כסף וצרכנות

גיא לרר ומעיין פרתי בהישג: הפרס על מאבק הצרכנים

מגיש תכנית צינור גיא לרר וכתבת הצרכנות של חדשות 12 מעיין פרתי, קיבלו הוקרה על הכנסת יוקר המחיה ומחאות הצרכנים לסדר היום בפרס "אבירי המאבק" של הסתדרות הלאומית
מערכת ice |  1
מעיין פרתי גיא לרר (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
הסתדרות העובדים הלאומית, הכריזה היום (חמישי) על הזוכים בפרס "אבירי המאבק ביוקר המחיה" לשנת 2022, והשנה הזוכים הם מגיש הצינור גיא לרר וכתבת הצרכנות של חדשות 12 מעיין פרתי.
בשנה האחרונה היה לרר ומערכת הציבור ממובילי מחאות הצרכנים ברשתות החברתיות, ואף הוביל להישגים משמעותיים של "התקפלות" של חברות, כמו דיפלומט, בעקבות המחאות הנזעמות. ממחאת הפסטה ועד מרד הטונה היה לרר בראש החץ בתקשורת ובשטח במלחמה ביוקר המחיה אל מול רשתות המזון הגדולות.
פרתי גם היא הייתה ממובילי הסיקור התקשורתי בנושא, והביאה את הידיעות על העלאות המחירים ללב הפריים טיים הציבורי והחשיבות שיש לייחס לעליית המחירים כנגזרת מהחלטות של חברות מזון.
 
גיא לרר, מגיש הצינור ברשת 13: "תודה ענקית להסתדרות הלאומית. תודה לרשת 13 ולמנכ״ל יורם אלטמן על גיבוי לא מובן מאליו בסיטואציה מסחרית לא פשוט, והכי חשוב לאלפים ששיתפו, מחו ולא קנו את מה שלא צריך לקנות. חשוב לזכור שהניצחונות היו בקרבות קטנים והמלחמה עדיין ארוכה''
מחדשות 12 נמסר: גאים במעיין פרתי על עשייתה החשובה למען הצופים שלנו הצרכנים הישראליים".
 
מרד הפסטה של גיא לרר. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד מגיע להם!?? (ל"ת)
    חרדי 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור