כסף וצרכנות

וולט ביעד חדש: זו העיר שתתחיל להזמין משלוחים

פלטפורמת המשלוחים Wolt מסכמת חודש ראשון בחיפה, עם מעל ל100 מסעדות, 200 שליחים ואלפי לקוחות. בעקבות ההצלחה - Wolt מקדימה את תכניות ההתרחבות באזור חיפה ומשיקה את השירות בנשר ובטירת כרמל, עם הרחבת היצע המסעדות המקומיות. בין המנות האהובות על החיפאים בחודש הראשון: פלאפל, סושי ופיש אנד צ׳יפס
מערכת ice |  3
וולט בחיפה (צילום יחצ)
אחרי שלוש וחצי שנות פעילות בישראל, השיקה Wolt לפני כחודש את שירות המשלוחים בחיפה. בWolt מרוצים מאוד ממספרי ההזמנות בעיר ומקדימים את הרחבת הפעילות גם מחוץ לחיפה - לטירת כרמל ונשר, שתקרה ביום שני, 11 ביולי בשעה 10:00. בנוסף, לאור הביקוש החליטו בWolt להרחיב את שעות הפעילות בחיפה וכעת ניתן להזמין בין השעות 10:00 ל-00:00.
החיפאים התרגלו במהרה לחווית ההזמנה, המשלוח המיידי ושירות הלקוחות הצעיר והיעיל. בראש רשימת המנות המבוקשות ניתן למצוא:  פלאפל, סושי, פיש אנד צ׳יפס, המבורגר, חומוס וכנאפה. 
 
השעות בהן מזמינים החיפאים הכי הרבה: בין 12:00 ל14:00 בצהריים ובין 20:00 ל22:00 בערב. בנוסף למאה המסעדות הקיימות בחיפה, עם ההתרחבות יצטרפו כ10 מסעדות מקומיות חדשות ובהן: קובה גוטה, סנדוויץ בר, דוד הקבב העירקי, אדלה, אמריקן פיצה, חומוס אליהו, פאפא לוקו וסוגו׳ק בטירת כרמל וכן מקדולנדס, קפה לנדוור, גופיתה, בגט נשר, שווארמה אוריה והסלטייה בנשר. שירות המשלוחים יכלול את כל שכונות נשר וטירת כרמל ויאפשר לתושבים להזמין גם ממסעדות קרובות בעיר חיפה.
200 שליחים כבר הצטרפו למערך השליחים של Wolt באזור חיפה והקריות, וכבר למעלה מאלף חיפאים ותושבי הסביבה הגישו בקשה להירשם כשליחים ונמצאים כעת ברשימת ההמתנה בעיר.
״מהרגע שהגענו לחיפה הרגשנו בשטח את החיבוק של החיפאים והבנו עד כמה חיכו לנו בעיר״. מספר הדס וגמן, מנהל ההתרחבויות של Wolt ישראל, ״אנחנו רואים עליה בביקושים מיום ליום, ומקבלים המון פניות ממסעדות ושליחים שמבקשים להצטרף לפלטפורמה. אנחנו שמחים ומבטיחים לעבוד קשה, על מנת לספק ללקוחות את חווית השירות המיטבית והחדשנית. בהתאם לביקוש הרב, הקדמנו את ההתרחבות באזור הצפון וכבר השבוע נשיק את הפעילות גם בנשר ובטירת כרמל״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבל ההבטחה לא מתקיימת- מאחרים קבוע!
    לילך 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וולט לא מצליחים לעמוד בזמנים!!! זמן ההגעה כבר זהה ואפילו עובר את משלוחי המסעדות עצמן. מודיעים על איחור באופן קבוע.
    סגור
  • 2.
    הגיע הזמן
    אביחי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף הגיעו אני נהנה להזמין מוולט באמצע משמרת
    סגור
  • 1.
    פראייר מי שמזמין. (ל"ת)
    צמח 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור