כסף וצרכנות

הזמנה חדשה ב-WOLT: משלוחים מהמסעדה של כוכבת מאסטר שף

הפחזניות המפורסמות, עוגת הגבינה וכל מוצרי המעדניה של הדליקטסן של רותי ברודו מגיעים לאפליקציית Wolt! בשלב הראשון נערך פיילוט עם סניף אחד בתל אביב ובהמשך יתרחב לכלל סניפי הרשת מבית R2M. הצטרפות הדליקטסן לWolt מגיעה אחרי שלוש שנים של פעילות מוצלחת עם שתיים ממסעדות הקבוצה - קופי בר והרצל 16
מערכת ice | 
אפליקציית המשלוחים וולט (צילום וולט, vecteezy)
תל אביביים, תודו שחיכיתם לזה: סוף סוף, כל מגוון מוצרי הדליקטסן, המעדניה מבית R2M של רותי ברודו, מגיעים לאפליקציית Wolt! בין מאות המוצרים שניתן להזמין במשלוח מהיר: מגוון מארזי פיקניק ומתנות, פחזניות סנט אונורה המפורסמות, עוגת הגבינה של הקופי בר, מוצרי לחם ומאפים, סלטים וכריכים, גבינות, נקניקים וחמוצים.
בנוסף, ניתן להזמין מבחר מנות אוכל מוכן לחימום בבית, בין היתר: קרפלך, לביבות, סמוסות, סלטים, עוף, ממולאים, לזניה ותוספות כמו פירה, אורז וירקות. כל סל המוצרים של הדליקטסן מגיעים לתל אביב, רמת גן וגבעתיים במשלוח מיידי של כחצי שעה עד הבית, המשרד, חוף הים או לכל מקום שתבחרו.
 
הצטרפות הדליקטסן מקבוצת R2M לWolt מגיעה אחרי שלוש שנים של פעילות מוצלחת עם שתיים ממסעדות הקבוצה - קופי בר והרצל 16. צירוף הדליקטסן לWolt נעשה כחלק מהרחבת תחום החנויות באפליקציה בשנה וחצי האחרונות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים.
לאחרונה מרחיבה Wolt משמעותית את תחום משלוחי הסופר והמצרכים המיידיים ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה: סופר יודה, ויקטורי, רמי לוי בשכונה ומחסני השוק. מעבר לסופרים וקניות השיגרה ניתן למצוא בWolt מגוון רחב של חנויות מתמחות ודליקטסים שמשלימות את חווית הקניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה