בארץ

ועדת הכספים אישרה מימון למעונות ראש הממשלה נתניהו

המימון מתייחס למעון החלופי ברחוב עזה בירושלים ומעונו הפרטי בקיסריה. באופוזיציה מתקוממים: "מקיימים דיון 'חירום' בוועדת הכספים ועל מה?על מימון האיפור, הביגוד והבתים של ביבי ושרה. אלו סדרי העדיפויות של הממשלה"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברי ועדת הכספים אישרו היום את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו לתקצוב שני המעונות: המעון החלופי ברחוב עזה בירושלים ומעונו הפרטי בקיסריה. תשעה מחברי הוועדה תמכו בבקשה וארבעה התנגדו. המעון הרשמי בבלפור לא נכלל בבקשה עקב שיפוצים.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי אמר אתמול שהוא אינו יכול להעריך את הסכום שיידרש למהלך, אך הוא מעריך שיהיה נמוך מתקציבו של בלפור שעמד על 1.6 מיליון שקלים. על פי הבקשה, נתניהו יהיה רשאי להודיע למנהל הכללי של משרד ראש הממשלה שמעונו בירושלים ישמש כמעון חלופי למעון הרשמי. בנוסף, נכתב כי אוצר המדינה יישא בכל הוצאות המעון הנוסף שמשמש את ראש הממשלה דרך קבע, בעת שאינו משתמש במעון הרשמי.
 
בבקשה, שהוגשה ליו"ר ועדת הכספים משה גפני, נכתב כי משפחת נתניהו דורשת לממן את השתתפותה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו באירועים וכנסים בארץ ובחו"ל. נוסף על כך, ביקשה המשפחה להגדיל את הוצאות הביגוד "והוצאות נלוות להופעה ייצוגית" של נתניהו ורעייתו מ-45 אלף שקלים ל-80 אלף.
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגיבה בזעם להחלטה: "בלילה טילים על הדרום, מציאות ביטחונית קשה ובמקום שיקיימו דיון חירום בוועדת חוץ וביטחון בבוקר על המצב, מקיימים דיון "חירום" בוועדת כספים ועל מה? על מימון האיפור, הביגוד והבתים של ביבי ושרה. אלו סדרי העדיפויות של הממשלה - טוב שאפשר לסמוך על ממשלת ה"פרה פרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה