כסף וצרכנות

מקרמבו ועד קורנפלקס: יוניליוור בגל התייקרויות לפני החגים

עוד חברה מכריזה על התייקרות. חברת יוניליוור הודיעה כי תייקר את מוצריה החל מה-1.11. עדיין לא התקבלה תגובת הרשתות הקמעונאיות והאם יסכימו להתייקרות
מערכת ice | 
קניות בסופר (צילום Magma Images)
רק לפני מספר ימים חברת טרה הכריזה על התייקרות מוצרי החלב שאינם בפיקוח של המדינה וחברה נוספת מצטרפת לגל ההתייקרויות. חברת יוניליוור הודיעה כי החל מה-1.11 תייקר את מוצריה ב-10% עד 20%. הקרמבו, המוכר כמבשר את בוא הסתיו, הפעם יבשר את ההתייקרויות של החברה ומחיר יעלה כבר ב-2.10.  בין המוצרים שיתייקרו יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס, קורנפלקס תלמה ואף מוצרי טיפוח והיגיינה כגון מוצרי דאב, פינוק ואקס.
 
מהחברה נמסרה סיבת ההתייקרות – "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות – ובמיוחד במהלך השנה האחרונה – לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו". בנוסף, בחברה ציינו כי "השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן, היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו".
 
יוניליוור היא קונצרן בריטי-הולנדי ומהווה כחברת מוצרי הצריכה החמישית בגודלה בישראל והרביעית בגודלה בעולם הפועלת ב-190 מדינות ברחבי העולם. כזכור, יוניליוור עלתה לכותרות, כחלק מהיותה הבעלים של בן אנד ג'ריס (לא בישראל), בפרשת מניעת מכירת הגלידה בהתנחלויות. כידוע, המהלך עצמו נכשל לאחר ביקורות רבות בישראל ובעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה