כסף וצרכנות

וולט מגיעה לעיר חדשה בישראל: מי יוכלו להזמין מעכשיו?

פלטפורמת המשלוחים משיקה את השירות במודיעין מכבים רעות! לראשונה, משיקה Wolt במודיעין את כל השירותים שמציעה האפליקציה, כ50 מסעדות וכ-20 חנויות כמו סופרמרקטים, מעדניות ומאפיות שפועלות ברחבי העיר וביישובי הסביבה. יותר מ-60 שליחים יפעלו במודיעין מכבים רעות עם צפי לאלפי לקוחות
מערכת ice | 
אפליקציית המשלוחים וולט (צילום וולט, vecteezy)
אחרי יותר משלוש שנים וחצי של פעילות בישראל, בהן הספיקה להתרחב מחיפה והקריות שבצפון ועד באר שבע בדרום, משיקה Wolt הבוקר (שני) בשעה 9:00 את פעילותה במודיעין מכבים רעות.
שירות המשלוחים של Wolt מושק בעיר עם כ70 בתי עסק, ולראשונה מאז החלה לפעול בישראל, משיקה Wolt את כל השירותים שמציעה האפליקציה - חנויות ומסעדות. בין המסעדות המוכרות: רוזה, לוצ׳נה, גריל 443, ניושי, ג׳וזף, חצות, מפגש השייח ורשתות מוכרות כמו מקדונלד׳ס, פסטה בסטה, ג׳חנון בר וסביח פרישמן.
 
ובמגוון רחב של סופרמרקטים, מאפיות ומעדניות: מחסני השוק, ויקטורי, מעדני צדקיהו, מאפיית טלר, באשר, יין בעיר, בי פארם ו-Yellow. אזור המשלוחים יכלול גם את היישובים לפיד, כפר רות, חשמונאים, גני מודיעין, שילת, שעלבים, נוף איילון וכפר האורנים, וכן את אזור התעשייה שילת ואת אזורי התעשייה בתוך העיר . שעות הפעילות הן בכל יום מ9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, מלבד יום שישי, בו יפעל השירות עד השעה 16:00.
חברת Wolt הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושרותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. Wolt החלה לפעול בישראל ב-2018 בתל אביב, ומאז התרחבה למאה יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה, ירושלים, באר שבע, הקריות, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל״צ, אשדוד, פרדס חנה ויבנה. למעלה מ-4,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמת Wolt, כשבנוסף למסעדות פועלים מאות עסקי ריטייל בתחומי הסופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי: ״עיריית מודיעין מכבים רעות פועלת רבות על מנת להנגיש את בתי העסק לטובת התושבים מתוך ראייה של עידוד קנייה פה בתוך העיר. הכניסה של Wolt לעיר תביא תנועה כלכלית למסעדות והחנויות בעיר ותנגיש את מרכולתן גם ליישובי הסביבה״.
ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: ״אנחנו מצפים כבר תקופה ארוכה להגיע למודיעין מכבים רעות ושמחים לצאת לדרך. זיהינו ביקוש גבוה לWolt מתושבי העיר ולכן החלטנו לראשונה להשיק את השירות במודיעין לא רק עם מסעדות, אלא גם עם חנויות ועסקים מקומיים כמו סופרמרקטים, מאפיות ומעדניות. כל זה בחווית הצריכה המתקדמת עם משלוח מיידי ושירות מצוין, ממנה נהנים כבר ישראלים רבים ברחבי הארץ - מחיפה ועד באר שבע. אנחנו מודים לראש העירייה חיים ביבס ולעסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה לעיר ונרגשים לשרת את העסקים, השליחים ותושבי העיר והאזור״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה