כסף וצרכנות

טראוויס סקוט בהלם: זו הסיבה שמכירת הכרטיסים להופעה בישראל נעצרה

אחרי שהחלה מכירת הכרטיסים להופעה של טראוויס סקוט בישראל,  עשרות אלפי מעריצים לא הצליחו לרכוש כרטיסים בעקבות מתקפת בוטים וכלים אוטומטים חסרת תקדים במטרה לרכוש כרטיסים באופן לא חוקי. מחלקת הסייבר של חברת הכרטיסים עצרה את פעילות האתר במטרה למנוע מתקפה זו
מערכת ice |  1
טראוויס סקוט (צילום אינסטגרם/ טראוויס סקוט)
טראוויס סקוט, אחד מהראפרים הגדולים והמובילים ביותר בעולם היום, יגיע להופעה בישראל, כך מודיעה הבוקר (שני) הפקת המופע. סקוט יגיע להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב-14 במרץ 2023.
ההופעה של סקוט הינה בהפקת לייב ניישן ישראל, בראשם של גיא בסר ושי מור יוסף, היא חלק ממערך שיתוף פעולה אזורי של נציגויות לייב ניישן במזרח התיכון, הפעם עם ערב הסעודית ודובאי. מכירת הכרטיסים כבר החלה, כאשר כרטיס לדשא עולה 380 שקל, כרטיס לגולדן רינג אזור A עולה 850 שקל ולאזור B עולה 790 שקל.
 
אלא שכעת נוסע כי ישנה בעיה גדולה עם הזמנת הכרטיסים. עשרות אלפי מעריצים המבקשים לרכוש כרטיסים נמצאים ברגעים אלה בהמתנה לרכישה. מההפקה נמסרתחילה כי "אנחנו מודעים לקושי ברכישת הכרטיסים ברגעים אלה, ועושים כל מאמץ לקדם את התהליכים הנדרשים להשלמת הרכישה".
אך בהמשך הם הודו בבעיה הגדולה שנוצרה אחרי שמסרו כי "אנא קבלו התנצלותנו על העיכוב שחל ברכישת הכרטיסים. בשעות האחרונות חווינו מתקפת בוטים וכלים אוטומטים חסרת תקדים במטרה לרכוש כרטיסים באופן לא חוקי. מחלקת הסייבר של חברת הכרטיסים עצרה את פעילות האתר במטרה למנוע מתקפה זו. אנחנו שמחים לבשר כי האתר חזר לפעול באופן מלא ובטוח כלל הלינקים לרכישה המוקדמת תקפים מחדש עד מחר בשעה 09.00 או עד גמר הכרטיסים. תודה על הבנתכם וסבלנותכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכתב כי הכרטיסים נמכרו
    רועי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לאחר יממה נכתב מצדם כי אזל המלאי... נראה ונשמע קצת תמוה בעיניי לפחות שתוך יממה אחת בלבד כל הכרטיסים נמכרו. אשמח לעזרה , מחפש לקנות כרטיס לדשא שער 3 (roeilaniado@gmail.com)
    סגור