כסף וצרכנות

קסטרו לא מתאוששת ממבצע הענק? החנויות מתחילות להתייבש מסחורה

הלקוחות זועמים על הרשת שלא רק באתר לא ניתן להזמין סחורה, אלא גם בחנויות החלה להגמר הסחורה ועתה המדפים עומדים ריקים עד להגעת קוקלציה חד
מערכת ice | 
קסטרו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רק בשבוע שעבר בפייסבוק של רשת האופנה קסטרו הרשת נכתב: "קסטרו סייל בחנויות, המלאי בחנויות מתחדש מדי יום, בואו לבקר בחנות הקרובה אליכם. #CastroFashion", עם באנרים שממשיכים להודיע על המבצע של 'כל החנות 3 ב-100 שקל, אבל הלקוחות זועמים על כך שהם לא מקבלים מענה כעת שהאתר סגור ושהובטחו להם פריטים שהזמינו, על אף שאינם במלאי לכאורה ולפי 'תכנית חיסכון', כעת גם בחנויות יש בעיות.
לאחר שהרשת הסבירה כי המלאי באתר הסתיים ולכן אינו פעיל ועתה ממלאים את המלאי ומקווים לשוב בקרוב, אך אין צפי מדויק לחזרתו, גם בחנויות הסחורה נגמרה לחלוטין ועתה ממתינים להגעתה של הקולקציה החדשה כאשר המדפים עומדים ריקים והלקוחות נותרים מאוכזבים בלי יכולת ליהנות מהמבצע הענק.
 
לקוחה אחרת כתבה: "דווקא אתם הולכים אחורה וסוגרים את האתר? למה שאנשים יגיעו אחרי שהתרגלו לקנות אונליין? בייחוד שהחוויה לא נעימה בלשון המעטה בחנות. תתעוררו", אחר טען: "אתם לא עונים בשרות! זה לא תקין…עשיתי הזמנה לפני המבצע הגיע וחסרים פריטים" ונוספת כעסה: "אתם ממשיכים לפרסם את המבצע שלך אבל לדאוג ללקוחות שקנו ממכם ושילמו ולא קיבלו את המוצרים אתם אפילו לא טורחים לבדוק ולענות".
משתמש בשם אביעד שימרון כתב: "חסרים המוןןןןןןןןןן!! פריטים במלאי שהוזמנו מכם והופיעו במלאי! שמחלקת זיכויים שלכם לא תעיז! ללכת הביתה מדי יום! לפני שהיא מזכה את כל הכסף שלקחתם כהלוואה. הלקוחות שלכם לשעבר רוצים להשתמש בו לקנייה ברשתות אחרות בהן הפריטים באמת במלאי ולא רק מוצגים במלאי. במקביל,העניין מועבר לטיפול המועצה לצרכנות. ובכלל, נראה לכם באמת שלקוחות שקנו מכם פריטים שהופיעו במלאי ומסתבר שבכלל לא במלאי וכמויות כאלה, שחייבתם וצריכים לחכות עד שתואיל בטובכם לזכות אותם על זה, יקנו מכם אי פעם משהו ועוד במחיר גבוה יותר??? פחחחחחחחחחח".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה