כסף וצרכנות

איזו רשת שברה שיא ומי שמרה על המקום הראשון?

המעקב השבועי של ice אחר מוצרי המזון שכולנו קונים ממשיך בכל הכוח, כשגם השבוע נרשמו שיאים חדשים ומאבקים צמודים בתחרות על הסל הזול ביותר | בדיקת ice

מערכת ice |  1
מחיר סל קניות (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
יוקר המחיה ממשיך להכות בכולנו, וכיום אולי יותר מתמיד המטרה העיקרית בכל קניה היא אחת – לחסוך. אחד הכלים היעילים לחסכון הוא עריכת השוואת מחירים בין מספר רשתות כאשר כל בדיקה בנויה מסל מוצרים משתנה. באופן שכזה נוכל לקבל מידע אודות מוצרי המזון השונים וכך לשלוט בהוצאות שלנו בצורה איכותית יותר. בדיוק בשביל זה יצאנו לשטח, כמדי שבוע, ובדקנו מהי הרשת שבה הכסף שלכם יהיה שווה יותר.
 
את סל המוצרים השבועי שלנו אספנו מתוך מאגר מוצרים שבנינו לאור מחקר שוק מעמיק ורחב שמצא את המוצרים שיש בכל בית ישראלי. בנוסף לסך הכולל של הסל, בטבלת ice תוכלו לראות איזו רשת הציעה את המחיר היקר או הזול ביותר עבור מוצר ספציפי ביחס למתחרות בעזרת סימון ירוק (זול) או אדום (יקר), כמו כן במידה ואף רשת לא הציעה מחיר חריג לא יצוין דבר. להלן התוצאות:
מחקר Ice בדק ומצא כי הרשת המשתלמת ביותר עבור סל המוצרים המשתנה היא רשת "יוחננוף" עם סל על סך 119.80 שקלים. מיד אחריה ובפעם קטנטן (שני שקלים ועשרים אגורות) נמצאת "רמי לוי" שנקבה בסכום של 121.60 שקלים. "ויקטורי" סגרה את השלישיה הראשונה והצמודה והציעה לכם 124.70 עבור הסל. למקום הרביעי הגיעה "שופרסל" – 128.40 שקלים.
 
 
את הרביעייה התחתונה הובילה "יינות ביתן" במרחק קטן מ"שופרסל", עם סל על סך 129.80 שקלים. במקום השישי והמפתיע העפילה רשת "מגה" עם סל במחיר 139.80 שקלים. "מגה" לראשונה מצליחה לטפס מהמקום האחרון ועומדת על מחיר של 179.10 שקלים. "מחסני השוק" עם 141.30 שקלים. "חצי חינם" שמרה על המקום האחרון גם השבוע, במחקר המשתנה של ice ותדרוש מכם 155.20 שקלים עבור הסל. כדאי לשים לב לכך שהמחיר היקר נרשם בעיקר בגלל מחירי העופות היקרים ה"חצי חינם".
 
יש לציין כי כל מחירי המזון לקוחים מתוך האתרים הרשמים של רשתות השיווק ואינם כוללים דמי טיפול ומשלוח. כמו כן מחקר ice מתייחס רק לרשתות שיווק בעלות פלטפורמת רכישה אינטרנטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחיים לא ראיתי מידע שמוצג בצורה יותר לא נוחה
    צדוק 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיים לא ראיתי מידע שמוצג בצורה יותר לא נוחה
    סגור