כסף וצרכנות

רשות המסים מחלקת מענקים: מה תוכלו לדרוש בחודש הקרוב?

את הבקשות לאנשים שמעוניינים לקבל את מענק האומיקרון, ניתן יהיה להגיש עד ה-17 בנובמבר 2022, ולא עד ה-10 באוקטובר 2022, כפי שנקבע בתחילה
מערכת ice | 
רשות המיסים בבשורה לאלפי הורים (צילום פלאש 90, unsplash)
לאור מיעוט ימי העבודה בחודש האחרון להגשת הבקשות בשל חגי תשרי, החליט מנהל רשות המסים, ערן יעקב, על מתן ארכה להגשת תביעות למענק סיוע לעסקים בשל ההשפעה הכלכלית של התפשטות זן אומיקרון עבור החודשים ינואר פברואר 2022.
את הבקשות לאנשים שמעוניינים לקבל את המענק, ניתן יהיה להגיש עד ה-17 בנובמבר 2022, ולא עד ה-10 באוקטובר 2022, כפי שנקבע בתחילה. הארכה ניתנה על מנת להקל על בעלי העסקים והמייצגים. זאת אומרת, נותר לכם עוד קצת יותר מחודש לדרוש את המענק.
 
יינתן מענק סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שמחזור עסקאותיהם נפגע בשל התפשטות זן האומיקרון בחודשים ינואר ופברואר 2022, בהתאם למודל של מענק השתתפות בהוצאות קבועות שניתן לפי חוק התוכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש) (הוראת שעה).
המענק נוגע לעסקים עם מחזורים של בין 18 אלף שקלים ל-80 מיליון, אשר ספגו ירידה של 25 אחוז לפחות, במחזור עסקיהם בתקופת התפשטות האומיקרון, לעומת מחזור העסקאות בשנת הבסיס. סכום המענק כאמור ישתנה בהתאם למחזור עסקאותיו של העוסק בשנת הבסיס. כך למשל, לגבי עסקים קטנים עם מחזור של עד 300 אלף שקלים – יעמוד גובה הפיצוי על 4,350 ועד 9,350 שקלים לעסק. גובה המענק משתנה לפי גובה המחזור של העסק, בקבוצות של 50 אלף שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה