השוק

טרמינל X חוגגת זינוק של 20% במכירות: כך עשתה זאת

טרמינל X חושפת היום את ההישגים הכספיים שלה לרבעון השני של השנה ואלו מציגים עלייה של כמעט 20% בהכנסות, גידול ברווח התפעולי ועלייה קלה ברווח הנקי. המנכ"ל: "תוצר ישיר של יישום תוכנית העבודה האסטרטגית"
מערכת ice | 
טרמינל איקס (צילום דימה טליאנסקי)
קמעונאית האופנה טרמינל X חושפת היום את ההישגים הכספיים שלה לרבעון השני של השנה, ואלו מציגים גידול במספר חזיתות, ובהן גידול של כ-20% במכירות, ועלייה של יותר מ-200% ברווח התפעולי (לפני תשלום מבוסס מניות) ל-6.2 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-102.7 מיליון שקל - עלייה של 19.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לפי החברה הגידול נבע במספר הביקורים באתר החברה, גידול במספר הלקוחות הפעילים, גידול בממוצע לעסקה ומהאיחוד עם "סיסטארז" בנובמבר 2022.
הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-48.7 מיליון שקל (כמעט חצי מהמכירות), בהשוואה לכ-41.8 מיליון שקל בשנה שעברה. הוצאות מכירה ושיווק ברבעון הגיעו לכ-41 מיליון שקל, עלייה של 2.6 מיליון שקל. הרווח התפעולי (לפני תשלום מבוסס מניות) הסתכם כאמור ב-6.2 מיליון שקל, והרווח התפעולי לאחר התשלום הגיע ל-4.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-1.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 
 
אם כן, הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-3 מיליון שקל, עלייה של חצי מיליון ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
ניר הורוביץ, מנכ"ל X TERMINAL, מסר: "אנו שמחים לדווח היום על תוצאות הרבעון השני של שנת 2023 המציגות שיפור משמעותי בכל הפרמטרים, עם צמיחה של כ-20%; זינוק ברווח התפעולי ועליה של כ-22% ברווח הנקי. תוצאות החברה ברבעון זה הן תוצר ישיר של יישום תוכנית העבודה האסטרטגית שכוללת התייעלות, המשך שיפור מבנה העלויות ומיקוד בפעילויות רווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה