כסף וצרכנות

זו הרשת בה תשלמו 12% יותר עבור מוצרי קרפור

על אף שקרפור ישראל טענה שמחירי המותג הפרטי שלה יהיו זולים ממותגים אחרים בשוק, מתברר כי קיים הבדל של 12% לפחות במחירי המותג על פני רשתות קמעונאות שונות. זו הרשת שבה תוכלו למצוא מחירים גבוהים יותר
מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום pixabay, ויקיפדיה)
בחודש שעבר מוצרי הדגל של קרפור החלו להיכנס לרשתות הקמעונאות השונות וזאת במסגרת הבטחה להציע מחירים נמוכים יותר ממה שאנו מכירים עד היום בשוק. עם זאת, נמצא במהרה כי גודל המוצרים לעיתים קטן יותר ולא כלל המוצרים זולים יותר ביחס למותגים פרטיים אחרים, למשל כמו אלו של רמי לוי ושופרסל.
היום, מתגלה כי אותם מוצרים של קרפור מתומחרים באופן שונה על פני רשתות שונות וזאת לפי בדיקה של 'דה מרקר'. העיתון השווה בין יינות ביתן לבין מגה בעיר ומצא כי מוצרי קרפור נמכרים במגה ב-12% אחוז יותר מאשר ביינות ביתן. הסיבה? לדברי הרשת סניפי מגה הם לרוב קטנים יותר ומחיר השכירות גבוה יותר מה שמביא להתייקרות. עם זאת, המחיר באונליין נשאר זהה לזה שבסניף.
נמצא למשל כי שוקולד מריר של קרפור נמכר במגה במחיר של 5.90 שקלים וביינות ביתן ב-4.90. משקה שקדים נמכר ביינות ביתן ב-7.90 שקלים ובמגה שני שקלים יותר. חבילת נייר טואלט עם 32 גלילים ביינות ביתן עולה 25.9 שקלים ובמגה 28.9 שקלים.
הבדל במחירי המותג הפרטי הם לא חדשים לנו, למשל בין שופרסל דיל לשופרסל שלי יש הבדל של 6% במחירים, אך כאן כאמור מדובר על הבדל בהיקף כפול. מקרפור ישראל נמסר בתגובה כי מחיר המוצרים עדיין נמוך ביחס לכל השאר בשוק ושהמחיר ברשתות השונות נקבע בהתאם לתחרות המקומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה