כסף וצרכנות

קוקה קולה ובן אנד ג'ריס מצטרפות לעליית המחירים

קקה קולה צפויה להעלות בקרוב את מחיריה, זאת בעקבות האינפלציה הגואה בעולם ועליית המחירים הכוללת. ראשי הקמעונאות הגדולים בעולם הזהירו מפני עליית מחירים מתקרבת, וכעת גם ענקית המשקאות ויונילוור, הבעלים של בן אנד ג'ריס, מצטרפות למגמה
מערכת ice | 
דוחות קוקה קולה (צילום vecteezy)
קקה קולה צפויה להעלות בקרוב את מחיריה, זאת בעקבות האינפלציה הגואה בעולם ועליית המחירים הכוללת. ראשי הקמעונאות הגדולים בעולם הזהירו מפני עליית מחירים מתקרבת, וכעת גם ענקית המשקאות ויונילוור מצטרפות.
האינפלציה השנתית של מחירי החנויות זינקה ל-4.4% החודש, הקצב הגבוה ביותר מאז החל מדד המחירים לחנויות של BRC ונילסן IQ ב-2005. מחירי המזון עלו באופן כללי ב-7% מאז החלה המלחמה באוקראינה. 
 
הבעלים של בן אנד ג'ריס, יוניליוור, הזהירו אתמול (שלישי) כי הם עדיין לא סיימו עם עליות המחירים לצרכנים, זאת לאחר שהחברה העלתה את המחירים ב-11% ברבעון השני בהשוואה לשנה שקדמה לה. גם ענקית המשקאות הקלים קוקה קולה הודתה כי העלתה את מחירייה הממוצעים בסביבות 12% ברבעון השני, כך לפי רויטרס.
 
אחרי משבר הקורונה העולמי, קוקה קולה דיווחה על עלייה של 8% במכירות. בוס קוקה קולה העולמי, ג'יימס קווינסי, הודה שהמותג יעלה את המחירים עוד יותר בשווקים שבהם העלויות גדלו, זאת לפני מיתון אפשרי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה