שיווק ופרסום

טרמינל X הכריזה על שת"פ מפתיע: זו הבשורה לצרכנים

אתר האופנה והלייף סטייל חבר למשפיענית הרשת עינב כהן להקשת קולקציית נעלים חדשה במותג משותף שמותאם לעונת הסתיו והחורף. טווח המחירים מגיע ל-259.9 שקל לכל היותר - וניתן לבצע משלוח עד הבית
מערכת ice |  1
ניר הורוביץ מנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
אתר טרמינל X והמשפיענית עינב כהן משיקים קולקציית נעליים חדשה תחת המותג המשותף EINAV COHEN x TERMINAL X. הקולקציה תעלה בשני דרופים: קולקציית נעלי מעבר עם קריצה לחורף וקולקציית נעליים חורפיות. הנעליים עוצבו בהשראת הטרנדים העכשוויים של עולם האופנה עם נגיעות רומנטיות וקלאסיות, וימכרו בבלעדיות באתר האופנה והלייף סטייל.
אתר האופנה והלייף סטייל טרמינל X המציע למעלה מ-200 מותגים מקומיים ובינלאומיים מוסיף לשתף פעולה עם מובילות דעה בתחום האופנה. כהן נחשבת לאחת הבלוגריות המובילות בארץ עם קהילת עוקבות המונה 124 אלף חברות בה משתפת את פרטי הלבוש הטרנדים ביותר לצד תיעוד חייה האישיים.
 
לאור ההצלחה בקיץ האחרון, אתר TERMINAL X והמשפיענית עינב כהן משיקים קולקציית נעלים משותפת נוספת, והפעם לעונת הסתיו והחורף. הקולקציה מעוצבת בהשראת הטרנדים העכשוויים של עולם האופנה, עם נגיעות רומנטיות וקלאסיות בצבעוניות ניטרלית של גווני חום, שמנת ושחור המאפיינת את המותג.


שני דרופים: נעלי מעבר ונעלי חורפיות. הקולקציה החדשה של טרמינל X עם עינב כהן (צילום: דימה טליאנסקי)
בין הנעליים נוכל למצוא את נעלי הבובה, הידועות כטרנד החם של העונה, במגוון סגנונות ובדים מיוחדים. בהמשך צפוי לעלות הדרופ נוסף שיכלול נעליים חורפיות בהן מגפיים במגוון סוגים וטקסטורות, כמו מגפי עקב בטקסטורת קרוקו, מגפי עקב גבוהות קלאסיות, מגפיים גבוהות שטוחות מזמש ועוד. המידות לנעליים נעות בין 36-41 וטווח המחירים הינו 169.9-259.9 שקל, את הנעליים ניתן להזמין היום ולקבל מחר עם שליח עד הבית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאכזב.
    אמירה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצפה לעוד קולקציות אבל של מותגים לא לולו בן לולו וכאלה.
    סגור