כסף וצרכנות

יוניליוור מאיימת על הרשתות: האם השנה לא יהיה קרמבו?

שבועיים לאחר פרסום המאבק שמנהלות קמעונאיות המזון נגד יוניליוור שמשווקת בארץ מוצרים ומותגים רבים ביניהם גלידות שטראוס, מגיע האיום לרשתות שעלול להתממש כבר השבוע
מערכת ice |  9
יוניליוור מאיימת על הרשתות (צילום ויקיפדיה/ אייל עמית, יחצ)

יוניליוור לא מתרגשת מהאולטימטומים של רשתות השיווק הגדולות בישראל, ומציבה אחד משל עצמה. הרשת מאיימת היום על הרשתות ובתוכן גם שופרסל כי אם לא יאשרו את העלאת המחירים - פשוט לא יקבלו סחורה. 

נזכיר כי אחד המוצרים שעומד בראש רשימת ההתייקרות של יוניליוור הוא הקרמבו של שטראוס הנמכר ביותר בארץ שמחירו צפוי לעלות כבר בתחילת אוקטובר, ובכך להוות סנונית ראשונה בהעלאת מחירי המוצרים של החברה.
לפני שבועיים חשף לראשונה אמיר שואן בתוכנית הצינור, כי שש רשתות השיווק הגדולות בישראל השיבו במענה לפניית הצינור כי לא יאשרו את העלאת המחירים של יוניליוור כפי שדווח בימים האחרונים.
לרר כתב בטוויטר הפרטי שלו: "פרסום ראשון: ששת רשתות השיווק הגדולות במענה לפניית הצינור: לא נאשר את העלאת המחירים של יוניליוור" ותייג את שואן, כשהפרסום מיד גרף מאות לייקים ותגובות.

כזכור, חברת יוניליוור הודיעה כי החל מה-1.11 תייקר את מוצריה ב-10% עד 20%. הקרמבו, המוכר כמבשר את בוא הסתיו, הפעם יבשר את ההתייקרויות של החברה ומחיר יעלה כבר ב-2.10. 
בין המוצרים שיתייקרו יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס, קורנפלקס תלמה ואף מוצרי טיפוח והיגיינה כגון מוצרי דאב, פינוק ואקס. מהחברה נמסרה סיבת ההתייקרות – "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות – ובמיוחד במהלך השנה האחרונה – לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו".
 
בנוסף, בחברה ציינו כי "השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן, היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו".
 
אגב, רק סמוך לחצות חשף לרר את שמות הרשתות שסירבו והן: רמי לוי שיווק השקמה, שופרסל, ויקטורי, אושר עד שכבר החרימה לפני מספר שבועות את הרשת על מדפיה, מחסני השוק וגם רשת יוחננוף.

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איום מוזר.. אם לא תפסיקו להחרים, לא נספק סחורה.
    גל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטייקונים באמת מרגישים בעלי הארץ פה, במקום מה שהם באמת - מנהלי חברה מצליחה.
    סגור
  • 8.
    לא קונה יש תחליפים (ל"ת)
    צחי 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    נשבע שזה אמתי
    Yl 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטראוס שלחו 4 מכולות קרמבו ל ארצות הברית דרך ממן באוויר המכולות הוכנסו ל תא לחץ ב ממן ונשלחו אחר כבוד ללקוח מה קרה לקרמבו ההההה בתא לחץ כל הקרמבואים התישרו לגבההה אפס של העוגיה כנראה זה היה המשלוח האחרון אן יותר משלוחי קרמבו באוויר
    סגור
  • 6.
    קרמבו
    שילה 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא צריך לקנות את הקרמבואים כך הילדים ישמכו על השיניים והמשקל שלהם
    סגור
  • 5.
    לא צריך אותם
    משה משה 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש תחליפים לא פחות טובים.
    סגור
  • 4.
    אני כבר חודשיים קונה קרמבו של פלדמן וריאו יותר טעימים (ל"ת)
    קרמבו 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    אפשר לחשוב
    שולמית 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז שלא יהיה קרמבו אפשר לחיות בלי קרמבו. זה גם יותר בריא. שיונלוור יאכלו את הקרמבו וגם את החרם
    סגור
  • 2.
    אתה ממש לא רווחי
    אחד מהעם 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יונילוור הוא מפעל לא רווחי, שיפסיק לייצר מוצרים שהוא לא מרוויח עליו וגם לא בטוח שהם הכי בריאים, אם זה מוצר בסיסי וחייבים אותו שיבקש סובסידיות, למה לאיים, אני מוכן לוותר על כל המוצרים שלך שאתה מנפנף בהם, הקליק והמיק והקרמבו וכל השאר, לא יקרה לי כלום אם זה לא ייכנס לפה בחדשים הקרובים וגם לא לאחר מכן. שנה טובה
    סגור
  • 1.
    במה שונה קרמבו מקולה מבחינת סוכר?
    Mtlk 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במה שונה קרמבו מקולה.או קליק מאקס אל מבחינת הסוכר. למה זה משלם מס וזה לא ? למה זירו כן ושוקלד כן ? בסוף עוד יהיה כסף לקצבאות זיקנה
    סגור