כסף וצרכנות

חברות כרטיסי האשראי בהודעה חשובה על רקע המלחמה

כאל, ישרכארט ומקס הודיעו על הקמת חמ"ל אזרחי לשירות וטיפול בפניות של תושבי עוטף עזה המפונים. חברות האשראי עובדות בשיתוף פעולה עם רשויות האכיפה ובנק ישראל
מערכת ice | 
גבול לבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
שלוש חברות האשראי הגדולות בישראל - כאל, ישרכארט ומקס, הקימו בתחילת המלחמה מוקדים ייעודיים לטובת שירות וטיפול בפניות חירום של תושבי עוטף עזה המפונים, משפחות הנרצחים, החטופים והנעדרים למטרת חסימת כרטיס אשראי ופניות דחופות אחרות.
 
מחברות האשראי נמסר: "אנו פועלים כל העת על מנת לסייע בכל הנדרש ומזמינים לפנות אלינו במוקדים הטלפונים הייעודיים:"
כאל - 03-5725115.
מקס - 03-6177723.
ישראכרט -
כרטיסים פרטיים: 03-6364257.
כרטיסים עסקיים: 1-800-840-840.
עוד נמסר כי: "חסימת כרטיס אשר נגנב או אבד ניתנת לביצוע בפעולה פשוטה גם בדיגיטל של כל אחת מהחברות. שלוש החברות ירתמו לכל צורך שיעלה ככל שניתן, ופועלות בשיתוף פעולה עם רשויות האכיפה ובנק ישראל."
מלחמת "חרבות ברזל" נמצאת באמצע יומה החמישי. המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה גבתה עד כה את חייהם של יותר מ-1,200 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה. אמש (שלישי) נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום ובו הביע את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, ואיים על מדינות האזור שלא להצטרף למתקפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה