כסף וצרכנות

דיפלומט בתגובה להתקפלות: "מעודדים תחרות ומנסים למנוע עליות מחירים"

דיפלומט הגיבה להתקפלות שלה מול המרד של רשתות המזון הגדולות: "דיפלומט מעודדת תחרות ועושה כל שביכולתה להתמודד מולה במקצועיות וביושר. עושים מאמצים רבים למנוע עליות מחירים"
מערכת ice |  2
נעם וימן (צילום קרן בן ציון)
אחרי המרד של רשתות המזון נגד דיפלומט וההודעה על כך שלא יעלו את מחירי המוצרים, בחדשות 13 פרסמו היום (שני) כי דיפלומט  מציעה לרשתות השיווק מתווה שכולל מבצעים שיאפשרו למכור את המוצרים שהיא מייבאת במחירים הנוכחיים, מבלי לבטל את העלאת המחירים שתוכננה.
למעשה, דיפלומט מתקפלת מול הרשתות הגדולות בעקבות המחאה אותה התחיל גיא לרר, שהחלה במחאת הטונה. המחירים באופן רשמי יעלו, אך הירידה תהיה רק על המוצרים שבמבצע, שיוזיל אותם לרמת המחיר הנוכחי.
 
תגובת דיפלומט לא איחרה לבוא: "דיפלומט הציעה בימים האחרונים לכל לקוחותיה ברשתות השיווק מתווה הכולל רצף מבצעים כדי שהצרכן יוכל ליהנות מהמחיר הקודם, עד לאחר החגים, ללקוחות אשר לא יאשרו את המתווה המוצע, לא תסופק  סחורה. חשוב לציין, כי דיפלומט מעודדת תחרות ועושה כל שביכולתה להתמודד מולה במקצועיות וביושר".
 
עוד נכתב כי "דיפלומט עושה מאמצים רבים למנוע עליות מחירים, אך עקב האינפלציה ועלייה בתשומות גלובליות, הנושא עלה בידה רק באופן חלקי. נדגיש כי דיפלומט היא חברה ישראלית, הפועלת בחמש מדינות בעולם, ומעסיקה כ-2,500 עובדים, מתוכם כ-750 בישראל והיא צריכה לשמור על איתנות כלכלית מינימלית, כדי לדאוג לרווחת עובדיה ובעלי המניות שלה הכוללות גם את הציבור".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא להתפתות למבצעים זמנים - להמשיך בחרם בכל הכוח ! (ל"ת)
    אילן 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דיפלומט עוד לא התקפלה, אך המחאה תרסק אותה
    צפריר 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברה הזאת הולכת ללמוד שיעור יקר וקשה מבחינתה. הם לא הפיקו את לקחי פיאסקו העלאת מחיר הקוטג' של תנובה בזמנו.
    סגור