כסף וצרכנות

המזומן ייעלם מישראל? זה הסכום שיהיה אסור לכם להחזיק

ועדת הכספים החלה לדון בפרק לצמצום השימוש במזומן בחוק ההסדרים. יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני על איסור החזקת מזומן בסכומים גבוהים: "מדובר בחוק שלא קיים בשום מקום בעולם, לא כל מי שמחזיק מזומן הוא פושע. נצטרך נתונים נוספים כדי להתקדם"
מערכת ice |  257
השקל בירידה (צילום pexels)
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני החלה לדון בפרק י' בהצעת חוק התכנית הכלכלית (תיקוני חקיקה ליישום המדיניות הכלכלית לשנות התקציב 2023ו-2024) העוסק בצמצום השימוש במזומן. על פי הצעת החוק, לאדם יהיה אסור להחזיק סכום של מעל 200,000 שקל. לעוסקים תהיה אפשרות להחזיק סכום גבוה מ-200,000 שקל, אם אלו סכומים שהתקבלו על ידו, במסגרת הפעילות העסקית, במהלך שבעת ימי העסקים שלפני מועד ההחזקה.
החזקה בסכום מעבר לסכום המותר תחשב לעבירה פלילית. עוד מוצע כי אדם המחזיק סכום במזומן העולה על 100,000 שקל במשך שבועיים רצופים, יידרש לדווח לרשות המיסים על כך בתום 30 יום מסוף השבועיים וכן בתום כל שנה שבה הוא מחזיק בסכום זה. בתום שנתיים מיום כניסת התיקון המוצע לתוקף, ניתן יהיה להקטין סכום זה ל-50,000 שקל. בנוסף מוצע לבטל החרגה קיימת ולאסור לגמרי הלוואות בסכומים של מעל 6,000 שקל במזומן בידי גופים פיננסיים.
 
בראשית הדיון הציג נתנאל אושרי מאגף התקציבים במשרד האוצר את הרקע לחקיקה: "כלכלת המזומן היא גורם מרכזי בפשיעה. כמעט מיותר להציג את נתוני העלייה בפשיעה, בחברה הערבית בפרט, והחוק הזה נועד לסייע ולעזור במלחמה הזאת. רק 16% מתפיסות המזומן עומדות על סכומים של מעל 50,000 שקל, אבל הן מהוות כ-90% מסך הכסף שנתפס.
רק בכ-20% מהתפיסות האלה מדובר בעבירות כלכליות גרידא ואילו בכל היתר הכסף קשור לעבירות שנוגעות לנשק ואמל"ח, סמים, מימון ותמיכה בטרור". בנוסף הצביע אושרי על קפיצה משמעותית בכמות המזומן הנמצא בידי הציבור מאז תקופת הקורונה: 78,945 מיליון שקל ב-2020 , לעומת 110,413 מיליון שקל ב-בסוף 2022- – עלייה של 40%.
בדיון עלו שאלות באשר למידתיות הפתרון שאוסר לחלוטין על החזקת מזומן בסכומים גבוהים, שעלו לדברי הנציגים השונים גם במהלך גיבוש הצעת החוק. עו"ד רונן ניסים? בנק ישראל אמר: "אכן קיים קשר בין פשיעה למזומן, אבל אנחנו לא חשבנו שיש קלון בכל מקרה של החזקת מזומן. הצענו חלופה שבעינינו הייתה מידתית יותר אבל היא לא התקבלה". גיל ברקת, מנהל אגף אסטרטגיה ברשות לאיסור הלבנת הון העיד גם הוא כי במהלך העבודה על הצעת החוק הציגה הרשות הסתייגות לגבי איסור ההחזקה וכך גם נציגת משרד המשפטים עו"ד רוני טלמור, שאמרה שהמדינה לא בחרה במתווה שבו תמך משרדה.
יו"ר הוועדה משה גפני אמר: "מדובר בחוק שלא קיים בשום מדינה בעולם. אתם מבקשים שנאשר דבר כזה מבלי לקבל נתונים ברורים. לא הגיוני שאנשים שאין להם נגישות לבנק או מבוגרים שאין להם חשבונות יהפכו לעבריינים. לא כל מי שמחזיק מזומן הוא פושע".
בתגובה לטענות שעלו במהלך הדיון אמר אושרי: "אנחנו חיים בעולם שבו האפשרות לצבור מזומן חדש בסכומים גבוהים כבר מוגבלת, כי כבר היום קיימת מגבלה על מזומן בעסקאות. על כסף ישן אנחנו מסתכלים מעט אחרת- המזומן שאדם כבר מחזיק ידווח ואנחנו נבקש מאדם להתחיל להפחית באופן הדרגתי את הסכום שהוא מחזיק ב-72,000 שקל בכל שנה, על ידי שימוש בו בהוצאות השוטפות".
ח"כ חמד עמאר: "אין פה מלחמה בפשע, אתם רוצים ללכת אל האזרח הפשוט, אל  הזקנה שמחזיקה 50,000 שקל שחסכה כל חייה בבית ולהפוך אותה לעבריינית. שהמשטרה תעשה את עבודתה עם משפחות הפשע". בהמשך הדיון הוסיף עמאר "חוק כזה לא צריך להגיע במסגרת חוק ההסדרים, תביאו אותו בנפרד ואם תשכנעו אותנו בצדקתו, נצביע איתכם".
עו"ד נעמה פויכטונגר, משרד המשפטים: "במקרה של כסף מזומן שנתפס אצל אדם שכבר יש לגביו חשדות לפיהם הכסף הושג בעבירה, כבר היום אפשר לתפוס אותו וגם לחלט. כאן אנחנו מדברים על איסור על עצם ההחזקה אבל חשוב להדגיש שאין בהצעת החוק סמכויות כניסה ואכיפה על החזקת מזומן בלבד".
ח"כ אלי דלל: "צריך להילחם בהון השחור אבל אתם לא נותנים פה פתרונות טובים. אם כל אחד יגיד מה יש לו בבית והמידע הזה ידלוף- מה יקרה? אם רוצים להילחם במשפחות הפשע תתחילו בזה שכל מי שמחזיק בבית נשק שיצהיר עליו".
ח"כ אחמד טיבי" "אין כאן שום ח"כ שלא רוצה לסייע לרשויות להיאבק בפשיעה, ובראשם חברי הכנסת הערבים, אבל אתם מבקשים לעשות כאן משהו שלא קיים בשום מקום בעולם. מספר סניפי הבנקים ביישובים הערבים נמוך ועכשיו יש מגמה של סגירת סניפים שמחמירה עוד יותר את הבעיה. 37% מהאזרחים הערבים לא מחזיקים כרטיס אשראי וגם ממוצע הריבית שמשלמים ערבים הוא גדול באחוז מאשר בחברה הכללית".  
ח"כ עאידה תומא סלימאן: "אני פוסלת על הסף את הניסיון להשתמש בחוק הזה ככלי שנועד לכאורה להילחם בפשיעה. יש לכם כבר היום את כל הכלים לאסוף את הכסף שנגוע בפשע ולא משתמשים בהם כמו שצריך. אתם שמתם תשתיות שבגינן לאזרחים לא יהיה מפלט אחר אלא להחזיק מזומן ועכשיו תהפכו כל אדם שיש לו כסף לעבריין? משרד המשפטים ובנק ישראל שניהם לא הסכימו על המתווה הזה ובכל זאת הבאתם אותו והכנסתם אותו לחוק ההסדרים".
תגובות לכתבה(257):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 216.
    כסף שהזעתי עליו הוא לא רכוש של השליטים
    יהודה 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מריח כמו שלטון דיקטטורי איפה חוק כבוד האדם וחירותי מי נתן להם בכלל את הזכות לנסות ולכפות בחוק איך להתנהל בהון אישי שהזענו עליו אם הם יצליחו במה שהם מנסם זה אסון של ממש ונאלץ לחיות על לחם ומים יש מדינות בעולם שלנסוע ברכב פרטי לא צריך "רישיון נהיגה" לא ירחק היום ולצאת מהבית ידרשו מאיתנו אישור או שבב. פתאום אג'נדה 21\30 כבר נראית יותר הגיונית עוד כמה חודשים יבוא הוירוס הבא "סארס" והשפעת המצויה תקבל שם חדש ואיתו "חיסון" חדש עשו את זה ברוסיה הקומוניסטית וראינו איך זה נגמר נוגעים לאנשים ביקר להם אין ידיד נאמן מכסף מזומן זה לא סתם משפט
    סגור
  • 215.
    כנסת גנבים שרוצים לפגוע בפרטיות ובקניין האזרח
    תותחים 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מטומטמי הממשל והכנסת חושבים שהאזרחים עבדים שלהם ושיסכימו להגדלת עריצות השלטון. עוד מעט יפסיקו לשלם עבורכם מיסים ונכריז על סילוקכם מהחיים שלנו. המימשל לא יצליח להתעלק על האזרחים בלי גבול. זמנם בקרוב יגמר וגם בורא עולם יטפל בעלובים המושחתים שבשלטון גם מהימין וגם מהשמאל, שמתוגמלים על ידי ארגוני האו"ם והאליטות המושחתות שמאחוריהם שרוצים שליטה טוטאלית באזרחים.
    סגור
  • 214.
    הרצון של השלטון להפוך אותנו לנתינים
    עובדיה תפוחי 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    החוק החדש פוגע בזכות של כל אדם לחיות משרד האוצר צריך להבין שנגד הפשיעה בישראל המשטרה עם כל התקציבים שלה צריכה לפעול להיכנס לכל אזרח לתוך הבית ולתוך הארנק פוגעת בזכויות הפרט וזכות הקניין
    סגור
  • 213.
    רשעים
    רשעים 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תוכנית האליטה והגנבים
    סגור
  • 212.
    ממשלת זדון ומדון
    אופיר 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זמן ההתממשות בין קונספירציה למציאות בפוכל הינו: שנה..אשכרה הכל מתהווה כפי שסיפרו לנו. נא פקחו עיניים אין שום דבר מכל הגזירות והמהלכים שלהם שהוא לטובתנו. נהפוך הוא.
    סגור
  • טען עוד
  • 211.
    200 אלף מזומן אני ארוץ להפקיד אותם
    נשבעת שאם יהיו לי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלוואי והיו לי גם 20 אלף לפחות הייתי מסיימת עם בארנונה הארורה הזאת
    סגור
  • 210.
    העבריינים הגדולים ביותר רוצים לאסור את המזומן
    איש ישר 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אחר כך להגביל לכם גישה לאוכל בריא ומים.. ובסוף להזריק לכם קצת דברים שיעקרו אתכם ויקצרו לחלק מכם את החיים. אתם יודעים שזה לא חיסון כן? רימו אתכם!
    סגור
  • 209.
    סדר עולמי חדש
    קלאוס 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אג'נדה 2030 לא יהיה לכם כלום ואתם תהיו שמחים
    סגור
  • 208.
    בושה
    יפה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה ממשלה חכמה לאט לאט הופכים אותנו לעבדים וככה לאט לאט לגרום לכך שאנחנו המטומטמים נקבל את הדיקטטורה הזאת התחיל אם בידודי מגפה ואנחנו סותמים ואז חיסון נסיוני חובה ל"כבשים" וברור שאנחנו סותמים ואז ממשיך אם כמה כסף תסתובב שאתה עבדת עליו בזעת הפיך ואנחנו סותמים ברור שזאת דיקטטורה אבל אנחנו עדיין סותמים תכף לא יהיה בכלל מזומים לא יהיה אפשר לקנות בלי אישור מהממשלה הדקטטורית הזאת ולא אתפלא אם יגידו שיש קריסה בבנקים ואז נצטרך כסף אחיד של ממשלה בחול וככה נהיה תחת שלטון חול דקטטרי יהי שלום ישראל
    סגור
  • 207.
    הון בחול
    שלומי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיציהרו על כל הכספים הצופקדים בחול .
    סגור
  • 206.
    זעם
    הזועם 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הקשר מה מפריע למדינה אנשים שיש להם מזומן אם לא כדי לחרע את הקבצנים שמבחינת הממשלה הם חסרי תועלת זה מתחילה 200 אלף וירד וירד עד שיהיה אסור מזומן מתעסקים בשטויות במקום להתעסק בעיקר
    סגור
  • 205.
    למאמינים שלי
    אנונימוס 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ציפיתי להעיר ברמה כזאת את העם. תראו אתכם... מאות ואלפים, כבר מקצועים במילים המושגים ותיאוריות הקונספירציות, שחשפתי בפניכם לפני שנה שנתיים. והנה אני רואה היום את כולכם בקיאים בתחבולות הממשלה יותר ממני. גאה בכם מאוד. המשיכו להילחם על החופש שלכם ועל הזכויות שלכם, נגד הדיכוי הזה. No masters, No slaves!!!
    סגור
  • 204.
    דיקטטורה, ככה זה נראה. ולא דמיונות של מפגינים (ל"ת)
    רז 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 203.
    רק מזומן
    אדם חופשי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להשתמש אך ורק במזומן אי ציות חברים הכסף הדיגיטלי שהם דוחפים זה כמו קופון שניתן לבטל וניתן לקנות בו מוצרים מסוימים ושיש לו פג תוקף ולא ניתן לחסוך.
    סגור
  • 202.
    רמאים
    שקרנים 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גנבים . כל החוקים הללו נועדו לפגוע אך ורק בנו , חייב להתנגד לדיכוי הזה .
    סגור
  • 201.
    קודם כל שבתי המשפט יפסיקו לקבל פקדונות במזומן
    ת.ג 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדינת ישראל המשטרה ובתי המשפט בפרט הם מכבסת הכספים הכי גדולה במדינה. לכו ביום שישי לבתי המשפט ותראו איך משחררים עבריינים תמורת הפקדת ערבונות של עשרות אלפי שח. רק מדינת ישראל מפצלת לעבריינים שוברים לפקדונות במזומן כדי שהשוברים לא יעברו את ה15,000 שח. מאיפה מגיעים הכספים במזומן? אף אחד לא שואל ואף אחד לא מתעניין. חצי שנה אחרי השחרור ממעצר, הפקדונות מוחזרים לעצורים עי ידי בית המשפט ישירות לחשבון הבנק מכובסים ונקיים מכל רבב. בעלי מקצוע יצטרכו לבקש רשות להוציא חשבונית ובתי המשפט מכבסים כספים לעבריינים. חלם.
    סגור
  • 200.
    סוף העולם
    ???? ??? 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה סדר עולם החדש ,זה חוק שגם יצא בארצות הברית... המטרה של הדבר הז להכניס את כולנו למלכודת של העולם החדש(מעשה סיטן), אנשים תתעוררו כל מה שהולך כל כך מפחיד ומגעיל. מי שמנהל את העניינים האלה רק אלה שלא רוצים לראות אותנו בעולם.לה הצליחו דרך הקונה עכשיו מנסים דרך הכסף ועוד ועוד... פשוט קומו לתפילה ולזעוק לאחד ויחיד לאבא שבשמיים??????
    סגור
  • 199.
    זה לא יעבור אצל החרדים
    שפחת השם 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אצלם הרוב בשחור. אין חשבוניות אין קבלות..
    סגור
  • 198.
    סדר עולמי חדש (ל"ת)
    Tom 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 197.
    חוק המזומנים
    אורח לרגע רואה כל פג 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוב אנו יכולים לראות פגיעה באנשים השקופים יותר מכל האחרים...חומר ךמחשבה
    סגור
  • 196.
    פחחחחחח
    אני 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותם אנשים שמחזיקים אלםי שקלים במזומן מצפצפים על החוק , מטרת החוק היא להגדיל את פוטנציאל הריגולנ4חרי האזרח הקטן
    סגור
  • 195.
    מקצוע. שקרים
    קולה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכול אחד יוציא את הכסף שלו מהבנק מהר מאוד
    סגור
  • 194.
    סדר עולמי חדש כמו בסין
    יורם פפי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רוצים להרגיל אותנו לחיות בעוני אבל לא ילך להם
    סגור
  • 193.
    מעולה! די לכסף השחור (ל"ת)
    שירה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 192.
    כבאי האש
    לכבות שריפה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבאי האש מוסרים שבשביל לכבות שריפה צריך שטרות לתוך האש
    סגור
  • 191.
    למי יש סכומים כאלו (ל"ת)
    לוליפופ 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 190.
    אם אני עובד מזומן והבנקים לוקחים לי עמלות מה אתם רוצים (ל"ת)
    אא 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 189.
    כמה כוסות מים לשתות ביום?
    קוסם 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לי קקי פעמיים ביום,לרדת לאחת, גלי בהרב מיארה כמה מותר לעשות ביום עם האישה? לאכול מותר.
    סגור
  • 188.
    שואההה !!!!
    חן לורן 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מטומטמים בזמן שהשמאל והימין רבים !!! הממשלה עושה לנו שואההה !!! מזה הדבר הזה בחיים לא היינו עם חופשי בארצנו תתעוררו כי כבר מאוחר מידי !! במדינה שלנו אנחנו צריכים לפחד מערבים מחבלים !!!
    סגור
  • 187.
    גפני
    צח 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בטח...חחח גפני וחבריו החמסנים רוצים לדעת כל אגורה שלכם היכן היא כדי שיהיה לו נקל לדעת מהיכן לחמוס לישדוד וליגנוב למען אנשי שלומו...מר גפני...לא שמים עליך קצוץ
    סגור
  • 186.
    בא לי לעוף מהמדינה הזאת
    נמאס 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שחבר הכנסת שהציע המושחת הזה את החוק ידווח על המשכורת חינם שהוא יושב
    סגור
  • 185.
    א
    א 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מוזר שזה חוק שדווקא יוצא נגד חברי כנסת כמו גולדקנוף וכאלה במיילא לי אין כסף
    סגור
  • 184.
    מדינה קומוניסטית כמו סין (ל"ת)
    קומוניסטים דיקטטורים 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 183.
    אז איך העבריינים ישלמו למשטרה בביט? (ל"ת)
    סעדיה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 182.
    המשך השליטה באזרחים
    אזרח מציאותי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין שום קשר למלחמה בפשיעה אלא רק בשליטה על האזרחים ולקראת ביטול המזומן לחלוטין והקצבת כסף דיגיטלי שימחק בלחיצת כפתור למי שלא יהיה ממושמע ועבד נרצע לשלטונות.. אג'נדה 2030 זה חלק מזה.. עדיף לעבוד רק עם מזומן כי אין נאמן כמו כסף מזומן.. תתעוררו כבשים!!!
    סגור
  • 181.
    הכנופיה הציונית נכנסת לנו לתוך הנשמה
    אבי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגיע הזמן שתעוררו ותבינו שאין לנו קשר לכת הזאת שנקראת ציונות והמדינה שלהם
    סגור
  • 180.
    להודיע שיש כסף בבית
    הגיון 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "מי שיש לו מעל מאתיים אלף ש"ח מזומן בבית צריך להודיע" לי זה נשמע כמו תתנו לנו רשימה מדוייקת למי יש כסף בבית שנבוא "לקחת" טוב שלא ביקשתם שיגיד גם איפה זה מתחת למזרן או לבלטה ובאיזה שעות הוא בעבודה ולא נמצא בבית נשמע כמו קבוצת גנבים לא חוק דמוקרטי
    סגור
  • 179.
    עודא
    דמו- קרטיה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2 מגזרים במדינה לא יתקיימו בלי מזומן, חרדים וערבים. לא רואה איך מצליחים ליישם חוקים כאלה בפועל
    סגור
  • 178.
    הפתרון הוא שכל אזרח יגיש דוח שנתי כמו בארה"ב
    אבי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    על הכנסות ושווי נכסים כולל
    סגור
  • 177.
    דמוקרטיה מתה
    רבקה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    טיקטטורה בלא מובן המילה הדמוקרטיה מתה
    סגור
  • 176.
    ברנשטיין
    דיקטטורה זה עכשיו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הבונים החופשיים נתנו את ההוראה
    סגור
  • 175.
    פוגע
    נירה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    קודם אוסרים על החזקת מזומן, אחר כך בנקים יתמוטטו, ואנשים ישארו קירחים מכאן ומכאן.
    סגור
  • 174.
    דיקטטורההה!!!
    יוכי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    דיקטטורה!!!!
    סגור
  • מה חשבת
    קוסם 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על מה כול הפחדים של השמאל, ממה פוחד הארון ברק וגלי בהרב מיארה, להמשיך עם הדיקטטורה,השליטה שלהם 40 שנה , רק עיוור לא רואה מי שולט כאן, ראה הריבית במשק שממשיכים להעלות, מי שולט במדינת ישראל אהה.
    סגור
  • בושה
    יפה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להתבלבל נהיגה של הממשלה גם ממשלת השמאל וגם ממשלת הימין ביחד יש להם אינטרס הם כאילו רבים עושים בלאגן וכל היום זה בתקשורת וגם האזרחים כל היום שם ואז יש חוק חדש שאף אחד לא שם לב אליו בגלל כל המשחק שהם עושים לפני כמובן
    סגור
  • 173.
    אתם עדר רדום בעמידה
    תתעוררו סין זה פה ! 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    21 2
    מעקב אחרי האזרחים והלחץ האטומי של בנק ישראל להנפיק שקל דיגיטלי שיחסל את המזומן . ו,לחיצת כפתור אחת אתם מאבדים את חסכונותיהם לאורך החיים
    סגור
  • סדר עולמי חדש
    פלוני 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כול הרשעים באג'נדה עם כל התרוצים והנוכלות שהבורא יתברך יעשה איתם חשבון בקרוב
    סגור
  • 172.
    העולם על פי תהום
    בשנים הקרובות 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כולם יחזיקו רק מזומן ובערימות. הקורונה היתה רק ההתחלה . . החוק שלהם שווה לנייר טואלט שי גבו את הת-ת השמן שלהם
    סגור
  • 171.
    בולט שהמטרה דיקטטורה ולא מלחמה בפשיעה (ל"ת)
    ישראלי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 170.
    בשורות טובות
    אליהו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המערכת תמשיך להתל ולשקר בפרהסיה, עד שמסדר השקרנים השולט בבנקאות העולמית יפנה דרכו לאמת חדשה לצמוח. זה מגיע.
    סגור
  • 169.
    נציגי הגנבים רוצים להמשיך להחזיק מזומן.
    רונן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 4
    צודקים. אחרת איך יגנבו??? אין לאדם אחרת איך יגנבו מהכלל? העקר שזקנה תחזיד שק עם כסף בבית...
    סגור
  • החזקת מזומן
    פנימ 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברי הכנסת ממש משוממים, העם כולו לא אשם שיש עברנים תוסיפו שוטרים ושיתפסו את העברנים לא צריך להגביל את כולם. חברי כנסת תתחילו לעבוד ואל תיפלו על החלשים
    סגור
  • 168.
    .
    עדן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צרות של עשירים
    סגור
  • 167.
    בנקים
    האדם הסביר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוק שימשיך ויעשיר עוד יותר את הבנקים
    סגור
  • 166.
    ברית המועצות כבר פה
    שלומי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    20 0
    חבורה של חוצפנים מחר תגבילו את מספר הקילומטרים בנהיגה יומית כדי להלחם בתאונות הדרכים אתם נכנסים לתוך הישבן של האזרחים אתם המועמדים להפגנות הבאות
    סגור
  • 165.
    ברור שהבנקים מאחורי התקנות האלו. (ל"ת)
    רוניוד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 164.
    למה אסור להלוות כסף?
    איציר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה אסור לכל מי שיש לו כסף, להלוות כסף למישהו אחר?
    סגור
  • המטרה שליטה באוכלוסיה
    איש ישר 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כמו שליטה בעדר... העדר מאמין שיש מלחמה! העדר מאמין שיש קורונה! העדר מאמין שהזריקות לטובתו.. העדר מאמין שהמים בברז טובים... עדר..כמו כל עדר.. מדללים גוזזים מעקרים.. הבעלים של העדר... האמונה שיש בורא עוזרת להיחנע מלהיות עבד של אדם!
    סגור
  • 163.
    חחח
    כהן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב אחי
    סגור
  • 162.
    תתחילו לאגור מזומנים מתחת למזרן כמו ניצולי שואה
    רן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מדינה דפוקה
    סגור
  • 161.
    לא רלוונטי
    מייאו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רלוונטי אליי.
    סגור
  • 160.
    נבלות חושבים להעניש עם שלם והם במגדל השן מתעשרים
    הצבר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נבלים
    סגור
  • 159.
    קודם שיהיה לנו סכומים כאלו שאסור
    אבי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תדברו על כל הממשלה שמחזיקים כסף בשוויץ כי לאף אחד אין גישה לדעת מה קורה שם
    סגור
  • 158.
    מידנת קומבינת הבנקים הכל זה אינטרסים של בנקים
    מישההה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כדי שירוויחו יותר כסף ויגנבו יותר מדינת נגד תושביה עושים מהעם גנבים והמדינה עסוקה בלחפש את האזרח הקטן
    סגור
  • 157.
    ומי יאכוף ?? חחהה. הצחקתם אותי (ל"ת)
    מביך לאן הגענן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 156.
    שהרשויות יפקחו על מי שצריך.
    פטריוט 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשביל לעשות עבודה קלה לפקידים ממציאים חוק שפוגע בכלל האזרחים. שהמשטרה ורשויות המש שיעבדו ומי שחורג תופעל סנקציה נגדו.
    סגור
  • 155.
    טיפשי
    לילך 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שחוק מטופש שכזה יחוקק מילארדי דולרים יעשו דרכם למדינות אחרות
    סגור
  • 154.
    חוק המזומן
    אובייקטיבית 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חייבים לבטל את חוק המזומן. לא כולנו מחביאים או גונבים כספים. אנחנו עובדים קשה מאוד עבור מה שיש לנו. הכל עולה, חוץ מהמשכורות. אולי תעשו משהו בנדון, במקום להנחית עלינו כל קדנציה חוק חדש לכסף שלנו.
    סגור
  • 153.
    מזומנים
    חיימון 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאן הממשלה הזו רוצה להגיע..בסוף תהיה כאן מלחמה פנימית ...למה אסור..מה הפואנטה..כאילו כסף שחור...סיפורי פוגי ..הידיוט
    סגור
  • 152.
    מזומן
    סי.ג.ר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סתם גפני מתנגד לסעיף בחוק ההסדרים.
    סגור
  • 151.
    איזה שטויות
    למה ככה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו שמי שמחזיק סכומים כאלו במזומן מדווח עליהם בכלל אי פעם
    סגור
  • 150.
    רפורמה דחף
    גברי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי שערב רב השטלתו על בתי המשפט ועל כל מוסדות הממשלה ובשלטון, הגיע העת להשתלט על האזרחים.
    סגור
  • 149.
    לא מעניין
    תייר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה zונות
    סגור
  • 148.
    שיטות של רוסיה ועונש קולקטיבי על שומרי החוק . איזה דפוק (ל"ת)
    גלראד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 147.
    תחזיקו רק מזומן. רק מזומן. הפרצוף האמיתי שלהם ייחשף.
    טטה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תחזיקו רק מזומן. רק מזומן. הפרצוף האמיתי שלהם ייחשף.
    סגור
  • 146.
    ממשלה חולה - עד מתי רשעים יעלוזו?
    ארץ טורפת יושביה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ממשלה חולה והזויה שנותנת יד לחולי החדש . אג'נדה 2030 מנסה להרים ראש . אסור לתת לזה יד. כולם משתמשים רק במזומן ומי שלא מקבל מזומן לא קטנים אצלו ! עד מתי רשעים יעלטזו ?
    סגור
  • 145.
    מעניין למה זה מטריד את דווקא את גפני?!?
    פז 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעניין למה זה מטריד את דווקא את גפני?!?
    סגור
  • 144.
    טוב מאוד. שיורידו ל-50 אלף (ל"ת)
    דניאל 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 143.
    עוד חוק שיאכף רק על יהודים (ל"ת)
    בושה. בושה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 142.
    חולי נפש!
    אסנת 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אסור לתת להם לעשות את הבדיחה הזאת! בשום מקום בעולם לא קיצוניים כל כך, זה לא שאנחנו חריגים בשוק, אבל לעשות מאיתנו מדינת ניסוי הזויה כזאת? בהצלחה עם החרדים והערבים...
    סגור
  • 141.
    בנקים=קרטל
    ירון 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מה לא הבנתם? הבנקים לוחצים שלא יהיה מזומן,תשתמשו באשראי הם ירוויחו על כל צעד שלכם וגם יהיו במעקב מתמיד אחרי הרגלי הצריכה שלנו,ובהמשך עוד יבקשו מאיתנו לשלם בנפרד עבור כל תשלום חוץ מהעמלה,בקיצור רוצים לעשות אותנו עבדים בחסות פישרים מושחתים בכנסת
    סגור
  • 140.
    ומי פטור מהחוק הזה ויוכל להחזיק כל כמות
    הדוגמנית החכמה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הגמ"חים - הם לא רק שפטורים מביקורת חשבונאית , אלה שאם מתעוררת בעיה פלילית - כלכלית של הלבנת הון שחור , הסדרת המחלוקת תוכל להעשות בבתי הרבניים שייגנו על הפרה החולבת - הכול בחסות החוק. איך ?, החריגו את הגמ"חים בחוק ההסדרים כך שבעצם החרדים שוב מצליחים לברוח מאחריות.
    סגור
  • 139.
    מזומן
    אזרח 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העבריינים שמנהלים את המדינה מדברים על מזומן ....חחחח מה דרי יעשה עם המזומן ? לא יעביר לחשבון של הבת ? כמו כל צמרת המאפיה
    סגור
  • 138.
    חוק מסוכן
    מאיר רון 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוק שמגביל אדם להחזיק במזומן הוא טעות. הרשויות צריכות להגיע לכל בעלי רכוש,דירות ורכבים יוקרתיים, לתת הסבר למקורות הכסף ולבדוק. מערכת הפקידותבמשרדים היא מנופחת ויש מקום לטפל בעניין זה. מעבר למקורות פשע,טירור,סחיטות ועוד ישנם עסקים שמתנהלים בעיקא במזומן ואף ללא רישום. בכל יישוב ערבי ישנם מוסכים מתחת לכל בית לרווחתם ללא ביקורת. רוב דוכני השווקים ואף קבלנים. ופה מבקשים לקיים דיון "לכאורה" בדרכים להצר צעדי האזרח "התמים/ישר" ככלי ניגוח והפחדה לעבריינים האמיתיים? חכמים נגד חלשים, הא?
    סגור
  • 137.
    עוד גזרות
    דנידליה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בעד ח"כ גפני. הוא חושב גם על האנשים הרגילים, לא רק על ארגוני הפשע המגלגלים מליונים במזומן. אין מדינה בעולם שביטלה את המזומנים. צריך פיקוח הדוק יותר על עצמאים ועסקים מצד רשות המיסים ולעזוב בשקט את הצרכנים
    סגור
  • 136.
    נראה כאילו מישהו עושה את העבודה עבור חברות האשראי (ל"ת)
    דודי א 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 135.
    יש פושעים שבאים בלילה ויש פושעים עם חליפה
    חונטף 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לחיייב את הבנקים לרמת שירות פיזית בסניפים כדי להנגיש שירותים לכולם (לא רק דיגיטלי ומוקד שלא נגיש לכולם). לחייב את הבנקים לריבית על פלוס בעוש, ולהוריד עמלות. לאחר מכ- אין סיבה להחזיק מאות אלפי שקלים בבית במזומן, אלא אם יש לך עסק שחור. זקנה שחסכה חמישים אלף שח שתחזיק אותם בפקם בבנק. שלא יגנבו ממנה או ישדדו אותה. יותר הוו לשימוש הציבור ופחות הון שחור ועבריינים. רק לטפל בעברייני החליפות ולמנוע מהם לשדדוד את הציבור.
    סגור
  • 134.
    מזומנים
    הנרי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל החרדים המסריחים רק מזומן אצלם - לא פלא שמתנגדים
    סגור
  • 133.
    ישראל נוסדה בידי אוייבי העם היהודי.ומתנהלת כאוי? העם הי
    ארץ ללא מדינה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישראל היא המעבדה העולמת לחוקי רשע נגד בני האדם.זה הוא עוד חוק פושע.נגדנו.שכל מטרתו צמצום עצמאותנו כבני אדם.בידי רשעים שרוצים להפוך אותנו לעבדים נשלטים בידיהם
    סגור
  • 132.
    בושה וחרפה באף מדינה בעולם אין חוק
    בושה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה וחרפה באף מקום בעולם אין חוק שאוסר על שימוש במזומן והחזקת מזומן לא יאומן אבל הפעם אני מסכים גם עם הח"כים הערבים וגם עם הח"כים החרדים ואם יש מישהו שרוצה להחזיק בחשבון בנק ולשלם על כל שטות עמלה משוגעת כמו עמלת שורה כל חוקי המזומן האלה רחוקים מלהיות דמוקרטיים מכריחים את באזרחים לשלם עמלות לחברות האשראי והבנקים פשוט חוצפה מדינה בושה יש פשע תגייסו שוטרים איכותיים תלחמו בפשע בכל הכוח תעשו פשיטות תכניסו סמויים עבודת מודיעין ושטח ואל ץענישו את כל האזרחים שרובם נורמטיביים היום לרב האנשים יותר נוח חעשות העברות במקאיות אבל לא על כל פיפס ויש אנשים שלא מעוניינים לשלם עמלות ומעדיפים מזומן ושוב נראה את הבנקים ברווחים גדלים ואת חברות האשראי ברווחים גדלים ואת האזרחים הפשוטים משלמים ומדרדרים מבחינה כלכלית פוליטקאים שקרנים בזויים שחושבים רק על הכיסא
    סגור
  • 131.
    מתנ
    יוסי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זה שנהיה תחת השליטה שלכם ברגע שהכסף לא יהיה אצלנו תוכלו לעשות איתו בבנק שלנו מה שתרצו זה לא לפשע כי העברתם חוקי הצעת חוק המתנות(השוחד) אז תסיפורים של הלוחמה בפשע ידוע שאתם משתמשים בפגסוס כי אך שהתחילה הקורונה נפלתם על כולם הם מפחדים שנצליח לשרוד ולהתקדם הם מפחדים על הכסף שלהם הכל ספורים אתם הגנבים והפושעים הכי גדולים אתם אמורים להיות בכלא על מה שעוללתם לנו בקורונה סגרתם לנו תעסקים ואנשים מכרו הכל כי פחדו ואתם העשירים קניתם הכל בגרושים והיום העלתם הכל אתם תשלמו את שלכם בבוא היום
    סגור
  • 130.
    אולי נמכור את המדינה
    איש כריש 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק מוזר של עבריינים בחסות הממשלה. יאללה ישראל המסכנה
    סגור
  • 129.
    רשות המיסים
    רשות המיסים 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו תמיד חברי הכנסת של הערבים והחרדים לא רוצים לתת למדינה להילחם בפשע כי הם מקבלים תמיכה מאכלוסיות שרובם פושעים ,מספיק עם השטיות האלו על זקנה שמחזיקה 50,000 ש"ח בבית או עם שלל תירוצים מגוחכים ,תסגרו את האפשרות להחזיק מזומן ,הפשע רק ינזק מכך
    סגור
  • 128.
    עבריינים
    נונו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נעשה אנחנו האנשים הפשוטים השכירים אישית אין לי כרטיס אשראי מה עלי לעשות מספיק גניבות אתם הגנבים הגדולים ואנחנו אוכלים אותו אתם נלחמים בעם הפשוט ולא בעבריינים כמוכם
    סגור
  • 127.
    אתם בכנסת הגנבים
    ארז 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם הגנבים המושחתים מעלימי המס שודדי קופת הציבור אתם אוכלי החינם שחיים על חשבון הציבור.אתם חברי הכנסת תאהי הבצע והון ושלטון.לכו לעזאזאל
    סגור
  • 126.
    לאן .ולאן כבר גהנום אצלינו אנחנו הישראלים תמיד הראשונים
    כבר נמאס 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל מתיקר חברה צריך לפעול...וגם הם מעלים את הריבית הם מחסלים אותנו בשקט
    סגור
  • 125.
    .
    . 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם גונבים את הכסף שאנו האזרחים מרווחים אני למשל חוסך כסף ואני כמעט ב 200 אלף שקל יש לי את כול התלושים שלי והכול אז מה הם יקחו לי את הכסף
    סגור
  • 124.
    בטח שגפני לא רוצה חוק זה. כלכלה שחורה? (ל"ת)
    מני מזומני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 123.
    יש כסר?הנדסת תודעה בערוץ 12
    דור 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הווב מונוסון עיר 15 דקות כלא דיגיטלי..יממח שמם תתעוררו הזריקו לכם בכפייה זריקות מוות ועכשיו ההמשך
    סגור
  • 122.
    מעניין מה יעשו החברה החרדית שלו
    יאיא 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תבינו שהכי טוב ופשוט להיות נתמך סעד לא לעבוד.ובכלל ..כיום לעזוב את ישראל לגור בגרמניה ספרד פורטוגל.ומדינות ערב
    סגור
  • 121.
    גנבים ורמאים חושבים שכולם כמותם. מה הפלא?
    איש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ימין מלא-מלא
    סגור
  • 120.
    המדינה והרשויות זה העבריינים מס-1 (ל"ת)
    ירון 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 119.
    אני מחזיק חצי מליון מתחת לבלטות בבית לכו תחפשו
    יוני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהיום אני עובד רק שחור רק מזומן על הפרנציפ
    סגור
  • 118.
    חוצפנים
    חוצפה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם כך האמון במערכות פה אפסי והשירות הבנקאי גועלי. אז שכל הכסף שלנו יהיה בבנקים? ואז נהיה שבויים ועבדים באופו סופי
    סגור
  • 117.
    מתעסקים בשטויות עוד ועוד חוקים
    מבין עניין 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם
    סגור
  • 116.
    שחיתות
    תומר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהו חשב לרגע שגפני פורוש ליצמן וגולדנדרק קנוףףף יסכימו לחוק כזה ? הח האי המגזר המושחת ביותר שרובם עובדים בשחור בפרט משתמטי הגיוס לצהל שאינם לומדים ואינם יכולים לעבוד אז הם שחורים בדיוק כמו הבגדים שלהם ! אגב איך קנופפפפף המושחת ירכוש עוד 12 דירות ? מעבודת כפיים או מתשלומי שוחד בחירו ת מעל ומתחת לשולחן ! פשוט הצחקתם אותם ??????
    סגור
  • 115.
    כסף כסף
    גידי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפושעים האמיתיים הם האוצר והבנקים. שנכנסתי לכל כיס . הם פשוט מעדיפים שהכסף יישב בבנקים שרק יהנו ממנו וירוויחו עמלות וריביות . עדיף להשאיר את הכסף מתחת לבלטות מאשר לשלם עמלת הפקדה לבנק . פשוט לא יאומן שבכלל מדברים על זה .
    סגור
  • 114.
    מה לעשות הח"כ הערבי צודק. פושעים תמיד ימצאו פתרונות (ל"ת)
    לא חסרים קופים... 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    מה יעשה דרעי הגנב
    דוויד 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שהוא מעל החוק. טינופות אדם אוכלי לחם חסד.
    סגור
  • 112.
    שחיתות
    בזיון 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי אמון בבנקים למה אני צריכה להיות בת ערובה שלהם בכסף שאני מרוויחה בזעת אפי. זאת סיבה לצאת לרחובות ולא לאפשר להם לשלוט לי בכסף חצופים. רוצים להשאיר אותנו שבויים בידיים שלהם
    סגור
  • 111.
    בשום אופן אסור להחליף את הכסף לאיטרנטי
    אחד העם 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זה אומר שליטה מוחלטת על האזרחים. רון דסינטיס מתנגד בפלורידה על ההצעה הזאת שבאה מוושינגטון וכן במדינות שונות שם לא רוצים ממשלה שולטת על האזרחים נקודה .וגפנימאפילו לא למד מה זה אומר זאת צרה צרורה חובה על האזרחים לדעת זאת זה יותר גרוע מפגסוס
    סגור
  • 110.
    שוב איך לעשות רע לאזרחים
    אורח9087 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום להתעסק ביוקר המחייה ובעוני מתעסקים בשטויות כמה כסף להחזיק בבית או בכספת או בכיס. שחס וחלילה לא ימשכו יותר מידי כסף מהבנקים כך שלבנקים יחזיק בכסף שלנו ויקח עליו ריבית חזירית. זה בסדר אם קודם כל יעלו את הריבית על העו"ש בצורה הוגנת וביחס למה שהבנקים גובים כך שיהיה כדאי להשאיר את הכסף בבנק.
    סגור
  • 109.
    זו
    אני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטורה!
    סגור
  • 108.
    חוקים לא הגיוניים.
    דודיש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעיה עם מזומן מלכתחילה היא שאי אפשר לפקח עליו. אז אם המדינה תפסה שני אנשים עושים עסקה במזומן ומעלימים מס, למה לבטל את העסקה? שפשוט יגבו את המס.
    סגור
  • 107.
    צמצום החזקת מזומן
    אלי.כ 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום שהרשויות יתעסקו עם עם העבריינים ,הם פוגעים באזרחים ,ובאנשים שלא מאמינים בבנקים .כל ח"כ והרעיון המטופש שלו .יש מקומות כמו בשווקים שסוחרים לא עובדים עם כרטיסי אשראי בגלל עמלה ג והה שגובים מהם חברות האשראי.
    סגור
  • 106.
    הפנים האמתיות של חברי הכנסת מתגלות
    מיכאל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש כאן רק עניין של שליטה בציבור , למי שעדיין מתכחש , בהצלחה בהמשך הדרך
    סגור
  • 105.
    פעם גנבים תמיד גנבים
    1 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דואגים רק לבעלי הממון והבנקים ככה יהיה צריך למשוך כל פעם מהכספומטים והנה עוד דרך לחגוג עלינו עם העמלות החזירות של הבנקים חחח ולחשוב שהם דואגים שלא תהיה פשיעה ??????????
    סגור
  • 104.
    מדינת הנוכלים
    אזרח טיפש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה השלב הבא?? סנקציות על חשבונות בנק של אנשים ?? במידה ולא יצייתו לחוקים או הוראות תמוהות כגון להתחסן או שהחשבון מושהה עד ביצוע החיסון?? לאזרח הקטן לא תיהיה שליטה אפילו על כספו שלו.
    סגור
  • 103.
    ככה מתחילות דיקטטורות !!
    יפה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איסור על אחזקת מזומן.
    סגור
  • 102.
    כסף וצרכנות
    אפרת 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העולם הולך וניגמר ניסגרים בנקים יש הרבה בוטים רובוטים שעושים את העבודה במקום אנשים הלישכה מלאה באנשים עוד מעט לא ההיה עבודה עצוב מאוד מה שקורה בארץ יצטרכו לתקן את העולם מהתחלה
    סגור
  • 101.
    אין סיכוי שהחוק יעבור.
    קקק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף מזומן הוא החמצן של החרדים שכנראה גם משמשים כמתווכים ומלביני כספים
    סגור
  • 100.
    איזו שטות
    אורח לרגע 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני, גם בבנק לא יהיו לי סכומים כאלה... אבל מי שחושב שהפושעים יבהלו ויפסיקו לעבוד במזומן, טועה ומטעה. יש כל כך הרבה דרכים לעקוף את זה. הזיה שהמדינה משקיעה דקה לדון בנושא. עוד מעט גם יגבילו אותנו בנפח האוויר לנשימה, כמות המים שנשתה ביום. הזיה גדולה יותר היא העובדה שגפני פועל בכיוון. הרי כל חבריו עוסקים רק במזומן. ראיתם יהלומן חרדי שעובד עם שקים, או כרטיס אשראי? מקווה שלא יחרימו אותו, כמו שמחרימים את מאפיית אנג'ל....
    סגור
  • 99.
    תעזבו אותנו בשקט
    אלכב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבזבזים כספים על שטויות ואחר באים אלינו עם החשבון לא מסכימים
    סגור
  • 98.
    זיין על מציעי החוק
    בנצי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פשוט ביזיון, רוצים לומר לאנשים מה לעשות עם הכסף שהם מזיעים עליו, פשוט מזעזע
    סגור
  • 97.
    כסףףף
    מישהו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה רק אומר שצריך וחובה להשתמש עוד יותר במזומן כי ברגע שהוא יעלם נגמר הסיפור לא יהיה אפשר לגבות חובות כל בן אדם שהשקיע ונפל כסף חזרה לא יקבלו זה רק אומר שאסור לתמוך בזה
    סגור
  • 96.
    הצחקתם אותי....
    לשיבר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לכם ידווחו לכם על מזומנים בבית?רק לזה מחכים הפורצים....חחחחח
    סגור
  • 95.
    אכזריות
    טלי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת ימין תמיד הביאה חוקים אכזרים לציבור החל מקיצוץ דרסטי בביטוח לאומי של הילדים,וחוק המזומנים,והגבלות על החזקת כסף בבית וכל זה בתירוץ על מלחמה בהון השחור,במקום להטיל מגבלות על הציבור תמצאו דרכים פיתרונות אחרים למלחמה בזה.
    סגור
  • 94.
    לא נציית! מי הם הפקידים שיקבעו לנו? כסף שהרווחתי ביושר!
    יעקב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם הרווחתי מליון שקל ביושר למה אני חייב להפקיד בבנק שאולי יפשוט רגל? אני רוצה את זה מתחת לבלטות. למה לא? מי יקבע לי? צאו לחופש אזרחים! על דברים כאלה צריך מרי אזרחי! הרי חוק כזה בג"צ לא יפסול...
    סגור
  • 93.
    לכו תזדיינו
    ניקו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסריחים.
    סגור
  • 92.
    בטח שלא צריך מזומן??
    יעקב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברי הכנסת, השרים וראש הממשלה לא צריכים מזומן, אנחנו הפריירים משלמים עבורם על הכל.
    סגור
  • 91.
    לגמרי השתגעו
    יעקב כהן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המדינה ירדה לגמרי מהפסים. כסף שלי הרווחתי, שילמתי מיסים ועכשיו אני מחוייב לשלם עמלות לבנקים ולחברות האשראי. תנו לאזרחים חופש שכל אחד יתנהל איך שנוח לו ותמשיכו לרדוף אחרי עבריינים. לא כולם עבריינים.
    סגור
  • 90.
    ממשלה חשוכה , לאן עוד תביאו אותנו
    איתן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ימח שמכם וזכרכם ארורים תהיו כל הבןגבירים הסמוטריצים הרוטמנים הגפניים הגולדגנופים והלוינים
    סגור
  • 89.
    מצחיקים
    אזרח 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במדינות הכי אפלות בעולם אין חוקים כאלה. מה עם הגבלת חמצן לגוף.
    סגור
  • 88.
    זה לא חידוש גדול. לא המצאה שלהם.
    אין לזה אח ורע? 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ברוסיה של סטלין זה היה קיים
    סגור
  • 87.
    זה ישום אגנדה 2030 את כל נערי האוצר לצינוק
    שאול 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    האוצר והכנסת מנסים ליישם את אג'נדה 2030 כסף דיגיטלי וחיסול מזומןן ואבדן חירות האזרח שהעם יתעורר פקידי האוצרנויברי הכנסת יתחננומ ללכת לכלא אבל העם יבצע בהם שפטים שלא יגיעו לכלא בכלל.
    סגור
  • 86.
    מזומנים במגזר
    לידיה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו תבדקו במגזר הערבי מה הולך,שחיתות על שחיתות כמו סליקים הנשקים ככה גם מזומנים בכל בית נקודה. מזומנים כמו מיים שם!!!!
    סגור
  • 85.
    ממש הגיוני!
    אני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פושע שסוחר בנשק , אבל ייזהר מאוד לא לעבור על החוק ולהחזיק מזומן.... ממש גאוני
    סגור
  • 84.
    אין ייאוש
    יניב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק וברוך לחברי הכנסת החרדים והערבים אסור לחוקק חוק כזה זו דיקטטורה
    סגור
  • 83.
    הגנבים
    חיים ימין 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המושחתים הגדולים קובעים את הכללים !!!
    סגור
  • 82.
    רכ
    משה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה כזה ברגע שלאט לאט מעלימים את המזומן ויישארו רק אם דיגיטלי הממשלה תוכל להקפיא לך את החשבון ואפילו כסף לאוכל לא יהיה לך
    סגור
  • 81.
    פוזציה out
    המצליף 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער לומר אבל הח"כים לא מעוניינים להגיע לפתרון בעיות אלא רק להנציחם רבאק למי יש 200000 שח בבית?? למי שמעלים מס ולמשפחות פשע ערבים,יהודים ובכלל. מצד שני המדינה נכנסת יותר מידי לכיס,וזה לא טוב הנה אנשי הד י מ ו ק ר ט י ה צפצפו בזמברות על זה
    סגור
  • 80.
    הגנבים שיושבים בממשלה רוצים לגנוב מהאזרח הפשוט
    דני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אתפלא אם מאחורי היוזמה עומד ביבי לא מספיק שהוא ודומיו שודדים את הציבור יש לממשלה הזאת עוד חוצפה להכנס לכיס,של כל אזרח מתוך הנחה שכולם גנבים .לא כל אחד רוצה להחזיק את כספו בבנק .ובמיוחד במגזר החרדי ששם עוסקים לרוב במזומן.מציע לממשלה לטפל בפושעים הגדולים וברצח היום יומי במגזר הערבי לפני שהם עוסקים בשטויות
    סגור
  • 79.
    ימשך להכזיק מזומן לא שואל אתכם דקטטורה לשמה
    אייל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין הכל קורה אחרי הקורונה הכל מתוכנן אסור לשתוק על זה
    סגור
  • 78.
    מעניין לשמוע את נציגי הערבים שמתנגדים ולכן יש חובה
    דויד - הצבר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נצידי הערבים מבינים שאם אין מזומן הטרטר והפשיעה תצתמצם מהותית. הפשיעה מתחילה ונגמרת בכסף מזומן אין מזומן אין פשיעה גבוה (פשיעה תמיד תהיה אך נמוכה)
    סגור
  • 77.
    פנמה
    יורם שפטל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת הסיבה שהנוכל מחזיק את עשרות/מאות מיליוני הדולרים שלו בפנמה.
    סגור
  • 76.
    גועל
    חני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה עוד יותר קשה לחיות כאן בארץ הבנקים בדרך לקריצה
    סגור
  • 75.
    מלחמה בכסף מזומן ?
    ר,ב. ת''א 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי שיתחילו במלחמה בנשק וב מטעני חבלה ובכל ה אמלחים שמחזיקים ארגוני הפשיעה משפחות הפשע וכל ארגוני הפשיעה וכמובן בכל הנשק והאמלח שנמצא גם במגזר הערבי (בכמויות הרבה יותר גדולות ) אשר מנסים לחסל אותנו זו תהיה התחלה הרבה הרבה יותר טובה להילחם בפשע ובשוק ההון השחור
    סגור
  • 74.
    מצדיקה את המתנגדים
    פנינה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיוני לשלם באשראי על כל קניה קטנה. קניתי לחם או קילו של ירק כלשהו תחייב כרטיס. נו ירדתם מהפסים! תלחמו בפושעים קודם ובאלה שעובדים בשחור
    סגור
  • 73.
    כל מגזר הערבי עובד במזומן, חייבים בהון השחור (ל"ת)
    שי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    הגנבים האמיתיים הם באוצר
    פארוק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    111 3
    לחמורים ארוכי האזניים באוצר . יש עוד כמה דרכים להחזקת תחליף למזומנים . לא המזומנים מזינים את הפשיעה . השותפות שלכם עם משפחות פשיעה (שעושות כרצונן במשק , הכוונה לטייקונים ולחזירים הכבדים שאינם משלמים מס ומחזיקים את המערכת בביצים ) המשטרה שסרס תם אותה לאורך שנים כדי שלא תתפוס את גנבי הצמרת . איך אמר לי גנב גדול : אני בסך הכל כמו מס הכנסה , אני גונב מבעלי הכסף השחור הגדול שעליו לא שילמו מס . אני עוזר לשלטון בניקוי אורוות הגנבים ובאים אלי בטענות שאני ראש משפחת פשע ! ! ! לעניים אני תורם ככל יכולת .
    סגור
  • 71.
    כסף
    הירוק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    40 8
    ממשלה מזורגגת במקום להילחם על יוקר המחיה ביבי דואג לתחת שלו צריך להפיל את הממשלה מחר יגידו שעל זה שאנחנו גרים בישראל צריך לשלם כסף תתפטר ביבי ותעשה טוב למדינה
    סגור
  • מדינה רקובה
    יעקב 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזה מחר יגידו חחחח בגלל שאנחנו חיים בישראל אנחנו משלמים על כל דבר ויקר!
    סגור
  • 70.
    אני נותן לכם 5 ימים וכל הכסף המזומן יעלם במעמקי האדמה.
    איציק היפה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    19 1
    ח ח מצחיקים,מנסים לעבוד על יהודים
    סגור
  • 69.
    אחמד טיבי צודק זה חוק מפלה ועושה את כולם עבריינים
    שי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    62 2
    גם עסקאות עד 6000 שקל זה ביזיון צריך להעלות את הסכום למינימום 10000 , הכל עולה ויקר אתה רוצה לשלם ארנונה לשנה זה מגיע ל 10000 שקל
    סגור
  • ארנונה
    ישראל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני משער שמי שרוצה לשלם ארונונה ומיסים למינהם במזומן יכול,כתבו שאם אדם מחזיק מעל 100 אלף מעל שבוע הוא יצטרך לדווח
    סגור
  • כסף שחור
    הצדיק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחמד טיבי לכסף השיור. במגזר. איך. יעשו. כסף. שחור במוסך אצל הספר. רופא שניים. עורכי דין מי כמה כסף. מסתובב במגזר. ולא משלמים. מס
    סגור
  • 68.
    אג'נדה 2030
    מישהו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    75 0
    ממשלה משועבדת...
    סגור
  • סוף סוף מישהו שמבין מה קורה (ל"ת)
    גיל 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בול (ל"ת)
    מדען 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    איזה סיבה בעולם יש להחזיק 200k במזומן???
    דוד 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 19
    אם יש איסור לקבל תשלום במזומן מעל 6,000 ש"ח, או ברכישת מכונית בין פרטיים עד 50,000 ש"ח, למה בן אדם צריך להחזיק 200,000 במזומן??? יואילו כל קבלני הטנדר, סופרי הסתם ושאר החלאות שחושבים שתפקידם ליהנות משירותי המדינה ולא תפקידם לשלם מס על הכנסותיהם לקחת חלק גם מילוי הקופה הציבורית ולא רק בריקונה. כש 15-25 אחוז מהאוכלוסיה חושבים שלשלם מס זה לפראיירים אז נטל המס על המשלמים גדול יותר.
    סגור
  • מי אתה שתקבע יא כבש ????
    ער 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העולם התנהל יפה מאוד עם מזומן עד לפני כמה שנים.
    סגור
  • מדינה רקובה
    יעקב 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה סיבה?? יש כמה 1 בא לי שהכסף שלי יהיה אצלי בבית ולא בבנק שרק לוקח כסף על כל דבר. 2 מי שחסום בבנק ואין לו חשבון או כרטיס אשראי. 3 כסף שחור כמובן חחחח מי שלא עושה כסף שחור לא יכול להתקיים במדינה (כמובן שחוץ מהמקומבנים שלמעלה)
    סגור
  • 66.
    הבעיה שהבנקים צמצמו
    ברוך 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    27 0
    את שירותי הטלרים וקשה להפקיד כסף בבנק, אלא אם כן מכניסים אותו למכונה וזה מסוכן כי המכונה עלולה לבלוע אותו ואפילו לא להוציא קבלה שמאפשרת שהיא קיבלה אותו...
    סגור
  • לא צריך לתת לשלם במזומן.
    רונן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היום ב 2023 בדרך כלל זה כסף שחור
    סגור
  • צוגק
    מורי כהן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולי זה קרה לא פעם שהפקדתי הפדיון היןמי , המכונה לקחה ולא הוציאה קבלה. לך ותתלונן שהפקדת....
    סגור
  • בשביל זה עושים כספת בבית ולא סומכים על בנקים (ל"ת)
    יוני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • להפקיד במכונה
    ישראל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעל המכונה יש מצלמות,ויש בקרה אחרי זה תדווח לבנק שלך שבערך בשעה x בתאריך y הפקדת סכום כסף,ולא התעדכן,ויבדקו זה אותו דבר כמו שאתה מנסה למשוך מזומן והמכונה לא מוציאה
    סגור
  • 65.
    מה אם
    סימה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אם מישהו זכה בכמה מיליונים בלוטו/טוטו ושילם את המס שאמור לשלם גם עליו חל האיסור המטופש הזה? רוצים להלחם בפושעים תלחמו אבל אל תפגעו באזרחים מהשורה
    סגור
  • הוא מקבל צ׳ק (ל"ת)
    יו יו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    מזומן
    מדינת משטרה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ומה אם אני לא מאמין לבנקים ורוצה להחזיק כספי במזומן. למה לא? תשאלו את מי שהחזיק פקדונות בשלושת הבנקים בארה״ב שנאספו לאבותם ותבינו
    סגור
  • אזרח טוב לא גזלן
    צדיק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בנקים יתנו ברית 8 אחוז כל כסף חוזר לבנקים.יש הרבה כסף שחור שלא שולם מס
    סגור
  • 63.
    איסור החזקת מזומן במסווה של טיפול בהלהנת הון
    תיקי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    60 3
    אין שום קשר למלחמה בשוק השחור, החוק נועד לקדם מטבע CBDC מטבע נשלט ע"י המדינה כך שכל הוצאה, ולו גם הקטנה ביותר תדווח לשלטונות. בשלב הבא, כל אי-ציות לשלטונות ימנע אפשרות בסיסית לכלכלה או כל דבר אחר. אם אנשים ימשיכו להפגין על הדברים הלא נכונים, כולנו נימצא את עצמנו במעקב תמידי בדיוק כמו שקורה בסין
    סגור
  • 62.
    ואם אני לא רוצה
    כרכ 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    59 1
    ואם אני לא רוצה לשים את הכסף שלי בבנק מי אתם שתגידו לי מה לעשות אם הכסף שלי
    סגור
  • 61.
    fack Illuminati (ל"ת)
    God 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    34 0
    סגור
  • 60.
    מתי יצא חוק כמה אויר מותר לנשום (ל"ת)
    דושקה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    47 0
    סגור
  • מסיכה
    רות 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כבר הוציאו . המסיכה
    סגור
  • כנראה מחר (ל"ת)
    ורדה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 59.
    דיווח
    אזרח 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    17 1
    כנראה שאין לי סכומים ממש גבוהים כ''כ עד כדי- כך וגם ככה אני כבר הודעתי על כך לרשות- המיסים, לדואר ולבנק, העניין הוא שזכותנו הלגיטימית הטבעית לצבור כסף טבעי- באופן טבעי וממילא הרי אנחנו לא- גנבים כי הם שלנו ואם כבר היו גונבים מאיתנו:, לוקחים גוזלים עושקים, מחזירים לוקחים מחזירים לוקחים ומחזירים דופקים ומחזירים די נשבר כבר.
    סגור
  • 58.
    מי היוזם?
    אמיר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מי יוזם הצעת החוק?
    סגור
  • הבנקים כמובן (ל"ת)
    רוןיוד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מצויין
    בונבון 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 9
    אדם נורמאלי לא מתנהג כעבריין !
    סגור
  • יא כבש. תמשיך להתכופף (ל"ת)
    ער משכיל כמו כל הערי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    החרדים רוצים בכסף שלנו לכן ממציאים חוקים
    שם 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 11
    חוק מזעזע! רק משום שהחרדים רוצים את הכסף של משלמי המיסים הם ממציאים חוקים כאלה...עוד איזה חוקים הם ימציאו לנו אחר כך?
    סגור
  • ברור כי ביום שני שנסרבלממן אותם הם יוכלו לקחת ישר מהבנק (ל"ת)
    רוניוד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • דווקא גפני מתנגד
    יו יו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים, כמו הערבים חיים בכלכלה שחורה. יש גם חלק גדול מכאלו שמצהירים על עצמם כתלמידי ישיבות (הישיבות מקבלות עליהם סתם קיצבת אברך), אבל הם עובדים בשחור.
    סגור
  • מצחיק אתה. הכסף השחור הוא גם אצל החרדים
    שוש 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רוצים להגן על הציבור שלהם, שם יש המון כסף מזומן שמחליף ידיים. לא כרטיסי אשראי ולא דיגיטלי. יש גם אנשים שאצלם ערך עליון ךהמנע ממיסים. אה ומוניות. לאחרונה יוצא לי לבלות במוניות. הנהגים בהלם שמבקש חשבונית. בשוק. חלקם מביעים עלבון, אחד אפילו הוריד אותי מהמונית כשגילה שצריך חשבונית ופתאום שכח סידור דחוף.
    סגור
  • מה שיך לחרדים ?
    פטיש ברזל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה מבין מה כתוב ? כי יו"ר הועדה זורק אותם עם החוק החוצה . והוא חרדי למהדרין !!! גם אני חושב שזה חוק טיפשי. להלחם בפשע ובהון השחור יש המון דרכים. הבעייה עם הפשע זה הפרקליטות . ועם ההון השחור זה השופטים. מי הם עברייני צווארון לבן ? נכון טהורי הגזע הארי הלבן האשכנזים ברובם.
    סגור
  • 55.
    קודם שיטפלו בפשיעה .
    מור 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    24 1
    מה עוד רוצים להכנס לנו לכיס עוד מעט על אויר נשלם
    סגור
  • 54.
    זה לא מלחמה בפשע, זה מלחמה בציבור
    הנוכלים רוצים מיסים 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    57 2
    אני איש ימין,, אני מתחיל להבין שאולי באמת הימין וביבי רוצים שנהפוך לדיקטטורה
    סגור
  • גם הימין וגם השמאל מזויפים
    גיל 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הפוליטיקאים הם בובות של המולטי מליארדרים הגלובליסטים שרוצים לבטל את הכסף המזומן כדי להפוך את העולם לדיקטטורה. כל הכסף שלנו יהיה במחשבים שלהם ואם אתה עושה משהו שהם לא רוצים שתעשה בלחיצת כפתור ימחקו לך כל הכסף. כשקיים כסף מזומן הם לא יכולים לעשות את זה. הם רוצים שיתקיים רק כסף אלקטרוני.
    סגור
  • 53.
    אני בעד, אבל תממנו הפקדות ומשיכות (ל"ת)
    יוסי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 52.
    שלטון טוטליטרי שולט בכסף ויכול לחסום בענף יד (ל"ת)
    שלטר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 51.
    יבטלו מזומן ויכניסו מטבעות דיגיטליים
    דיקטטורע 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    38 2
    המטרה שליטה מוחלטת בעם באמצעות מטבעות דיגיטליים. ינטרו כל הכנסה והוצאה ויקנסו על עלק Carbon emittions שזו המצאה שקרית
    סגור
  • אתה חכם. חייבים לגרום לאנשים להתעורר. (ל"ת)
    גיל 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    פושעים שרוצים להפוך את המדינה לדיקטטורה
    שילכו לחפש 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    50 1
    מזומן הוא חיוני
    סגור
  • 49.
    צריך להבין את הפלסטינים הכל קרה בגלל ביבי והכיבוש
    גדעונה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 13
    כסף מזומן מאפשר לפלסטינים ולעמותות השמאל שלנו לא לשלם מיסים ולא לשלם מס הכנסה ואנחנו בשמאל צריכים לעזור לפלסטינים לא לשלם מיסים ליישות הציונית הגזענית הפשיסטית ביבסטית הזאת. אלא שיוכלו להעביר כספים לחמאס ולהפגנות שלנו
    סגור
  • שחיתות
    בזיון 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה התחיל בממשלת לפיד שליברמן היה שר האוצר והוציא חוק שימוש במזומן עד 6000,₪ בלבד
    סגור
  • מה קשור עמותות השמאל? (ל"ת)
    פלוני חבר של אלמוני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דיי לשחיתות
    נז 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להם הכל מותר
    סגור
  • אין כל קשר
    אזרח 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאן פשוט, נבזה שיש לו מקלדת
    סגור
  • 48.
    רק מזומנים (ל"ת)
    לחמניות בגטוס 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 47.
    הגיע הזמן להלחם בכלכלה השחורה
    רונן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 30
    שני מגזרים בולטים בהון השחור, הציבור הערבי והציבור הדתי, ליידם ומסביבי עולם שלישי של מעלימי מס, אני וכמוני משלמים מיסים מלאים וקשה להסתכל בזה מהצד, אני בעד, ברור שהמתנגדים הם עבריינים
    סגור
  • זה התירוץ שהם קונים את התמיכה שלך בעזרתו
    גיל 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבאמת קורה זה שהגלובליסטים רוצים להעלים את הכסף המזומן כדי שכל הכסף יהיה אלקטרוני בלבד, כלומר כל הכסף מרוכז בידיים של המשטר ואם אתה עושה או אומר משהו שהם לא רוצים שתעשה או תגיד כל הכסף שלך ימחק בלחיצת כפתור. כשקיים כסף מזומן הם לא יכולים לעשות את זה. כשיתבטל הכסף המזומן למעשה אנחנו כבר הפסדנו ואנחנו בדיקטטורה רצחנית.
    סגור
  • תמות על פי חוק (ל"ת)
    י 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    או שהממשלה תיפול מזה או שהירידה מהארץ תתגבר (ל"ת)
    מבזק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • 45.
    ומה יעשה מי שאינו מאמין בבנקים?.
    ישראל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    45 2
    כסף בבנק יכול ללכת לאיבוד בגלל נפילת בנק (כפי שקורה עכשיו בארה"ב או בגלל מתקפת סייבר מוצלחת..
    סגור
  • שימשיך לגנוב (ל"ת)
    רונן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה מה שאני אומר שנים. אם הבנק נופל
    תומר 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא יחזיר את הכסף אבל אנשים כבשים ברמות על
    סגור
  • 44.
    מדינה מעוותת של פוליטיקאים מעוותים
    נ 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    34 1
    צריך לזרוק את כולם. הדיקטטורה נמצאת בכל הרבדים של הפוליטיקאים. לא ימין ולא שמאל צריך להתחיל הכל מחדש
    סגור
  • 43.
    ברור שגפני יתנגד אחוז גדול של חדים מעלימים מסים (ל"ת)
    טוני המרוקאי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 16
    סגור
  • 42.
    כסף מזומן
    חנה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    30 2
    לשלוט בחשבונות הבנק זה סממן לדיקטטורה
    סגור
  • 41.
    כשמישהו ירצה להשתין גם יצטרך לדווח?
    דני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    40 0
    הזוי.
    סגור
  • תגיש בשלושה עותקים
    מישהי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז חכה שוועדה תיתן לך אישור.
    סגור
  • 40.
    הופכים אוכלוסיה גדולה לעבריינים
    השטן מבגדד 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    23 2
    יושבת ממשלה, רשר יושבים בה לא מעט עבריינים ורוצה להפוך ציבור לא קטן גם כן לעבריינים. לא מפתיע כלל
    סגור
  • 39.
    מזומן ביד ומיד
    ני שיודע 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כל הערבים והחרדים מתנגדים לחוק כי הם משוגעים על מזומן כל השיפוצים בשחור.
    סגור
  • 38.
    סגר עולמי חדש
    אנונימית22 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    45 2
    באצתלה של מלחמה בסמים ובבוחרי נשק הם לא להגביל אותנו מלחיות , אני מתנהלת כמעט תמיד רק עם מזומן וככה לא חייבת שקל לאף אחד, כל מה שהם רוצים זה לשלוט בנו דרך הבנקים
    סגור
  • 37.
    והכבשים שהזריקו כמו עבדים יתמכו בכך
    יוסי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    25 1
    ויסבירו שזה חשוב שיילחמו בהון שחור כי אז יהיו יותר מיסים מכולם וככה יפחיתו לנו מיסים ובלה בלה בלה. חכו שיסגרו לאחד מהם את חשבון הבנק על חוב של כמה שקלים. חכו שירימו פה רשמית את מערכת הדירוג החברתית. חכו כבשים, מחכות לכם עוד הרבה הפתעות
    סגור
  • 36.
    אחלה פיתרון!
    איזה ישראל! 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    11 5
    פיתרון מצוין,ככה הפושעים האלה ימשיכו לעשות מה שבא להם ולהחזיק בכומי כסף שחור גבוהים במיוחד והעניים ימצאו את עצמם במצב כלכלי אפילו קשה יותר בגלל הרעיון של ההלוואה. כל הכבוד ממשלת ישראל,עבודה טובה,תמשיכו ככה. תדפקו את העניין שלא יוכלו לחיות במדינה הזו ואז יהיו פה רק עשירים.
    סגור
  • 35.
    רוע
    עוזי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    31 1
    יש חוקים חזקים וברורים של הלבנת הון הם נועדו למלחמה בפשע ובטרור. למה להקשות על אוכלוסיה חפה מפשע של מבוגרים וחרדתיים . חוק חסר רגישות של אנשים רעים. ככה המדינה נראית. סה"כ 120 מליון זה סכום אפסי.
    סגור
  • 34.
    שליטה מלאה
    אמיר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    29 0
    ברור שהכל יהיה תחת הידיים שלכם ואז תגידו הייתה "מתקפת סייבר" ואין כסף ככה הכל יהיה אצלכם ,דווקא החרדים מחזיקים הכי הרבה מזומן ,מה קשור בין מזומן לבין פשע ?
    סגור
  • 33.
    מכה אנושה למעמד הנמוך
    האזרח הפשוט 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    44 1
    והגנבים העשירים והחמדנים ימצאו דרכים לאגור כספים לא חוקיים , מי שפושע ורמאי ימשיך ....ורק האזרח הפשוט שבקושי שורד כלכלית לא יוכל להתקיים כי חברות האשראי החליטו לשלוט.
    סגור
  • 32.
    עוד חוק אנטי דמוקרטי במדינה הנחשלת שלנו (ל"ת)
    אלי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    32 1
    סגור
  • 31.
    להפליץ על ...
    תותו בותו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    16 1
    להחזיק מזומן ששלמתי עליו מסים זה עבירה פלילית??? מעניין איך מגדירים את הדבר כשמפליצים על חברי הכנסת
    סגור
  • 30.
    חוק שערורייתי שהופך את החיים כאן לבלתי נסבלים
    גל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    20 1
    חוק הגבלת המזומן הוא חוק שמטרתו להקל על עבודת הפקידים על חשבון האזרחים. במקום שהפקידים ורשויות האכיפה ייתאמצו במלחמה בפשיעה הם מצאו פתרון קל - בואו נדפוק מראש את כולם כדי שלנו יהיו חיים קלים... מביש שכך המדינה שלנו מתנהלת...
    סגור
  • 29.
    דיקטטורה
    מולייר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    30 0
    לא שאני מחזיק סכומים כאלה וכנראה גם לא אחזיק אבל אם הכסף שלי או של כל אחג אחר חוקי טיש לא יכול לומר לי כמה להחזיק אלה אם אני חי בדיקטטורה וזה כבר פה אוליי תתחילו לצאת מהמשאדים שלכם ולשתות נס קפה או תה ואגב על חשהון משלם המיסים ןתתחילו לעבוד .תרדפו אחרי מעלימי מס זה תפקידכם במקום להיניש את כולנו באופן גורף.
    סגור
  • 28.
    שם קצוץ על החוק הזה.
    משה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    27 1
    כל עוד קיימת מערכת בנקאיות דורסניות ואף אחד בפועל לא דואג לטפל בכך. תוכלו לחפש אותי בסיבוב. כשתשנו ותצליחו להשפיע על הבנקים תצאו בחוקים הזויים כאלה. אין אמונה במערכת הבנקאית שהיא מיוזמתה תשנה כללים הזויים שהמציאו בצורה של נהלים.
    סגור
  • 27.
    דירה
    מיקה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 3
    גפני נותן יד לזה? אצל החרדים הרי מזומן זה אח, איך הם קונים דירות ל 15 ילדיהם? שנור. תבדקו מזוודות של חרדים בבן גוריון, גם סיגריות הם מבריחים.
    סגור
  • 26.
    ואם אתה חושש שהבנקיםצפושטים רגל זה לא חוקי לבקש שיעבירו (ל"ת)
    רועי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 25.
    .
    אנונימי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה כבר ברור שהדבר ההכי משתלם מכל כיוון אפשרי זה לעזוב את המדינה הזו וכמה שיותר מהר
    סגור
  • 24.
    תפישה לא דמוקרטית.
    אורח 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מאחר ועבריינים משתמשים גם במזומן, המשטר מעוניין לשלול מהאזרחים שימוש במזומן. יותר מזה האזרח יחוייב לפתוח חשבון בנק ולשלם על כך. הנכון לעשות עסק המעוניין לקבל מזומנים יחוייב בדיווח.
    סגור
  • 23.
    עצומה
    מאיר 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    19 1
    לעשות הפגנות נגד חוק המזומן . כסף שלי עבדתי עליו ובא לי לתת אותו לדגים בים .אני הזעתי עליו לא אתם .צאו לנו מהחיים . יאללה הפגנה מי מארגן עצומה והפגנות
    סגור
  • 22.
    כאילו הממשלה עובדת אצל הבנקים.
    משה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    22 0
    אנחנו נמצאים בעדן של שליטה על האזרחים ועל כל התנועות שלהם.
    סגור
  • והפורום העולמי הקלקלי (ל"ת)
    הם עובדים של שוואב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 21.
    עוד סיבה לבצע ירידה
    אריק 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מדינה מטורפת
    סגור
  • 20.
    כסף
    ח ת 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ישראלים יעבירו את העסקים שלהם לחוץ לארץ יהגרו למדינות זרור או ידתמשו במתב זר יהגרו למדינות זרות יפתחו חשבונות החול
    סגור
  • הכוונה
    אזרחית מודאגת 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אולי זאת הכוונה, כך ידללו את האוכלוסיה פה ויהיה יותר קל לשלוט באזרחים
    סגור
  • 19.
    תבטלו את עמלות הבנקים
    ימני שפוי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מצד אחד דורשים להתנהל אך ורק עם בנקים ומצד שני שוחטים אותנו עם עמלות
    סגור
  • 18.
    חלאות
    רועי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אין מזומן אין מסים עד מתי ימשיך הגזל
    סגור
  • 17.
    טיבי
    מכיב 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    טיבי מסרב לקבל את החוק ....זה לא טוב כי לא יהיה איך להעביר כסף לחברים החאמסנקים שלו.
    סגור
  • 16.
    אתם יודעים מי הפושעים.תגבילו רק אותם (ל"ת)
    דודו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 15.
    איזה שנואה התולעת חולות הזו גם אחרי דיאטה נראית שבלול ח
    אינשם 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קודם כל תתחילו עם המגזר החרדי שם יש מיליארדי דולרים
    סגור
  • 14.
    אתם נותנים עוד פרנסה לבנקים וחברות האשראי
    הזנו 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    17 0
    בושה וחרפה ברור שצריך להוריד את גובה המזומן ואין צורך להחזיק מאות אלפים אבל יש אנשים רגילים לקנות במזומן וככה שולטים בכסף שלהם מאשר בכרטיס האשראי שזה רעל.לפי דעתי גג עד 30000 אלף זה בסדר גמור .ובפשע לכו תעשו עבודה תחסלו את הפשע במדינה
    סגור
  • 13.
    מזומן
    אני 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא בטוח, אבל, גם בארה"ב יש איסור כזה
    סגור
  • 12.
    שום מלחמה בפשע רוצים לקחת לנו את המזומן שנהיה תחת שליטה
    א.י 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    27 1
    רוצים לדעת הכל עלינו זה התחיל עם הטלפון עכשיו עם הכסף עוד יותר חזק בקיצור עבדים היינו מכירים את השיר תתעוררו תצאו לרחובות תעשו הפיכה אין פה שמאל ימין הם כולם ביחד מהנדסים לכם את התודעה על איזה רפורמה מזויינת ומכניסים לכם מכל כיוון תתעוררו כבר טיפשים
    סגור
  • 11.
    השתלטות הרשויות על חיי הכלכלה של כלל האזרחים
    אזרח מודאג 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ה דינה מ.רצת את איסור החזקת מזומן כמלחמה בפשיעה כאשר המדינה לא נלחמת כמעט כלל בפשיעה כלכלית.יש מספיק חוקים למלחמה בפשיעה הכלכלית.הענין שהמדינה רוצה להשתלט על חיי הכלכלה האישיים של כלל האזרחים
    סגור
  • 10.
    איכס מדינה מגעילה, בלוף הכסף השחור...
    משה 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    26 0
    זה הכל מהלך מתוכנן של הבנקים שמאבדים את אמון הציבור מנסים בכח להשתלט על כספי אזרחים ולנהל אותם מדיניות האח הגדול אם עד עכשיו היו הפגנות זו צריכה להיות האמה והאבא של ההפגנות נגד דיקטטורה של בנקים ובעלי אינטרסים כל האמירות שזהנגד הון שחור זה בלוף
    סגור
  • פשוט יאפשר לגשת לכסף שלנו ישר מהבנק
    רוןיוד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיורידו את עמלות הבנקים כשאמינות הכספומטים שבולעים שטרות תעלה. כשייצא חוק נגד גישה של משרדי ממשלה לחשבון הבנק של האזרחים. רק אז מחכים
    סגור
  • 9.
    אי אפשר להלחם בפשיעה אז כרגיל נלחמים באזרחים.. תחי מדינ (ל"ת)
    שאול 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    24 0
    סגור
  • 8.
    ומה יעשה מי שיש לו בעיה כספית?
    .... 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אני אמשיך להשתמש אך ורק במזומן!!!!
    סגור
  • 7.
    מעניין לראות מי המתנגדים
    כמובן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 16
    החרדים והערבים שמעלימים מיסים ומלבינים הון.
    סגור
  • 6.
    לא להסכים להגבלת מזומן
    האזרח הפשוט 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    26 1
    מה זה? כמה כבר משפחות פשע יש בחברה הכללית? בגללם אנחנו צריכים לסבול?? שהמשטרה תעשה את עבודתה ותתפוס את משפחות הפשע ואותנו תניח לנפשנו. זה הכסף שלנו שעבדנו עליו בעמל רב. לא כל משפחה בישראל מחזיקה מחשב בבית (!!) ולא כל משפחה מחזיקה אשראי בבית!! יש זקנים שיש להם מזומן בבית לקנות אוכל, ולא לרוץ כל פעם לבנק להוציא מהכספומט כסף. כי יש שודדי זקנים, וכשהממשלה הגבילה אנשים לא לצאת מהבית יותר מ-100 מטר!! אז קשישים ואנשים לא יכלו ללכת לבנק להוציא כסף. אז כדי להתקיים חייבים כסף מזומן שהוא שלהם(!) ותעזבו כבר את החיים הפרטיים שלנו. נמאסתם!
    סגור
  • 5.
    אג'נדה 30
    עידן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    25 1
    מעבר לכסף דיגיטלי בשליטת הממשלה עד 2030.כנראה יתחיל כבר ב 2025 אבל עד 2030 בוודאות יושלם התהליך
    סגור
  • 4.
    דיקטטורה שתתפרק בקרוב
    אזרחית 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    27 0
    האזרחים עבדו קשה, שילמו אין ספור מיסים וזכותם להשתמש בכספם כאוות נפשם. אף אחד לא צריך לקבוע לאף אדם כיצד להשתמש בכספו. יש לרשויות מספיק מידע כדי להיפרע ממלביני ההון. חוק דיקטטורי ומבייש. מקווה מאד שלא יעבור.
    סגור
  • 3.
    כסף שמוכח שהוא לבן אין זכות לגעת בו אני לא חייב,בנקים
    בן 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    זה להשתלט ולנטרל את המסחר , אני לא חייב בנק .
    סגור
  • 2.
    ההבדל בין קונספירציה למציאות - חצי שנה
    נופר 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    29 1
    ישראל הפכה להיות שפן הניסויים הראשי של הפורום הכלכלי העולמי בראשות קלאוס שוואב הנxצי ואג'נדת 2030 שלו. קודם עשו עלינו ניסוי רפואי ללא רשות. עכשיו מוסיפים גזירות כלכליות במעבר לכסף דיגיטלי. קוברים אותנו במגדלי מגורים שאינם אלא גיטאות מנוטרים.
    סגור
  • עם מסריח
    מוקו שוקו 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדינה חולה שלא תחזיק מעמד ממשלות על הפנים גנבים מסריחים כל יום חרה חדש אחר יוצא אתם כמו צינור ביוב רקוב שכולו נזילות של חרה אין מה לעשות כנראה שבעתיד יעשו ממכם סבונים ויתכנו את העצמות שלכם לאוכל לחיות לכלבים זה מה שמגיע לכם בחטא העגל הקדוש ברוך הוא רצה להשמיד את כולם רק בגלל משה רבנו נצלנו
    סגור
  • 1.
    כמה מותר להחזיק כסף מזומן
    בן 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה לא יעבור בכנסת כי החרדים יתנגדו .
    סגור