כסף וצרכנות

מפעל הפיס במהלך ענק: זו העסקה שנסגרה

נחתם הסכם שיתוף פעולה רשמי בין מפעל הפיס לבין ארגון הלוטורי הלאומי של מרוקו La loterie National
מערכת ice |  3
מפעל הפיס בהסכם עם מרוקו (צילום מפעל הפיס)
בשבוע שעבר יצאה משלחת ישראלית מטעם מפעל הפיס, בראשות המנכ"ל, עו"ד בני דרייפוס, לביקור עבודה קצר בקזבלנקה, אשר במהלכו נפגשו עם מקביליהם בארגון הלוטורי הלאומי של מרוקו בראשות המנכ"ל, מר מוחמד סולימאני.
במהלך הביקור שהתקיים במשרדי החברה בקזבלנקה הציגו חברי המשלחת הישראלית את פעילותו של מפעל הפיס בישראל ואת התפתחות הארגון לאורך השנים. אחד התחומים המרכזיים שעלו בפגישה היה נושא האחריות התאגידית וה- Responsible gaming - תחום שבו מפעל הפיס נחשב לאחד הארגונים המובילים בעולם, שזיכה אותו בתווי האיכות יוקרתיים מאד. לצד זאת הציג מפעל הפיס את הביתנים החדשים שהשיק השנה מתוך ראיית צרכי הרשויות המקומיות והתאמתם לנוף האורבני המשתנה.  
 
אירוע השיא של הביקור היה מעמד חתימת הסכם רשמי ראשון בין הגופים ובו סיכמו הצדדים על הרחבת שיתופי הפעולה והמידע במגוון רחב של תחומים לצד פעילות משותפת לחיזוק היחסים בין המדינות.
מנכ"ל מפעל הפיס, הודה למנכ"ל ארגון הלוטורי הלאומי של מרוקו, מוחמד סולימאני, על קבלת הפנים: "אני מבקש להודות לך ולצוות הנפלא שלך על האדיבות, הנדיבות ורוחב הלב שהפגנתם כלפינו לאורך כל הביקור מה שאפשר גם לחברות בינינו להתפתח, לצד השיח בנושאים המקצועיים. אין לי ספק שתהליך יישום ההסכם בינינו יעמיק עוד יותר את הקשר החם ואת שיתוף הפעולה בין הגופים ויהווה נדבך נוסף בהתפתחות המבורכת של היחסים בין מרוקו וישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך לסגור את מפעל הפייס (ל"ת)
    ביבי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מישהו מאמין לעורכי דין אולי המרוקאים חחח י
    מ6 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשיתברר השקר לא ממליץ לו לנסוע לחצר המלך
    סגור
  • 1.
    עורך דין בני דרייפוס
    משה 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בראבו על כתבת היחצנות לפיס. העתק-הדבק במיטבו. ומה עם העובדות? . הפיס מחזיק אמנם בתעודת ההסמכה הגבוהה ביותר של משחקים באחריות, אבל הוא לא גורם מוביל בעולם מאחר שעשרות ארגונים לאומיים דומים מצויים באותו מעמד. המרוקאים לא זקוקים לשום יעוץ מהפיס כדי לקבל הסמכה דומה אלא צריכים למלא בקפדנות פרוטוקול ברור מהארגון העולמי. כן, מפרגן לעורך הדין בני דרייפוס על הנסיעה למרוקו. למי שעוד לא יודע, מנכל הפיס בני דרייפוס הוא עורך דין וחשוב להזכיר זאת שוב ושוב בהודעות לעיתונות.
    סגור