ויראלי

מפעל הפיס תחת מתקפה קשה: "אתם השטן"

מפעל הפיס ממשיך לחטוף מהצל אחרי שלטענתו  הראפר שמציג עצמו פלסטיני, תאמר נאפר, מקבל מימון להופעתו מטעמם: הם מפיצים את מפת החרם של אויבי ישראל ומחרימים את יהודה ושומרון. פשוט מגעיל! מפעל הפיס זה השטן!"
מערכת ice |  8
דוכן לוטו (צילום פלאש 90/ קורינה קרן)
הצל (יואב אליאסי) ממשיך במתקפתו נגד מפעל הפיס. כזכור, אליאסי טען כי  כי הראפר שמציג עצמו פלסטיני, תאמר נאפר, מקבל מימון להופעתו מטעם מפעל הפיס ותקף אותם ללא הכרה כשגם קרה לחרם מנויים.
היום (ראשון) הצל המשיך במתקפתו נגד מפעל הפיס כשהעלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו: "לא מספיק מפעל הפיס העביר פרס של 150 אלף ש"ח לעורכת הדין של המחבלים לאה צמל, לא מספיק שמפעל הפיס חתומים על ההופעה של תומך הטרור איש ה-BDS הראפר תאמר נאפר".
 
"לא מספיק מפעל הפיס לא מוכן להצהיר שהכסף של המנויים לא ילך לתמיכה בטרור, לא מספיק בשבועות האחרונים אלפי מנויים ביטלו את המנוי שלהם, עכשיו בפרסומת החדשה שלהם הם מפיצים את מפת החרם של אויבי ישראל ומחרימים את יהודה ושומרון. פשוט מגעיל! מפעל הפיס זה השטן!".
כזכור, באחת המתקפות הקודמות שלו על מפעל הפיס כתב הצל: "מפעל הפיס במקרה ויש לכם זיכרון קצר אז לפני כמה שנים נתתם פרס לעורכת הדין של המחבלים לאה צמל, בתגובה דאגתי שעשרות אלפי אנשים יבטלו את המנוי שלכם, הבכירים ביותר בארגון שלכם ביקשו ממני לעצור ולא עצרתי עד שחזרתם בכם! והנה שוב אתם ממנים תומכי טרור!". 
ממפעל הפיס נמסר בתגובה: "פרסום המפה מקורו בטעות אנוש שכמובן איננה משקפת את פעילותו הנרחבת  של מפעל הפיס בכל רחבי הארץ, נהפוך הוא - מפעל הפיס תומך במסגרת בימות פיס ב כ 234 רשויות על מנת להעניק לכל תושבי הרשויות מופעי תרבות שווים בחינם (או בעלות סמלית בלבד). 
במסגרת מיזם בימות פיס יתקיימו מופעים חגיגיים בין היתר במועצה אזורית שומרון, בית אל, אריאל, קדומים, הר חברון, קרית 4, גוש עציון, אלקנה, אפרת, קרני שומרון, מעלה אדומים, מטה בנימין ועוד.
מפעל הפיס פועל בממלכתיות כמפעלן של כלל הרשויות המקומיות בישראל, כאשר הדירקטוריון שלו מורכב מראשי ערים מכל רחבי ישראל ורווחיו הם קודש למען הקהילה, בדגש על הפריפריה החברתית והגאוגרפית.
מדובר בהאשמות שקריות ונבזיות שכל קשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט וצר לנו שיש מי שבוחר לעשות שימוש נלוז ודווקני הגובל בהסתה של ממש נגד מפעל הפיס, אשר השקיע בעשורים האחרונים מאות מיליארדי שקלים לפיתוח אותן רשויות בהקמת מאות מבני ציבור, היכלי תרבות וספורט, מרכזים לגיל הרך, השקעה בחינוך ובניית כיתות לימוד, תכניות לפיתוח היישובים ואינספור מיזמים חברתיים. 
לא ניתן לאיש, ולא לשום ציוץ פופוליסטי, להסית נגד מוסד ציבורי מפואר כמו מפעל הפיס שתורם לחברה הישראלית כולה יותר מכל ונמשיך בעשייתנו למען כל תושבי מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שטן עלי אדמות (ל"ת)
    ארגון שהרס משפחות 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    לשלוח אותם לכלא
    מרדכי היהודי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפעל הפייס גם ג’ונס מיליונים מתושבי ישראל ורק לאחר שמילא את הקופה מחליט לזרוק כמה שקלים. בושה למדינה העיקר לכסות את החובות של בנט סער לפיד וליברמן וגנץ שנתנו למחבלים מיליארדים ולא לחיילי ישראל ושוטרי המדינה. פשוט להקיא על המערכת
    סגור
  • 5.
    בהודאתכם ההאשמה לא שקרית
    אני 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצמכם אמרתם שעשיתם טעות עם המפה, אז הצל צדק בעצם. אז למה אתם סתם צועקים? חוצמזה, תפסיקו לממן הופעות של שונא ישראל. נורא פשוט.
    סגור
  • 4.
    מפעל הפיס תחת מתקפה קשה: "אתם השטן"
    רות 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שאכפת לו מהיהודים ומהמדינה שיבטל אצ המנוי דחוף, תבטלו מינויים בהמונכם,שיכלו קש. פרס בטח שלא מגיע להם .
    סגור
  • 3.
    מפעל הפייס שיאכלו חAרא (ל"ת)
    לא לקנות 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שניכם אסון למדינה
    דין 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הצל ימני הזוי ,וגזען שמביא נזק למדינה . וכמובן מפעל הפיס שהרס כמות אדירה של משפחות בישראל ע'י ההימורים שהוא מנהל . וכרגע יצאו בקמפין חדש ברשתות הימורים הלוטו דרך האינטרנט ! מאחל לכם שתעלמו שניכם מהמפה .
    סגור
  • הצל בכלל לא גזען, עלילות שווא (ל"ת)
    אני 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודק
    יוסי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצ’אנס יותר גרוע והלוטו הורסים בתים וגם ממנים ערבים בכסף שלנו זהו צריך בכול הכוח להפסיק להמר במפעל הפיים
    סגור