כסף וצרכנות

גיא לרר ניצח במחאה: דיפלומט מתקפלת ומבטלת את ההתייקרות

אחרי המרד של רשתות המזון נגד דיפלומט וההודעה על כך שלא יעלו את מחירי המוצרים, דיפלומט מציעה לרשתות השיווק מתווה שכולל מבצעים שיאפשרו למכור את המוצרים שהיא מייבאת במחירים הנוכחיים, מבלי לבטל את העלאת המחירים שתוכננה
מערכת ice |  16
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
אחרי המרד של רשתות המזון נגד דיפלומט וההודעה על כך שלא יעלו את מחירי המוצרים, בחדשות 13 פרסמו היום (שני) כי דיפלומט  מציעה לרשתות השיווק מתווה שכולל מבצעים שיאפשרו למכור את המוצרים שהיא מייבאת במחירים הנוכחיים, מבלי לבטל את העלאת המחירים שתוכננה.
למעשה, דיפלומט מתקפלת מול הרשתות הגדולות בעקבות המחאה אותה התחיל גיא לרר, שהחלה במחאת הטונה. המחירים באופן רשמי יעלו, אך הירידה תהיה רק על המוצרים שבמבצע, שיוזיל אותם לרמת המחיר הנוכחי.
 
אך יש כמה תנאים: דיפלומט מציעה את המתווה, אך ורק למי שיקבלו את זה, ורשתות שלא יהיו מוכנים לספק סחורה לרשתות מזון שלא יקבלו את המתווה, כך שבעוד עשרה ימים עד שבועיים, כשתסתיים הסחורה שכבר נמצאת על המדפים - לא ניתן יהיה יותר למצוא את המוצרים ברשתות השיווק.
 
מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט. מן הארכיון
מגיש הצינור, הגיב על הודעת דיפלומט: "מקבלים את ההודעה של דיפלומט על הקפאת ההעלאות בחשדנות גדולה. לא תהיה תודה בהכנעה על הקפאה זמנית. את תופעת דיפלומט, החזירות שהיא מייצגת, צריך למגר לגמרי מהשוק הישראלי ויש גם איך".
מחברת דיפלומט נמסר בתגובה: "דיפלומט הציעה בימים האחרונים לכל לקוחותיה ברשתות השיווק  מתווה  הכולל רצף מבצעים כדי שהצרכן יוכל ליהנות מהמחיר הקודם, עד לאחר החגים, ללקוחות אשר לא יאשרו את המתווה המוצע, לא תסופק  סחורה.
חשוב לציין, כי  דיפלומט  מעודדת תחרות ועושה כל שביכולתה להתמודד מולה במקצועיות וביושר. דיפלומט עושה מאמצים רבים למנוע עליות מחירים, אך עקב האינפלציה ועלייה  בתשומות גלובליות,  הנושא עלה בידה רק באופן חלקי.
 נדגיש, כי דיפלומט היא חברה ישראלית, הפועלת בחמש מדינות בעולם, ומעסיקה כ-2,500 עובדים, מתוכם כ-750 בישראל והיא צריכה לשמור על איתנות כלכלית מינימלית, כדי לדאוג לרווחת עובדיה ובעלי  המניות שלה הכוללות גם את הציבור".
 
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    הבעיה בחזירות שופרסל הם מכתיבים
    Yl 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היבואן הוא כלי משחק של הרשת הגדולה בישראל הם קובעים ליבואנים הכל דיפלומט שותקים הם שפוטים של סופרסל החרם חיב להיות על כל רשת סופר סל
    סגור
  • 15.
    תיהיו חכמים.אל תקנו באמת !!!!!!!!
    אור 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תקנו מוצרים שלהם תפרסמו איזה מותגים יש להם שאנשים ידעו לא לקנות. אחרי שהם יפסידו עוד כמה מיליונים אולי החזירות תרד להם
    סגור
  • 14.
    עבודה בעיניים
    אבי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט דוחים את ההעלאה עד לנובמבר תחת כיסוי של מבצעים שרק יעלו להם את המכירות. עושים תרגיל שיווקי וכולם מוחאים כפיים שהמחאה הצליחה. ממש לא הצליח עדיין
    סגור
  • 13.
    הם מפחדים!הם מפחדים!הם מפחדים!!! (ל"ת)
    מנדל 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אחראית לעלית המחירים
    שופרסל ואוסם 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסם
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    פשוט לא קונים דיפלומט
    מומו 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט לא קונים לא חייבים חרם זה חרם צודק גיא לרר אל תאיימו פשוט לא לקנות חרם נראה אותכם הגיבורים עוד חצי שנה
    סגור
  • 10.
    עאלק מבצעים
    בובי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיפלומט ידאגו להשחיל אותנו במקומות אחרים. אני ממליץ לעשות רשימה של מוצרי דיפלומט ופשוט לא לקנות.
    סגור
  • 9.
    פשוט לא לקנות אנחנו הצרכנים הכח בידיים שלנו
    אילן עזרן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם אחת כולנו הציבור צריכים לעשות חרם אמיתי ולא לקנות שום מוצר של חברה חזירה ומחור אותה מהמפה וככה גם חברות אחרות יפחדו לעלות מחירים פשוט חזירות אבל הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם
    סגור
  • 8.
    מיבצעים
    צח 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום לכם דיפלומט כשימכם כן אתם מיתנהגים כדיפלומטים...מה אתם צחושבים שהעם שלנו עד כדי כך מטומתם ? אתם רוצים להמשיך להעלות את מחירי המוצרים לעשות כאילו מיבצעים לכמה זמן מלאחר מיכן יפוג תוקפם של המיבצעים ואתם קיבלתם את מבוקשכם...אז זהו ניגמר לא ילך לכם יותר לכם ולשאר היבואנים מרודפי הבצע...
    סגור
  • 7.
    אוינק אוינק
    מנשה 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גוב יוקר המחיה לא בגלל החברות שבאמת מנצלות אותנו, הפוליטיקאים שמייצגים אותנו נכנעים ללוביסטים וזו הבעיה האמיתית ושורש הבעיה של יוקר המחיה.
    סגור
  • 6.
    דיפלומט
    דודה 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא, חזק ואמץ, תמשיך בדרכך. אני בטוחה שאתה יודע, אבל בכל אופן תזכורת, דיפלומט מיבאת גם לניו זילנד הרחוקה מאירופה. מעניין מדוע אותו מצרך זול יותר בניו זילנד. אין לי ספק שאם ידרשו את אותם מחירים כמו בארץ יראו להם את הדרך החוצה. מנצלים אותנו כאן, מכל כיוון אפשרי. רק אנשים בעמדות כמו שלך יכולים לעצור את החוצפה הזו.
    סגור
  • 5.
    שיחקתם אותה 13. אין על הצינור (ל"ת)
    """"""""""""""""""" 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    באמת מי ניצח? דחו את ההתייקרויות לאחרי החגים בחודשיים
    אייל חיפה 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד חודשיים הכל יעלה כשהנושא יירד מסדר היום
    סגור
  • 3.
    גיא אוהבים אותך תמשיך עלה!
    חרדי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעולם לא תדע כמה שמחה גרמת למשפחות ...
    סגור
  • 2.
    לא לאשר , שיתקעו עם הסחורה במחסנים
    אור 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הרי זה מבצע זמני והעלייה תשאר קבועה. שהרשתות יביאו יבוא מקביל או חברות מתחרות אחרות. ואלה שלא איכפת להם שיקנו בחנויות בוטיק.
    סגור
  • 1.
    לא מתקפלת ולא בטיח. מציבה תנאים הזויים. לא ילך לה.
    יועץ סתרים 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אנשים לא טפשים. לא יתנו לרשתות לקבל את המתווה ההזוי הזה שמוכר את הצרכנים. דיפלומט גם תאכל את הדגים המסריחים וגם תגורש מהעיר. כרגע, הם הולכים על שיטת 'מצליח' וזה הולך לא להצליח להם. הכותרת שלכם בומבסטית מד ולא נכונה כלל. חכו. אנחנו בסך הכל במחצית המשחק ואולי בכלל רק ברבע הראשון. דיפלומט מבודדת כרגע ונלחמת מול כל העולם במקביל. אין לה סיכוי.
    סגור