגתי ויותאמו לסניפים של קרפור.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    והנה הם כבר העלו את המחיר....
    אורי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוקולד טוב. פחות מתוק ממה שמייצרים בד"כ בארץ. רק לפני שבועיים המחיר עוד היה 4.90 לחפיסה. עכשיו זה שקל יותר. למה?????
    סגור
  • 4.
    בדיקת טעם ומחיר התבקשה. אחרת זו הדפסת הנייר ששלחו לכם
    כג 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז אתם מפיצי יחסי ציבור
    סגור
  • 3.
    עת הפרט הכי חשוב השמטתם!
    יעקב 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה המחיר לטבלת שוקולד??
    סגור
  • 2.
    שוקולד
    שילה 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נקווה שהמחיר יהייה שווה לכל נפש
    סגור
  • 1.
    כמה עולה ? תנו מחיר (ל"ת)
    שם 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור